Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Tickets op de Swap blijven dalen in prijs. Voor 70 euro heb je een dagkaartje.

Ik wacht nog even met mijn weekendkaart :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@Dennisvdbr ben overigens benieuws hoe lang de dagkaarten nog beschikbaar zijn in vvk? Ik heb het vermoeden dat dat komende dagen wel ook op uitverkocht komt te staan.

Ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Mensen houden nu echt wel swap in de gaten (ikzelf incl.) Die kaarten worden alleen maar goedkoper. PLus hangt er ook echt vanaf wat het weer nog gaat doen...En dat is voor nu behoorlijk KUT.

Heel erg blij dat we 2 dagen hotel en 2 dagen Airbnb hebben...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er met een "doorgekocht" kaartje voor de poort moeten blijven staan, omdat er al iemand met die streepjescode binnen is?

van iemand die bij campings gewerkt heeft, begrijp ik dat dat er jaarlijks heel heel heel veel zijn bij Pinkpop.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er met een “doorgekocht” kaartje voor de poort moeten blijven staan, omdat er al iemand met die streepjescode binnen is?

van iemand die bij campings gewerkt heeft, begrijp ik dat dat er jaarlijks heel heel heel veel zijn bij Pinkpop.
Als ik me een ticket koop via ticketswap, zorg ik zelf altijd dat ik zo vroeg mogelijk bij het evenement ben, speciaal om dit te voorkomen. Want ben altijd wel bang dat mensen zich niet aan de afspraken houden en zelf dan nog de tickets gebruiken die ze doorverkopen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
45.000 weekendkaarten is relatief veel in vergelijking met de afgelopen jaren toch? Daar komt bij dat enige tijd geleden camping D is afgeschaft, en ze onlangs zijn begonnen met velden indelen met festitent voorzieningen, en dus een hoop vrij indeelbare plekken hebben weggenomen. Zou dit alles samen ertoe kunnen leiden dat er drukte wordt verwacht op de campings, en dat ze daarom uit voorzorg de partytenten hebben verboden?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
DennisvdBr wrote:
ik vraag me wel eens af hoeveel mensen er met een “doorgekocht” kaartje voor de poort moeten blijven staan, omdat er al iemand met die streepjescode binnen is?

van iemand die bij campings gewerkt heeft, begrijp ik dat dat er jaarlijks heel heel heel veel zijn bij Pinkpop.

Als ik me een ticket koop via ticketswap, zorg ik zelf altijd dat ik zo vroeg mogelijk bij het evenement ben, speciaal om dit te voorkomen. Want ben altijd wel bang dat mensen zich niet aan de afspraken houden en zelf dan nog de tickets gebruiken die ze doorverkopen.

Als dat gebeurt kun je altijd gewoon Ticketswap bellen. Alle kaarten hangen aan gecontroleerde telefoonnummers en Facebook accounts dus er valt dan altijd wel een mouw aan te passen lijkt me. Maar heb nog nooit gehoord dat dit is gebeurt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als dat gebeurt kun je altijd gewoon Ticketswap bellen. Alle kaarten hangen aan gecontroleerde telefoonnummers en Facebook accounts dus er valt dan altijd wel een mouw aan te passen lijkt me. Maar heb nog nooit gehoord dat dit is gebeurt.

Ik heb dat zelf ook. Ik kijk altijd wel even na wie er verkoopt. Of die persoon gewoon op FB staat etc. Ik verkoop ook altijd via Swap.

Ik kan me voorstellen dat als je via MP dat gaat doen dat je inderdaad problemen kunt krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
En ik maak er een punt van om geen kaarten te kopen van mensen die al 3000 tickets hebben verkocht. Opkopers blijven er maar lekker mee zitten.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Op de site is het party tenten gebeuren best wel heel erg vaag. Want tussen de huisregels staat:
Het meenemen en plaatsen van zogenaamde partytenten gaat ten koste van ruimte voor slaaptenten. De organisatie kán beslissen dat een partytent moet worden afgebroken indien noodzakelijk.
In andere woorden, ze zijn wel toegestaan, maar kunnen worden afgebroken.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Als dat gebeurt kun je altijd gewoon Ticketswap bellen. Alle kaarten hangen aan gecontroleerde telefoonnummers en Facebook accounts dus er valt dan altijd wel een mouw aan te passen lijkt me. Maar heb nog nooit gehoord dat dit is gebeurt.

Ik heb dat zelf ook. Ik kijk altijd wel even na wie er verkoopt. Of die persoon gewoon op FB staat etc. Ik verkoop ook altijd via Swap.

Ik kan me voorstellen dat als je via MP dat gaat doen dat je inderdaad problemen kunt krijgen.
Een vriendin van mij had tijd terug een kaartje voor Spinvis via Swap. Dat ging dus mis en ze mocht niet binnen. Heeft toen uiteindelijk door contact op te nemen via Swap gewoon haar geld teruggekregen.
Swap is in ieder geval by far de veiligste manier om door te verkopen. Zou wel chill zijn als ze meer samen zouden werken met festivals, zijn verschillende festivals waar namelijk de koper automatisch een compleet nieuw ticket via swap kreeg (Zwarte Cross deed dit ook ooit).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Festileaks Pinkpop Meetings 2018

– vrijdag 15 juni ca. 17:30 – 18:30 ( tijdens Blof mainstage )
– zaterdag 16 juni ca. 16:30 – 17:30 ( tijdens Parov Stelar (North) / Aurora (Birghtlands) )
– zondag 17 juni ca. 17:45 – 18:45 ( tijdens The Kooks mainstage )

Locatie achter op het terrein, rechts voor Brand paviljoen , voor friet/snackkraam/hoek terras, op randje asfalt.
2018_06_06_124827.jpg
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
hoe herkennen we de meeting?
staat er iemand met een groot bord.
Maakt pinkpop speciaal voor ons een verhoging?
Of staat dennis er met een roze pinkpop hoedje op,dan kunnen we hem niet missen!! haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
hoe herkennen we de meeting?
staat er iemand met een groot bord.
Maakt pinkpop speciaal voor ons een verhoging?
Of staat dennis er met een roze pinkpop hoedje op,dan kunnen we hem niet missen!! haha
ik zorg wel dat ik tzt een duidelijke omschrijving afleg ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
wat is dat nu...

alleen roze hoedjes weer dit jaar
alvast 7,50 via Amnesty Webshop :
https://webshop.amnesty.nl/pink-pop-hoedje


Bij Pinkpop hoort een roze hoedje. Het is een echt collectors item en natuurlijk ook een leuke accessoire voor op het festival. Allround rockster en kunstenares Kiki Weerts heeft deze editie van het het hoedje ontworpen. Gekke poppetjes, hartjes, zonnestralen en vuur: aandacht vragen voor Amnesty International is beslist niet saai dit jaar! En de opbrengst komt natuurlijk volledig ten goede aan het werk voor mensenrechten wereldwijd.
 

SneakyDevil

Playlistbediener
13 okt 2017
20
0
https://www.billboard.com/articles/columns/rock/8459574/dave-grohl-stuntman-falls-off-stage-sweden
Hahahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken