Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Zijn een aantal missers bij voor Pinkpop maar gelukkig ook wat namen die niet interessant zijn voor Pinkpop of er al hebben gestaan ( Martin Garrix / rag n bone man). Betreft headliners ...ik heb liever pearl jam en foo fighters dan een van de headliners van Firefly maar dat js mijn mening. The Script / James Bay/ Jessie J blijven allemaal goede kanshebbers voor de Pinkpop line -up. Dus lipa teijfel ik die moet anders wel heel veel heen en weer reizen van usa naar Europa. Komt die dance stage dit jaar of was dat gewoon een promo praatje van Jan? En p!nk? Hoezo zou volbeat niet kunnen trouwens misschien doen ze wel meerdere Nederlandse festival shows dit jaar net zoals sean Paul vorig jaar ;)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Enige wat ik wel echt jammer vind zijn Rudimental en Jimmy Eat World, had ik beide wel willen zien
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Bovenste 6 regels zitten wel de afvallers in imo.
Royal Blood lijkt Pinkpop telkens weer te missen.
Promise of the Real vind ik wel een opvallende naam, gaan ze ook nog wat met Neil Young doen na juni?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
wel opvallend, waar ik eerder twijfel zette bij Dua Lipa na de Bonnaroo aankondiging. Staat ze niet op FireFly, zou ze voor Bonnaroo heen en weer reizen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
wel opvallend, waar ik eerder twijfel zette bij Dua Lipa na de Bonnaroo aankondiging. Staat ze niet op FireFly, zou ze voor Bonnaroo heen en weer reizen?

Natuurlijk..die wil vast en zeker een kopje rooibosthee met Jan drinken. :)
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Wat denken jullie van Nina Nesbitt? Stond in 2014 al op Stage 4 met een (imo) goed ontvangen show. Na een paar jaar stilte komt ze in het voorjaar met een nieuw album. Zijn ook al clubshows voor de UK in mei aangekondigd, en ze hintte ook al naar andere Europese data zoals Duitsland. Van het nieuwe album zijn al drie singles uitgebracht, waarvan eentje al over de 15 miljoen streams op Spotify is.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik denk...
Bijna zeker: The Script, Oscar And The Wolf, Dua Lipa
Misschien: Volbeat( misschien toch meer nederlandse festival shows) , P!nk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ik denk…
Bijna zeker: The Script, Oscar And The Wolf, Dua Lipa
Misschien: Volbeat( misschien toch meer nederlandse festival shows) , P!nk
zal ik voor tekenen.
heb mijn twijfels over Volbeat.
Het "second-headliner" optie-materiaal is wel weer een pak kleiner.
Ik zie A Perfect Circle nog wel als optie ook.
Blijven meer Pop namen over en minder Rock-namen.
Avenged Sevenfold kan nog wat harde gitaren gaan toevoegen op de 16e, maar lijkt krapjes. Qua Rock namen slinken de kansen steeds meer.
Dan de dance namen nog, Tiesto lijkt nog te kunnen als een "second-headliner".
Of een naam van Sonár Spanje voor het "dance-podium" ;)
Een paar 'classic' namen kunnen nog eventueel ook, Status Quo, Simple Minds, Van Morrison.
Of iets minder classic als The Offspring, Alice in Chains of Skunk...
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
festivalddictsam wrote:
Ik denk…
Bijna zeker: The Script, Oscar And The Wolf, Dua Lipa
Misschien: Volbeat( misschien toch meer nederlandse festival shows) , P!nk

zal ik voor tekenen.
heb mijn twijfels over Volbeat.
Het “second-headliner” optie-materiaal is wel weer een pak kleiner.
Ik zie A Perfect Circle nog wel als optie ook.
Blijven meer Pop namen over en minder Rock-namen.
Avenged Sevenfold kan nog wat harde gitaren gaan toevoegen op de 16e, maar lijkt krapjes. Qua Rock namen slinken de kansen steeds meer.
Dan de dance namen nog, Tiesto lijkt nog te kunnen als een “second-headliner”.
Of een naam van Sonár Spanje voor het “dance-podium”
1f609.svg

Een paar ‘classic’ namen kunnen nog eventueel ook, Status Quo, Simple Minds, Van Morrison.
Of iets minder classic als The Offspring, Alice in Chains of Skunk…

Vergeet Rise Against niet. Deze touren rond juni in Europa. The Offspring heeft een groot gat precies het weekend dat Pinkpop valt, dus ik verwacht deze ook sowieso op Pinkpop.
En The Kooks staan ook in Europa in de zomer.

Verder is misschien Papa Roach ook nog een optie (afgelopen jaar een nieuw album)? En hoe zien jullie de kansen voor The Black Keys?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
De Hollywood Vampires verwacht ik ook op Pinkpop. Trekt ook een aantal Johnny Depp fans.
Zijn in de buurt met Pinkpop weekend en past perfect binnen hun tourschema.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Dus....
Mogelijke namen die nog over zijn:
P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie...weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
Betreft dance is veel mogelijk:
Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Volbeat staat al op de Zwarte Cross, dus daar kan een streep door.
Dat bedoel ik...
Had ik voor vandaag ook niet verwacht dat juist nu ZC de grootste naam uit haar geschiedenis boekt...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dus….
Mogelijke namen die nog over zijn:
P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie…weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
Betreft dance is veel mogelijk:
Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?
Ja, scherp lijstje
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Verdere mogelijkheden voor de wat kleinere stages; Courtney Barnett, Lorde, Agnes Obel, Jack White en Vampire Weekend.

Eels zou wat mij betreft weer eens wat festivals moeten gaan doen. #wishful thinking
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Ik geloof nooit dat Volbeat alleen op Zwarte Cross gaat staan. Ik zie ze nog wel Pinkpop (of Bospop) erbij doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken