Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Afgelopen maandag (vorige week) zijn Kensington, Anouk & Chef' Special aangekondigd voor CentralPark Festival. Aangezien Kensington & Chef' Special en dit jaar al stonden is misschien Anouk een zangeres om over na te denken? Gooi maar een balletje op aangezien er toen speculaties gingen over een Nederlandse artiest op Pinkpop.

Zelf hoop ik nog op Avenged Sevenfold, Volbeat, Bullet for my Valentine en/of Ghost eventueel op het affiche. Voor de rest zijn de headliners prima! Heb zelf eerlijk gezegd niet extreem veel met Pearl Jam (misschien er te jong voor met mijn leeftijd van 24) maar ben blij voor de Pinkpop fans die er lang op zaten te wachten en ben er nieuwsgierig naar! Wij zijn er sowieso bij!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
in ander nieuws, op 14 juni support van Foo Fighters op Firenze Itallië.
The Kills, Wolf Alice en Frank Carter.
Wolf Alice en Frank Carter waren al reeds bekend op de dag van Foo Fighters op Download Frankrijk 17 juni.
Kans dat deze 'support' mee komt op 16 juni naar Landgraaf, redelijk groot!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
*GOUDEN TIP 2018*

Wie wil jij, naast Bruno Mars, Foo Fighters en Pearl Jam zien op Pinkpop 2018? Geef jouw GOUDEN TIP door via www.pinkpop.nl/gouden-tip/ en maak kans op een van de eerste tien weekendtickets voor Pinkpop 2018 - Official.

Meedoen kan tot en met 24 december: in de eerste week van januari krijgen de winnaars per mail bericht!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Gouden tip is geopend!
yes...
Wie wil jij, naast Bruno Mars, Foo Fighters en Pearl Jam zien op Pinkpop 2018?
Geef je Gouden Tip en maak kans op de eerste weekendtickets voor Pinkpop 2018

Bij Pinkpop horen fijne tradities zoals de Gouden Tip. De Gouden Tip is voor de organisatie in al die jaren een uitstekend middel gebleken om erachter te komen welke nieuwe acts bezoekers willen zien op Pinkpop. Pinkpop fans kunnen hun muziekwensen kenbaar maken en hiermee het programma deels bepalen.

Vul hieronder je 3 tips in en maak zo kans op de allereerste Pinkpop 2018 weekendtickets
Deelnemen kan t/m 24 december a.s.
Je kunt slechts 1 keer deelnemen
Winnaars krijgen via email bericht in de eerste week van januari 2018

https://www.pinkpop.nl/gouden-tip/
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Pim wrote:
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”

Fleetwood Mac, zeker?

EDIT: nevermind
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Volgens de site van Pinkpop is mijn emailadres wat ik al jaren gebruik fout. Wat een feest dit ?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Ik had net ook een storing daarmee. Lijkt door een link in Facebook te komen dat hij hem niet goed registreert. Inmiddels is het wel gelukt:

- The War on Drugs
- At The Drive-in
- Billy Talent

Wat betreft Foo Fighters en The Kills: die zullen we weer gezamenlijk wat nummertjes gaan doen zoals in 2017. Het is te hopen dat die dame nu wat steviger in haar schoenen staat, want ze viel compleet in het niet tijdens dat duet met Dave Grohl.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.314
in ander nieuws, op 14 juni support van Foo Fighters op Firenze Itallië.
The Kills, Wolf Alice en Frank Carter.
Wolf Alice en Frank Carter waren al reeds bekend op de dag van Foo Fighters op Download Frankrijk 17 juni.
Kans dat deze ‘support’ mee komt op 16 juni naar Landgraaf, redelijk groot!

https://twitter.com/foofighters/status/937608217072250881
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik zou graag Gorillaz, Ghost, Justice, Massive Attack of Beck willen zien, maar ik denk dat de artiesten van dit formaat allemaal al vast liggen.

Ik ga denk ik voor Donnie, Future Islands en MGMT.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik zie dat Slaves in Londen support is, staan met Wolf Alice en Carter ook op de Foo Fighters dag van Download Frankrijk dagje na de 16e.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Bullet For My Valentine staat de 18e in Budapest, samen met Asking Alexandria en more TBA.
Laat maar overkomen zou ik zeggen
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Even geen geruchten .....

Kaartverkoop:
Iedereen is best "nerveus" om kaarten te bemachtigen ..... persoonlijk denk ik dat het wel meevalt .... aangezien de Foo's en PJ rondom PP best wel een tour hebben.

Wat denken jullie ?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Mijn gouden Tip:
1. Indian askin
2. Billy talent
3. Frank carter and the rattlesnakes

Dat indian askin nou nog nooit op Pinkpop heeft gestaan blijf ik raar vinden. Een van de beste Nederlandse live bands op het moment naar mijn mening. Kan prima een middagplekje in de tent krijgen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Even geen geruchten …..

Kaartverkoop:
Iedereen is best “nerveus” om kaarten te bemachtigen ….. persoonlijk denk ik dat het wel meevalt …. aangezien de Foo’s en PJ rondom PP best wel een tour hebben.

Wat denken jullie ?
Over de Pearl Jam fans hoef je je geen zorgen te maken, tenzij je de die hard fans meetelt. Die gaan gerust 2 of 3x naar ze toe. Foo Fighters word wel een probleem. Veel mensen willen denk ik 2015 ik gaan halen.
Voor de mensen die mogelijkheid hebben tot fysieke kaarten bij de verkooppunten, is dit wel aan te raden. Zelf zit ik al een paar jaar vanaf 8 uur de avond van te voren voor Buro Pinkpop. Is gezellig daar en je hebt geen problemen wat betreft kaarten kopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
eh wrote:
Even geen geruchten …..

Kaartverkoop:
Iedereen is best “nerveus” om kaarten te bemachtigen ….. persoonlijk denk ik dat het wel meevalt …. aangezien de Foo’s en PJ rondom PP best wel een tour hebben.

Wat denken jullie ?

Over de Pearl Jam fans hoef je je geen zorgen te maken, tenzij je de die hard fans meetelt. Die gaan gerust 2 of 3x naar ze toe. Foo Fighters word wel een probleem. Veel mensen willen denk ik 2015 ik gaan halen.
Voor de mensen die mogelijkheid hebben tot fysieke kaarten bij de verkooppunten, is dit wel aan te raden. Zelf zit ik al een paar jaar vanaf 8 uur de avond van te voren voor Buro Pinkpop. Is gezellig daar en je hebt geen problemen wat betreft kaarten kopen.

eerlijk gezegd... toch wel gezonde spanning.
Ik denk dat de dagkaarten voor Mars wel het snelst gaan.
Foo Fighters zal hard gaan maar niet snel uitverkocht, Pearl Jam denk ik iets minder (ivm Ziggo en Werchter).
Maar er komt nog meer bij op zo'n dag hé, dat gaat nog meespelen in de vvk.
Maar denk wel dat die dagkaarten naar verloop van tijd wel uitverkopen.
Weekendkaarten, zijn sinds 2015 niet meer uitverkocht, dus doom-denken zal niet nodig zijn??
Ik denk (hoop) dus dat dat niet direct het zelfde weekend allemaal weg is.

Ik wil proberen voor Collector ticket te gaan, die is enkel online te krijgen bij vvk.
De rest, heel veel deelnemen aanprijsvragen ;) en hopen voor die tijd een ticket ergens te scoren zodat ik niet die Ticketmaster-circus in hoef te gaan!
( dat laatste is me overigens nooit gelukt, 3 jarig OOR-abbonnement 2 jaar terug niet meegeteld )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En dan toch nog mensen die Kensington opvoeren als gouden tip. Echt....ik snap het niet. Als ze nou nergens in Nederland te zien zijn dan zou ik het wat anders zien maar op elke fucking braderie zijn ze te zien. Kies toch eens een keer wat anders. Mafklappers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken