Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.431
642
Kesselman wrote:
hoe herkennen we de meeting?
staat er iemand met een groot bord.
Maakt pinkpop speciaal voor ons een verhoging?
Of staat dennis er met een roze pinkpop hoedje op,dan kunnen we hem niet missen!! haha

ik zorg wel dat ik tzt een duidelijke omschrijving afleg
1f609.svg
Dennis valt niet te missen trouwens. Op de perspresentatie pikte ik m er ook binnen seconden uit. En voor de rest zie je er op de zaterdag, miss zondag, een lang harige gast bij staan (ik). En het is gewoon bij het punt aangegeven met de pijl. Moet echt wel goed komen
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Voor diegene die Nothing but Thieves wil zien in november: er is een presale gaande:

Afas Amsterdam: https://www.ticketmaster.nl/event/nothing-but-thieves-tickets/222263?brand=nl_013web
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Voor 013 Tilburg: https://www.ticketmaster.nl/event/nothing-but-thieves-tickets/222171?brand=nl_013web
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
net ff naar landgraaf gereden, trappen op,ff kijken van boven af.
daarna naar de ingang en rondje over camping A (nog niets te zien daar)
Daarna camping B, de rotonde bij de ingang en even gekeken of mijn parkeerplaats nog bestaat (Yep)

Wordt ik stiekum toch heel gelukkig van.
nog 8 dagen en dan mijn 13e pinkpop (8x heel weekend, 1x 2 dagen , 3x 1 dag)
nu minstens de vr,wellicht dat ik nog een weekendkaart koop.
Toch wel zin in!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Zag dit (gesponsorde) bericht van Pinkpop langskomen.
Echter deze keer valt me iets op, "enkel nog dagtickets beschikbaar voor de vrijdag"??
Vind het verder nog niet terug op de site of via Ticketmaster. Wellicht lees ik het verkeerd?

Aftellen! Nog even en het is tijd voor Pinkpop. Op vrijdag 15 juni gaat de 49e editie van start met niemand minder dan Pearl Jam, Snow Patrol en The Offspring!

Er zijn enkel nog dagtickets beschikbaar voor de vrijdag van Pinkpop. Ga voor het volledige programma en de laatste tickets naar pinkpop.nl.

Maar, viel me wel op...
 

themachineee

Playlistbediener
19 feb 2018
15
0
Zag dit (gesponsorde) bericht van Pinkpop langskomen.
Echter deze keer valt me iets op, “enkel nog dagtickets beschikbaar voor de vrijdag”??
Vind het verder nog niet terug op de site of via Ticketmaster. Wellicht lees ik het verkeerd?

Aftellen! Nog even en het is tijd voor Pinkpop. Op vrijdag 15 juni gaat de 49e editie van start met niemand minder dan Pearl Jam, Snow Patrol en The Offspring!

Er zijn enkel nog dagtickets beschikbaar voor de vrijdag van Pinkpop. Ga voor het volledige programma en de laatste tickets naar pinkpop.nl.

Maar, viel me wel op…

Ik lees dat volgende week vrijdag pinkpop begint en er voor die dag alleen nog dagtickets beschikbaar zijn. Dus geen weekendtickets waarmee je ook vrijdag het terein op kunt.

Stiekem begint het toch te kriebelen voor volgende week!
De eerste spulletjes staan al klaar en de boodschappen zijn gedaan:)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Er zijn topics aangemaakt specifiiek voor de Campings van Pinkpop.
Alle prietpraat, koetjes en kalfjes, vragen, zoek en vind, meetings en andere gezelligheden of opmerkingen kunnen hier in.
Topics zijn algemeen en te gebruiken vóór, tijdens of na het festival.

Pinkpop Camping A topic - https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-camping-a-topic/

Pinkpop Camping B topic - https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-camping-b-topic/

Pinkpop Camping C topic - https://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-camping-c-topic/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Er zijn topics aangemaakt specifiiek voor de Campings van Pinkpop.
Alle prietpraat, koetjes en kalfjes, vragen, zoek en vind, meetings en andere gezelligheden of opmerkingen kunnen hier in.
Topics zijn algemeen en te gebruiken vóór, tijdens of na het festival.

3 topics? Is dat niet een beetje overkill?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
3 topics? Is dat niet een beetje overkill?
ja, twijfelde ik ook over.

Maar de redenatie was vanuit de vaste camping gasten voor voornamelijk A en B. Dan kan C niet achter blijven.
Ik verwacht dat vooral A en B meer posts gaan krijgen.
Vooral om de 'sfeer discusssies' als losse A en losse B te houden.
Zeer bewuste keuze, ik denk dat de campeerders het wel snappen.

Wat mij betreft mag er best ook een sfeerrapportje in van voor de poort op donderdag avond volgende week...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Als je nu twijfelt over Camping A of Camping B, in welk topic stel je die vraag dan? In het topic over Camping A of Camping B? Misschien nog een overkoepelend topic?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Ik mis een topic voor mensen die niet op een camping logeren maar in een B&B of Hotel. Ik zou hun ervaringen ook graag lezen.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik mis een topic voor mensen die gewoon thuis slapen, én een topic voor mensen die niet naar Pinkpop gaan maar al dan niet in de buurt wonen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
ik zal een apart meeting topic maar achterwege laten dan :(
Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 – 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 – 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 – 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )

Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor friet/snackkraam/hoek terras, op randje asfalt.
2018_06_06_124827.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
.... hangt er ook echt vanaf wat het weer nog gaat doen…En dat is voor nu behoorlijk KUT.
vooruitzicht is over een week voorlopig zo slecht niet.
zitten af en toe wat schommelingen van 1 a 2 graden in de temperatuur, of 1 a 2 milimeter regen.
maar om nu te zeggen dat dit "behoorlijk kut" gaat worden, neuh...
2018_06_07_123939.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken