Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik zou het wel een gigantische stunt vinden als Pinkpop Daft Punk zou weten te strikken. Eindelijk eens een naam die niet uit de gebruikelijke poel komt. Een act die heel exclusief is, en ook nog eens een zeer breed publiek aanspreekt. Dan zou ik in ieder geval een dagje Pinkpop overwegen.

gek misschien, ik vind Daft Punk niet echt bij Pinkpop passen. Zo'n opgeklopte dj-act. Maar op Pinkpop, zeg nooit nooit, hé...

ik denk dat Daft Punk geen eens een tour zal doen. maar zal wel een eind zijn aan alle geruchten van laatste jaren. is dat ook eens klaar.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Raskolnikov wrote:
Ik zou het wel een gigantische stunt vinden als Pinkpop Daft Punk zou weten te strikken. Eindelijk eens een naam die niet uit de gebruikelijke poel komt. Een act die heel exclusief is, en ook nog eens een zeer breed publiek aanspreekt. Dan zou ik in ieder geval een dagje Pinkpop overwegen.


gek misschien, ik vind Daft Punk niet echt bij Pinkpop passen. Zo’n opgeklopte dj-act. Maar op Pinkpop, zeg nooit nooit, hé…

ik denk dat Daft Punk geen eens een tour zal doen. maar zal wel een eind zijn aan alle geruchten van laatste jaren. is dat ook eens klaar.
En Martin Garrix paste er wel? :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Na vorig jaar kan alles op PP als je het mij vraagt. Justin Bieber en Guus Meeuwis zijn toch namen die aangeven dat ze zeg maar heel breed boeken........
Daft Punk zou prima kunnen als je het mij vraagt. 2 stevigere headliners en een Daft Punk of een P!nk bijvoorbeeld. Zoiets zal het wel worden......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik moet ze ook nog eens zien ja. Maar goed dit is een gerucht wat jaar op jaar terugkomt. Vorig jaar had ik er een beetje hoop op aangezien de 1997, 2007, 2017 cyclus.

En met allerlei vreemde sites en dergelijke.

Dus ik hoop echt niet te hard.

Edit: Zie ook dat Eminem zijn nieuw album zo goed als af heeft. Lijkt me ook nog steeds een geschikte headliner, al zal de oudere garde dat niet vinden.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Net als Raskolnikov zou ik het voor het eerst in jaren weer overwegen om naar Pinkpop te gaan als ze Daft Punk gaan boeken.
Is toch een act die hoog op mijn lijstje staat :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
En Martin Garrix paste er wel? ?
die stond er idd...

maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat het 'past', daarom zei ik : "ik vind"
is totaal mijn ding niet, die dj's hoeven wat mij betreft niet op zo'n festival, daar heb je de mysterieland's voor hé...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Ik zie liever Daft Punk dan Iron Maiden or de Foo's. Zou een reden zijn om een ticket te kopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zie liever Daft Punk dan Iron Maiden or de Foo’s. Zou een reden zijn om een ticket te kopen.

Bleggh. Daft Punk is overrated
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dan eerder een Kendrick Lamar of Kanye.

Dat is geen muziek voor Pinkpop, hoe populair/goed/etc ze ook zijn. Deuntjes van Kanye vind ik zelf geen ene reet aan. Plus die arrogante kop. Plus dan moet ik seeds aan een GayFish denken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik zie liever Daft Punk dan Iron Maiden or de Foo’s. Zou een reden zijn om een ticket te kopen.

Bleggh. Daft Punk is overrated

Overrated... misschien wel.

Ik denk dat een comeback van Daft Punk alleen maar kan tegenvallen. En dat weten ze zelf ook, waardoor ze ook geen shows meer doen.

In 2006 was die gekke lichtshow ongelofelijk. Maar als je die nu herbekijkt komt het al erg ouderwets over, in deze Tomorrow/Mysteryland tijden. En veel meer dan twee dj's met mooie lichtjes zal het ook nooit worden. Tenzij ze het helemaal opnieuw bekijken en een live band ofzo in het leven roepen, met guest vocalists enzo.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ja ok, het is wat je jongere garde noemt. Grootse doel groep van Eminem fans zijn denk ik niet boven de 35

Hohoho ik vind Eminem echt wel tof en ik ben van 73. Eminem heeft alleen iet zoveel gepresteert sinds de Slim Shady jaren. Lijkt me erg tof om eens live te zien.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Dan stel ik voor is wat clips op te zoeken van Eminem, want die heeft wel degelijk wat hits gehad de laatste jaren.
En oh jee, wat een argumenten.. "ik vind er niks aan, dus passen ze niet op Pinkpop." Zo komen we zeker verder dan het lijstje Pearl Jam, Foo's en Metallica....;
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
En oh jee, wat een argumenten.. “ik vind er niks aan, dus passen ze niet op Pinkpop.” Zo komen we zeker verder dan het lijstje Pearl Jam, Foo’s en Metallica….;

Wat is het argument om Kendrick of Kanye op PP neer te zetten? Denk je nou echt dat ze daar op zitten te wachten omdat rap/hiphop likened nederland dit wel wat vindt?

Ik zeg niet dat ze niet passen omdat IK dat vind. Ik vind er niks aan dat klopt en dat is ook over het algemeen de mening van het Pinkpop publiek.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Raskolnikov wrote:

DennisvdBr wrote:

Indiaantje89 wrote:
(..) al zal de oudere garde dat niet vinden.


klopt!!


Ik denk juist niet dat de jongere garde veel met Eminem heeft hoor.


Ja ok, het is wat je jongere garde noemt. Grootse doel groep van Eminem fans zijn denk ik niet boven de 35

Denk je? Ik gok dat de jongere generatie hiphopliefhebbers (laten we zeggen onder de 35) niet snel bij Eminem zal uitkomen.

En inderdaad, wat Yannick zegt: overrated of niet, passend of niet, het kan voor Pinkpop geen kwaad om eens een iets andere koers te varen. Het hoeft niet iedere jaar een reünie te worden van bands van vroeger.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
(..)
En oh jee, wat een argumenten.. “ik vind er niks aan, dus passen ze niet op Pinkpop.” (...)

als je doelt op mijn opmerking dan ben ik bang dat jij die niet goed gelezen hebt.

"gek misschien, ik vind Daft Punk niet echt bij Pinkpop passen. Zo’n opgeklopte dj-act. Maar op Pinkpop, zeg nooit nooit, hé…"
en
"is totaal mijn ding niet, die dj’s hoeven wat mij betreft niet op zo’n festival, daar heb je de mysterieland’s voor hé…"

Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg enkel dat ik het niets vind. Dat zijn 2 verschillende dingen...
Justin Bieber vond ik zelf ook niets aan, maar stond er ook echt wel hoor.

even goeie vrienden hé
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken