Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zeker waar, deze 3 namen zouden erg sterke subheadliners zijn. Misschien zit er nog ergens een Gorillaz verstopt? Ook Avenged Sevenfold of Volbeat zou ik sterk vinden als 3fm afsluiters. Maar ik denk dat we met 1 of 2 van al deze namen al blij mogen zijn :p
zat ik ook aan te denken
ik denk dat met 30STM, Script, A7x, Volbeat of Gorillaz het wel aardig zit.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Matthijs wrote:
Zeker waar, deze 3 namen zouden erg sterke subheadliners zijn. Misschien zit er nog ergens een Gorillaz verstopt? Ook Avenged Sevenfold of Volbeat zou ik sterk vinden als 3fm afsluiters. Maar ik denk dat we met 1 of 2 van al deze namen al blij mogen zijn :p

zat ik ook aan te denken
ik denk dat met 30STM, Script, A7x, Volbeat of Gorillaz het wel aardig zit.
Als ze dit dan toch doen, hoop ik dat ze zoals vorig jaar de dag van Kings of Leon gewoon een wat zwaardere dag maken op de 3fm. Er is meer als genoeg aanbod op dit gebied komend festivalseizoen. Kijk naar Graspop en RaR. Hier staan over 't algemeen veel verschillen. Gooi Volbeat of A7X hier als afsluiter bij en dan heb je weer een doelgroep helemaal tevreden.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
DennisvdBr wrote:

Matthijs wrote:
Zeker waar, deze 3 namen zouden erg sterke subheadliners zijn. Misschien zit er nog ergens een Gorillaz verstopt? Ook Avenged Sevenfold of Volbeat zou ik sterk vinden als 3fm afsluiters. Maar ik denk dat we met 1 of 2 van al deze namen al blij mogen zijn :p


zat ik ook aan te denken
ik denk dat met 30STM, Script, A7x, Volbeat of Gorillaz het wel aardig zit.

Als ze dit dan toch doen, hoop ik dat ze zoals vorig jaar de dag van Kings of Leon gewoon een wat zwaardere dag maken op de 3fm. Er is meer als genoeg aanbod op dit gebied komend festivalseizoen. Kijk naar Graspop en RaR. Hier staan over ’t algemeen veel verschillen. Gooi Volbeat of A7X hier als afsluiter bij en dan heb je weer een doelgroep helemaal tevreden.

Ja dat is zeker zo, ik twijfel op dit moment tussen graspop en pinkpop, omdat ik van rock en metal hou. Dus als ze een paar leuke metalbands op pinkpop zetten, en ik er dan ook pearl jam en foo fighters bij krijg, dan ga ik zeker voor pinkpop. Ik denk dat er meer mensen zijn die op deze manier denken, dus het lijkt mij een goed plan :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
zat ik ook aan te denken
ik denk dat met 30STM, Script, A7x, Volbeat of Gorillaz het wel aardig zit.

Snowpatrol erbij en we hebben er 6
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Anouk is ook weer gesignaleerd op eerste festival van 2018, kanshebber voor haar recordreeks
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
zat ik ook aan te denken
ik denk dat met 30STM, Script, A7x, Volbeat of Gorillaz het wel aardig zit.

Snowpatrol erbij en we hebben er 6
Ik ben bang dat Snow Patrol eerst flink moet terug boxen.
Ik denk dat ze (zoals ook te zien is op het Mad Cool affiche) niet hoger komen dan 3de lijn, als ze uberhaupt in juni al touren in Europa.
Dan heb ik het over spots nog onder de subs hé.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben bang dat Snow Patrol eerst flink moet terug boxen.
Ik denk dat ze (zoals ook te zien is op het Mad Cool affiche) niet hoger komen dan 3de lijn, als ze uberhaupt in juni al touren in Europa.
Dan heb ik het over spots nog onder de subs hé.

Ik denk dat je de populariteit van Snow Patrol onderschat maar 3de lijn op PP ben ik ook tevreden mee.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Zo zou iets realistisch zijn? Als in een 3fm afsluiter, een sub en een headliner.
Hollywood Vampires - A7X - Foo Fighters
30STM - Snow Patrol - Pearl Jam
The Script - Gorillaz - Bruno Mars

En is het Bon Jovi gerucht trouwens nog een ding?
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het dagprogramma.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Zo zou iets realistisch zijn? Als in een 3fm afsluiter, een sub en een headliner.
Hollywood Vampires – A7X – Foo Fighters
30STM – Snow Patrol – Pearl Jam
The Script – Gorillaz – Bruno Mars

En is het Bon Jovi gerucht trouwens nog een ding?
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het dagprogramma.

Realistisch weet ik niet, mooi wel! Hiervoor zou ik tekenen
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ik vind dat de meesten vergeten dat je voor de sfeer naar een festival gaat. Daarnaast gaat en staat alles bij het weer. Je kan de beste beste headliners hebben maar regent aan een stuk door dan is het snel voorbij met de pret. Gelukkig treedt PJ twee keer in Ziggo op anders zijn de weekendkaarten te snel op. Vrees dat die handelaren weer massaal de boel opkopen.

Wel een mooie schema komende zomder: Pinkpop 15-17 juni gevolgd door Graspop 21-24 juni. Die hebben ook heerlijke headliners en dagprogramma is leuk om te ontdekken en ik ga er vanuit dat Kiss de zaterdag afsluit.

Gouden tip:

1. The Offspring
2. Robert Plant
3. Anouk
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
The Offspring is inderdaad goede mogelijkheid, in de buurt. Hoop ook op Nothing But Thieves, die zullen ergens in de middag op 3fm kunnen spelen.

Heeft er iemand zicht op de al aangekondigde Gorrilaz optredens van de zomer om te kijken hoe goed pinkpop zou passen?

Prima headliners trouwens!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben bang dat Snow Patrol eerst flink moet terug boxen.
Ik denk dat ze (zoals ook te zien is op het Mad Cool affiche) niet hoger komen dan 3de lijn, als ze uberhaupt in juni al touren in Europa.
Dan heb ik het over spots nog onder de subs hé.

Ik denk dat je de populariteit van Snow Patrol onderschat maar 3de lijn op PP ben ik ook tevreden mee.

Snow Patrol is in Nederland een stuk groter dan in andere Europese landen. Je lijkt ook te vergeten dat ze pinkpop in 2009 hebben geheadlined, zelfs af mochten sluiten (met the Lightning Strike in de setlist, magisch! Maar dat terzijde). En nu wil je zeggen dat er nog 2 na hun gaan optreden op de mainstage? Nee dat gaat echt niet gebeuren. Sub of afsluiter 3FM zou misschien nog kunnen maar zeker niet lager dan dat.
 

arjan

Playlistbediener
1 feb 2014
18
0
Wat is dat trouwens van die ticketprijzen. Als Jan zegt dat je naar de prijzen van Werchter moet kijken betekent het dus dat je van het geld van drie dagen Pinkpop vier dagen naar Werchter kan. Dat zou echt ronduit belachelijk zijn. Komt nog bovenop dat Werchter langer door gaat 's avonds.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Wat is dat trouwens van die ticketprijzen. Als Jan zegt dat je naar de prijzen van Werchter moet kijken betekent het dus dat je van het geld van drie dagen Pinkpop 4 dagen naar Werchter kan. Dat zou echt ronduit belachelijk zijn. Komt nog bovenop dat Werchter langer door gaat s’avonds.

Vrijwillig...naar....België. Gek :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Wat is dat trouwens van die ticketprijzen. Als Jan zegt dat je naar de prijzen van Werchter moet kijken betekent het dus dat je van het geld van drie dagen Pinkpop vier dagen naar Werchter kan. Dat zou echt ronduit belachelijk zijn. Komt nog bovenop dat Werchter langer door gaat ’s avonds.

Nee. Daar bedoelt hij dagkaarten mee en waarschijnlijk delen ze de weekendkaarten van rw door 4 en dan keer 3 ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zo zou iets realistisch zijn? Als in een 3fm afsluiter, een sub en een headliner.
Hollywood Vampires – A7X – Foo Fighters
30STM – Snow Patrol – Pearl Jam
The Script – Gorillaz – Bruno Mars

En is het Bon Jovi gerucht trouwens nog een ding?
Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het dagprogramma.
A Perfect Circle - The Script - Pearl Jam
A7x - 30STM – Foo Fighters
Volbeat – P!nk – Bruno Mars
als 3FM - sub - head, zo iets misschien?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
arjan wrote:
Wat is dat trouwens van die ticketprijzen. Als Jan zegt dat je naar de prijzen van Werchter moet kijken betekent het dus dat je van het geld van drie dagen Pinkpop vier dagen naar Werchter kan. Dat zou echt ronduit belachelijk zijn. Komt nog bovenop dat Werchter langer door gaat ’s avonds.

Nee. Daar bedoelt hij dagkaarten mee en waarschijnlijk delen ze de weekendkaarten van rw door 4 en dan keer 3
1f609.svg
Denk iets in andere richting.
ik denk dagkaarten tot tegen 100 euro.
Weekend kaarten verwacht ik richting 240, maar dat is in tegenstelling tot Rock Werchter inclusief camping en maar 3 dagen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
A Perfect Circle – The Script – Pearl Jam
A7x – 30STM – Foo Fighters
Volbeat – P!nk – Bruno Mars
als 3FM – sub – head, zo iets misschien?

Pink is te groot. Die komt alleen als head maar ik denk dat die gewoon ziggo doet hoor.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
A Perfect Circle – The Script – Pearl Jam
30STM – A7X – Foo Fighters
Volbeat – P!nk – Bruno Mars
als 3FM – sub – head, zo iets misschien?
Ik verwacht The Script eerder op de plek van P!nk en iets met wat meer gitaren bij PJ. Hoeft niet veel gitaren te zijn maar iets als Wolfmother in die richting. Beetje rock waar je de algemene Pinkpop ganger mee tevreden stelt. Vind ik wat meer passen. Maar ja. Je weet 't maar nooit, als je ziet dat ze 2 jaar terug Doe Maar als sub voor Rammstein hebben gezet :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken