Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
A Perfect Circle – The Script – Pearl Jam
A7x – 30STM – Foo Fighters
Volbeat – P!nk – Bruno Mars
als 3FM – sub – head, zo iets misschien?

Pink is te groot. Die komt alleen als head maar ik denk dat die gewoon ziggo doet hoor.
ik ga verder geen grap maken over P!nk en head in één zin...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
DennisvdBr wrote:
Weekend kaarten verwacht ik richting 240,

Dagkaarten voor 100 euro zal wel ongeveer kloppen, maar 240 voor 3 dagen? Dat kunnen ze niet maken, dat is even duur als 4 dagen Graspop.
misschien 'vergist' Jan zich een beetje...
Misschien is het 240 minus een camping-ticket, rond 210 euro dan?
Graspop 3 dagen kaart is 205 euro, ongeveer toch?
Zal het dan ergens rondom de 205 a 215 euro worden een weekend kaart, klinkt dat logischer?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
A Perfect Circle – The Script – Pearl Jam
A7x – 30STM – Foo Fighters
Volbeat – P!nk – Bruno Mars
als 3FM – sub – head, zo iets misschien?

Oef dat zou mooi zijn! Maar nee, ik denk inderdaad dat we P!nk maar moeten vergeten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Timmetje wrote:
Niet echt mijn ding dus op basis van de headliners sla ik Pinkpop over en ga ik naar Werchter. Wel mooi voor de mensen die PJ graag willen zien, al snap ik de combi van festival EN zaalshow nooit zo.

Dat je de combi, festival EN zaalshow nooit zo snapt, is in dit geval wel een bijzondere…
Als dat gebeurt, dan zat er bij headliners normaal gesproken minimaal een half jaar in.
NU is het dat de headliner slechts dagen vooraf de zaalshow heeft.
Dat is nog nooit geweest, nog nooit. Normaal strepen we dan meteen een gerucht af hé!!
Realiseer eens dat dat bijzonder is, er is heel veel vertrouwen in deze band gelegd door MOJO en blijkbaar is de liefde wederzijds.

Pearl Jam is niet zomaar een headliner voor Pinkpop.
Dit zit veel dieper, geloof me. Jaren van wachten, afspraken en verschuiven.
Willen, willen en wachten, wachten.
Buro Pinkpop MOET wel ontploft zijn toen daar een groen lampje kwam.
Voor (een groot aantal) liefhebbers van Pinkpop (kan ik je ook vertellen) is dit een lang verwachte wens die in vervulling komt.
Dit staat lijnrecht op de aankondiging van Justin Bieber vorig jaar.

Gelukkig kunnen we ons nu richten op de Gouden Tip en de overige geruchten voor de line-up!

Tja. Ik vind het minder bijzonder omdat ze een paar dagen ervoor in Ziggo staan. Anders had je ALLEEN op Pinkpop PJ kunnen zien. Nu is het ook mogelijk in de Ziggo.

Hoop op een tof dagprogramma.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
123
31
Volgens Jan Smeets krijgt Pinkpop een fabuleus affiche. Dat maakt nieuwsgierig natuurlijk (en een beetje achterdochtig ook, haha sorry).

Dat roept hij bijna ieder jaar. Eerst zien dan geloven ;).
Met Pearl Jam en Foo Fighters is hij in ieder geval op de goede weg!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Editors 23 juni op Ejekt Festival. Vorig jaar Lowlands, jaar daarvoor BKS, en 2014 voor het laatst op Pinkpop.
Zou mij niks verbazen als zij een van de subheadliners/second-headliners zijn waar Jan het over had.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Editors 23 juni op Ejekt Festival. Vorig jaar Lowlands, jaar daarvoor BKS, en 2014 voor het laatst op Pinkpop.
Zou mij niks verbazen als zij een van de subheadliners/second-headliners zijn waar Jan het over had.
Eigenlijk vind ik Editors één van die namen die eens headliner moet staan op Pinkpop.
In dit geval imo één van de nieuwere generatie dan wel.
Ze blijven wel flink op tour, ben bang voor Editors-overkill-effect!
In principe zou het jammer zijn als ze weer (slechts) als sub komen...
Echter, volgens mij een band die niet snel teleursteld... In 2014 waren ze ook nog zeer sterk als slechts sub!
Dus misschien wel dikke plus hoor, als Editors er toch zouden staan als sub al in 2018 hoor!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Teake Rooks wrote:

DennisvdBr wrote:
Weekend kaarten verwacht ik richting 240,


Dagkaarten voor 100 euro zal wel ongeveer kloppen, maar 240 voor 3 dagen? Dat kunnen ze niet maken, dat is even duur als 4 dagen Graspop.

En even duur als 4 dagen Werchter.
Maar bij Werchter moet je nog een camping ticket voor 30? euro erbij kopen. Overigens is deze discussie ook niet zo heel interessant, aangezien we zelf ticketprijzen hebben bedacht...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Ik dacht net zoals RW eens een mock te maken, laat maar horen. Ik weet natuurlijk niet hoe populair precies bepaalde bands zijn of dat daar een bepaalde verschil in zit tov België maar oké.. Editors kan idd ook 3FM afsluiten..;

M: Rondé - George Ezra - Thirty Seconds To Mars - Pearl Jam
3FM: Clutch - Nothing But Thieves - Diplo
BL: Nu Of Nooit Winnaar - Roxeanne Hazes - Fatima Yamaha - Future Islands
S4: Torres - Sigrid - Highly Suspect

M: Good Charlotte - De Jeugd Van Tegenwoordig - Paramore - The Script - Foo Fighters
3FM: Boef - Don Broco - Enter Shikari - Dua Lipa - Noel Gallagher's High Flying Birds
BL: Borns - PVRIS - Cigarettes After Sex - Jessie Ware - Mura Masa
S4: Naaz - Khalid - LANY - Tash Sultana

M: Alice Merton - Stereophonics - Triggerfinger - Oscar & The Wolf - Bruno Mars
3FM: Bökkers - Slaves - Portugal. The Man - Rise Against - Gorillaz
BL: Donnie - Jeremy Loops - Japandroids - Milky Chance - The Kooks
S4: Wulf - Marmozets - Lil' Kleine
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
JAAA super blij met Pearl Jam als derde headliner!
Ik verwacht dit jaar een goed affiche...headliners nu al vele malen beter dan vorig jaar.
Wellicht komt er ook die dance stage bij/ in vervanging voor stage 4. Heeft misschien ook wat te maken met het verhogen van de weekendtickets.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
@Yannick ziet er goed uit...alleen Boef op 3FM en Lil Kleine op stage 4 lijkt me niet.....Boef stage 4 en Lil Kleine Brightlands ofzo....
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Pinkpop vrijdag:
Main: Triggerfinger- George Ezra- Thirty Seconds To Mars- Pearl Jam
3FM: Jessie Ware- Rise Against- Wiz Khalifa
B: Nu Of Nooit winnaar- Superorganism- The Vamps
Dance: Matoma - Yellow Claw - Oliver Heldens

Pinkpop zaterdag:
Main: Rondé- Enter Shikari- The Kooks- The Script - Foo Fighters
3FM: Lany - Paramore- Jessie J- Snow Patrol - N*E*R*D
B: Tash Sultana- Slaves- Alex Vargas -Portugal The Man - Dua Lipa
Dance: Martin jensen- Kungs - Galantis - Justice

Pinkpop zondag:
Main: Kaleo- Milky Chance – Hollywood Vampires- Oscar And The Wolf – Bruno Mars (headliner)
3FM: Di- Rect- Stone Sour- Nothing But Thieves – Khalid (in pakket met Bruno Mars) – Lorde (afsluiter 3FM stage)
Brightlands: Astrid S – Future Islands – Jeremy Loops - Post Malone – Walking On Cars
Dance: Lucas & Steve – Mike Perry – Marshmello (feat. Khalid) – Alan Walker
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Super super super blij met Pearl Jam... whooooooop.!
Zowel ziggo en pinkpop.!!
Ga dit jaar voor een weekendticket, want ga voor Pearl Pearl jam en foo fighters.! Bruno mars neem ik maar op op de koop toe.!
Verder hoop ik nog op een mooi dag programma.!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.422
628
*Via Facebook gekopieerd*
"In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee."
Ik ontvang de Limburger zelf niet, dus kan dit niet controleren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”
Fleetwood Mac, zeker?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Pim wrote:
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”

Fleetwood Mac, zeker?
Dat zou heel nice zijn.
 

AlexD

Nieuw lid
12 dec 2016
4
0
Vorig jaar Tash Sultana gezien op Lowlands, echt waanzinnig dus zij mag van mij zeker in brightlands. Verder hoop ik zeker op editors, Oscar and the wolf als subs of 3FM afsluiters. Iemand een idee of War on Drugs en Gallagher high flying birds een optie zijn voor Pinkpop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken