Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oscar and the wolf kan natuurlijk prima sub zijn of de 3fm stage afsluiten. Maar als ze op een zelfde dag nog 2 goede boekingen hebben kunnen ze ook een plekje lager op de lijst staan. Ik denk dus dat, dat redelijk open ligt.
Ik vind die vraag lastiger bij qotsa. Dat is voor mijn gevoel wel echt een flinke band geworden. Zouden die het voor minder doen dan de headliner spot? En ja ik weet dat ze een paar jaar geleden de 3fm stage afsloten.
Ik ben zojuist bij Stone Sour in het Klokgebouw in Eindhoven geweest. Hele goede show, strak samenspel en hit na hit na hit.
Aan het eind zei Corey nog "We'll see you this summer."
Dus mijn gok gaat uit naar Pinkpop of Fortarock.
Of het Fortarock is, zien we morgen want dan maken die nieuwe namen bekend.
QOTSA dus co-headline met Gorrillaz op RW....
Sub is voor Pinkpop best realistisch voor deze acts.
ik doe vast een schietgebed voor QOTSA op mainstage voor Foo Fighters!
Begreep pas geleden uit een interview dat Stromae idd bezig is in de kleding. Maar vooral ook nieuwe muziek aan t schrijven is dus daar gaan we zeker nog van horen. Alleen dit jaar ben ik bang nog niet, wat een act was dat ?
QOTSA dus co-headline met Gorrillaz op RW….
Sub is voor Pinkpop best realistisch voor deze acts.
ik doe vast een schietgebed voor QOTSA op mainstage voor Foo Fighters!
Gorillaz en QOTSA tezamen in plaats van Pearl Jam, daar zou ik best wel goed op gaan hoor! Luxeproblemen! Met al wat er tourt (of hoogstwaarschijnlijk nog een tour gaat aankondigen) kan het toch haast niet zo zijn dat ze hieruit geen goede line up gaan samenstellen.
ook ZiggoDome? Zo druk programma dan...
ik vind je suggesties ook wel top hoor.
in ander nieuws in juni Taylor Swift in UK, ook tijdens Pinkpop. maar Ticketmaster geeft aan dat er géén NL datum in zit in 2018.
Voor wie daar rekening mee hield, helaas...
Body Count en Alestorm beschouwde ik nog als kanshebbers voor Pinkpop. Maar die zijn net bevestigd, samen met anderen die ik niet echt als kanshebbers zou zien, voor Fortarock.
Dit betekend dat Stone Sour nog nergens in Nederland is toegevoegd aan een affiche. Wat kan betekenen dat ze een zaalshow doen of Pinkpop. Ik zie ze voor de rest nergens anders dan Pinkpop of Into The Grave staan en denk niet dat ze van juni tm augustus in Europa zijn.