Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.695
We mogen blij (en realistisch) zijn met:

The War On Drugs - Pearl Jam (3FM The Script)
Thirty Seconds To Mars - Foo Fighters (3FM Noel Gallagher)
Oscar And The Wolf - Gorillaz - Bruno Mars (3FM Volbeat)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.695
Voor Gorillaz zou dan 20:15-21:45
speeltijd zijn. Bruno Mars van 22:45-00.00.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.925
8.561
Diepe buiging als ze The Script en 30 Second To Mars weten te ontwijken. Beide staan in de top 5 van slechtste shows die ik op een festival gezien heb.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
Pim wrote:
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”

Fleetwood Mac, zeker?

The Police?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Yannick wrote:

Pim wrote:
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”


Fleetwood Mac, zeker?

The Police?
afscheidstournee...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Het is nog veel te vroeg voor een Pinkpop 2019 topic hé?
Daar wacht ik nog een paar maanden mee.
Maar er komen al af en toe wat van dit soort geruchten voorbij.

Ik was ook al een beetje aa het kijken welke Classic Pinkpop acts nog touren tegenwoordig.
Van editie 1 in 1970 tm editie 2017...
Volgens mij kan je heel 2019 affiche wel vol krijgen zo?
Ik zal het wel wat vinden, een Pinkpop Classic XL editie met de 50ste.

Maar laten we nog even bij 2018 blijven voordat ik door sla :mrgreen:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Paddy wrote:

Yannick wrote:

Pim wrote:
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”


Fleetwood Mac, zeker?


The Police?

afscheidstournee…

Jan hint voor zeker naar Fleetwood Mac. Klopt ook wel omdat ze volgend jaar starten met hun wereldtournee alleen ging het gerucht dat dit hun laatste tour zou zijn. Echter zowel Mick Fleetwood als Lindsey Buckingham hebben in een recente interviews aangegeven dat wat hun betreft dit zeker niet de laatste tour wordt. Van Sting is de verwachting dat hij volgend jaar samen met Peter Gabriel op tournee gaat. Dit hebben ze vorig jaar door Amerika gedaan echter dit jaar kwam mede door een nieuw album van Sting het er niet van om samen door Europa te touren. De verwachting is dus dat ze dit in 2018 gaan doen maar dat zullen wel indoor concerten gaan worden. Ze deden in Amerika ook geen enkel festival aan tijdens de zomer van 2016.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Van Sting is de verwachting dat hij volgend jaar samen met Peter Gabriel op tournee gaat. Dit hebben ze vorig jaar door Amerika gedaan echter dit jaar kwam mede door een nieuw album van Sting het er niet van om samen door Europa te touren. De verwachting is dus dat ze dit in 2018 gaan doen maar dat zullen wel indoor concerten gaan worden. Ze deden in Amerika ook geen enkel festival aan tijdens de zomer van 2016.
mooi toch... geen optie voor Pinkpop 2018.
Heeft Sting in 2019 tijd voor andere 'dingen'
;)
 

stefanoviz

Nieuw lid
2 dec 2017
1
0
Hoop toch op wat namen uit dit lijstje:
Simple plan, Alter bridge, 30stm, Script, Anouk, John Mayer

Heel stiekem hoop ik nog op Simple Minds / Toto / Bryan Adams, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.


 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.695
Hoop toch op wat namen uit dit lijstje:
Simple plan, Alter bridge, 30stm, Script, Anouk, John Mayer

Heel stiekem hoop ik nog op Simple Minds / Toto / Bryan Adams, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

Genieten soms dit topic.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Diepe buiging als ze The Script en 30 Second To Mars weten te ontwijken. Beide staan in de top 5 van slechtste shows die ik op een festival gezien heb.

Ben ik ineens heel nieuwsgierig naar je andere 3
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Heerlijk toch. Dan heeft Pinkpop eindelijk die langverwacht naam te pakken, zorgt Smeets er meteen voor dat ook het Pinkpop '19 topic al 80 pagina's aan onrealistische verwachtingen zal tellen tegen de eerste aankondiging.

Maar even serieus: Iets als The Police of Dire Straits gaat niet gebeuren. Pinkpop heeft het budget of het prestige niet om groepen van dit kaliber tot een reunie te brengen, daarvoor moet je eerder naar Glastonbury kijken. Fleetwood Mac klinkt heel logisch, eventueel U2 als die daadwerkelijk nog festivals willen doen, maar verder wordt dat gewoon weer een Arctic Monkeys of Metallica ernaast.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Heerlijk toch. Dan heeft Pinkpop eindelijk die langverwacht naam te pakken, zorgt Smeets er meteen voor dat ook het Pinkpop ’19 topic al 80 pagina’s aan onrealistische verwachtingen zal tellen tegen de eerste aankondiging.

Maar even serieus: Iets als The Police of Dire Straits gaat niet gebeuren. Pinkpop heeft het budget of het prestige niet om groepen van dit kaliber tot een reunie te brengen, daarvoor moet je eerder naar Glastonbury kijken. Fleetwood Mac klinkt heel logisch, eventueel U2 als die daadwerkelijk nog festivals willen doen, maar verder wordt dat gewoon weer een Arctic Monkeys of Metallica ernaast.
Als ze volgend jaar AM + FM boeken, ga ik wel over een kaartje nadenken. FM heb ik een aantal jaar terug in de Ziggo Dome gezien, en dat optreden was erg goed.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Ik had Tash Sultana nu op Stage 4 gezet maar blijkbaar staat die in september volgend jaar gewoon in de AFAS, is die zo populair in NL? Verschoot daar toch wel ff van!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik heb tash sultana vorig jaar op lowlands gezien. Ze deed een uur over, ik denk, 6 nummers. Maar ik vond het wel heel Tof en de mensen met wie ik was vonden dat ook.

Ze heeft vorige maand geloofd ik in een vol Tivoli en een vol Paradiso gespeeld. En nu de afas. Maar die is nog niet uitverkocht. Ik denk dat ze ook gewoon vroeg op de 3fm zou kunnen staan. Maar ik denk dat ze beter tot haar recht zou komen in de tent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
In de loop van deze ochtend start de Gouden Tip, zal tzt wel ook een linkje plakken.
Een tijdje terug onderstaand bericht al geplaatst.
Zijn al enkele berichtjes op retour gekomen, maar het is een beetje ondergesneeuwd onder het nieuws van de laatste headliner.
Als iemand nog Gouden Tips wil delen hier, graag, leuk voor iedereen om mee te lezen.
Welke act zie jij graag op het fabuleus affiche ;)
Roept u maar...
Laten we eens kijken naar andere namen…
Misschien zitten er wat acts in onze Gouden Tips.
De Gouden Tip zal na dit weekend wel starten voor Pinkpop.

Wat kunnen de 3 namen zijn (of bij twijfel voorlopig iets meer) die jullie gaan invullen?

Zelf denk ik aan:
– Francis and the Lights
– The Preatures
– Damian Wilson & Adam Wakeman of Maiden uniteD

twijfel nog aan acts als:
– Tash Sultana
– The Slow Show
– The War On Drugs
– Hollywood Vampires
– Call it Off
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Over het eerdere 'gerucht' Bullet For My Valentine.... Zaterdagochtend hoorde ik ze zowaar op 3FM. Daarmee moet ik mijn eerdere bericht herroepen dat zij geen 'airtime' krijgen in vergelijk met Bring Me The Horizon in 2016. Heel misschien dus toch een optie voor PP.

Mijn top 3:

1. Paradise
2. Diablo Blvd
3. Alice In Chains
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken