Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Raskolnikov wrote:
Hoeveel bedroeg de muntprijs vorig jaar dan op Pinkpop? Op zich is 2,85 een prijs die je tegenwoordig helaas wel mag verwachten. DTRH zit dit jaar op 2,80, zag ui net.

Voorgaande jaren waren de consuptiebonnen 2,50 ofwel 4 voor 10 euro.

Oké, dat is dan wel een behoorlijk stevige verhoging. Als dat bericht klopt. Wist niet dat de bonnen op Pinkpop relatief zo goedkoop waren.

Het is eigenlijk belachelijk hé.. die prijzen. € 2,85 voor een lullig glaasje cola. Ik weet het, je ontkomt er niet aan. Maar voor dat geld kan ik in de supermarkt een 1,5 liter fles van kopen.

Het is eigenlijk belachelijk hé.. die prijzen. € 2,85 voor een lullig glaasje cola. Ik weet het, je ontkomt er niet aan. Maar voor dat geld kan ik in de supermarkt een 1,5 liter fles van kopen.
Het zal wel een kleine tegenvaller zijn idd, die verhoging. Er zijn meer eventementen met zo'n prijs, dus gek zal het niet zijn.
We hebben geluk op Pinkpop dat met die kartonnen bonnentjes die prijs al jaren zo stabiel en redelijk is kunnen blijven.
Moet eerlijk zeggen, vind 4 voor 10 handig, daarbij is 2,50 voor 1 frikandel ook te belachelijk al of voor een klein Pinkpop-frietje.
Voor 2,85 zal je toch minsten 2 frikandellen moeten krijgen!!

De verhoging naar 3,5 voor € 10,- is niet zo bijzonder. Echter, tel daar de exorbitante verhoging van de ticketprijzen bij op en het is wel (weer) een zeer terecht punt van kritiek.

Misschien dat ze het doen als in RW, en dat het wel gewoon € 2,5 per bon is in de voorverkoop. En dat die € 2,85 de prijs is als je alsnog je bonnen ter plekke koopt.

Al lijkt het me wel gek dat ze dan nog niet aan die voorverkoop begonnen zijn natuurlijk.

Indiaantje89 wrote:

Het zal wel een kleine tegenvaller zijn idd, die verhoging. Er zijn meer eventementen met zo’n prijs, dus gek zal het niet zijn.
We hebben geluk op Pinkpop dat met die kartonnen bonnentjes die prijs al jaren zo stabiel en redelijk is kunnen blijven.
Moet eerlijk zeggen, vind 4 voor 10 handig, daarbij is 2,50 voor 1 frikandel ook te belachelijk al of voor een klein Pinkpop-frietje.
Voor 2,85 zal je toch minsten 2 frikandellen moeten krijgen!!
I know, het is niet Pinkpop alleen. Het de hele horeca, en de festivals doen daar lekker in mee. Denk dat ze daar ook gewoon veel verloren geld in terug verdienen. Mensen drinken en eten toch wel als ze er eenmaal zijn.

Misschien dat ze het doen als in RW, en dat het wel gewoon € 2,5 per bon is in de voorverkoop. En dat die € 2,85 de prijs is als je alsnog je bonnen ter plekke koopt.

Al lijkt het me wel gek dat ze dan nog niet aan die voorverkoop begonnen zijn natuurlijk.

Pinkpop en een voorverkoop? Dream on
1f609.svg

deja vu

maar, serieus... ik vind het heel opvallend dat er uberhaupt geen info over de bonnenprijs is?
aan de andere kant, aankomend weekend is Pinksteren en dan is het nog 4 weken te gaan.
dus er is nog tijd voor nieuwtjes, nieuwtjes over bonnen, plattegrond en verkoop dagkaarten bijvoorbeeld...

Misschien echt zo laat mogelijk bekend maken om de kaartverkoop niet te storen.Vind het eerlijk gezegd "niet handig" om het in 1 jaar te doen ook. Maar misschien denken ze dat ze het met deze headliners toch wel kunnen maken ofzo.

Plattegrond boeit me vrij weinig om Pinkpop, zo heel veel nieuws zal er wel niet staan :D.

mattman wrote:

Rockbeer wrote:
Pinkpop en een voorverkoop? Dream on
1f609.svg

deja vu

Oei inderdaad Dennis. Had daarover gelezen.

Op zich is drankbonnen op voorhand verkopen een pak makkelijker te managen dan echte tickets. Dus misschien dat ze daarin nog wel een juist middenweg in kunnen vinden (volgend jaar misschien). Kunnen ze zelfs de prijs op de wei verhogen naar 3 om te compenseren dat presale bonnen gewoon 2,5 blijven.

Kunnen ze zelfs de prijs op de wei verhogen naar 3 om te compenseren dat presale bonnen gewoon 2,5 blijven.

Hier heb ik persoonlijk best wel vrede mee. Het aantal bonnen voor 75% goed inschatten moet vaak wel lukken. Iedereen maakt toch wel tussen de 50 tot 80 euro op.

Afgelopen weekend was Mama's Pride in Geleen, het jaarlijks terugkomend festivalletje op moederdag, op het terrein waar ooit Pinkpop begon. Natuurlijk komt Jan ook altijd wel langs. Gister was wel een leuk moment.
Ik presenteer. DJ Jan!
32451916_1194207157382165_5918993227750309888_n.jpg

Normaal gesproken ben ik van het .... tis niet anders .....

Maar nu wil ik toch wel even mijn ongenoegen uiten ......
Kaartje + bonnen verhogingen komen in mijn geval uit op 80 a 90 euro extra voor een weekendje Pinkpop ..... volstrekt belachelijk en wat mij betreft houdt het hier echt op. Ik ben een gezellige innemer en kijk als ik concert/festival bezoek niet op een Euro ..... tenminste dat deed ik nooit. Maar vind het dat de grens (persoonlijke) nu echt wel bereikt is.
Bij veel concerten offer ik me al vaak op als de BOB ..... maar om 3 dagen een colaatje te drinken ..... brrrrr

Gruwel van de vergelijking Pinkpop versus Werchter ...... maar nu vind ik toch echt dat Werchter het vele malen beter voor elkaar heeft.

Dat moest ik even kwijt

op verzoek verwijderd
En ik maar hopen op een rustiger Pinkpop... De vrijdag is voor mij al van hop naar her lopen. (kijk afbeelding onderin). Dus had dan al gehoopt op een publiek dat beetje mee zou werken, maar met zo'n drukte gaat dit lastig worden...
XITMF8K.png

op verzoek verwijderd
Ah, dan zal binnenkort misschien een berichtje te verwachten kunnen zijn, thnx voor je info...
De plastic munten verklaart wel het bericht van Bryan over 3,5 voor 10.

btw, Pim... zelfde spoorboekje zo te zien. Behalve dat ik Blaudzun ga mee pikken. ;)

op plastic muntjes (mogelijk ook halve munten?).
bedenk me net...
betekend dit misschien ook dat er munt-automaten komen
dat zou dan ook te zien moeten zijn op de plattegrond, die er ook nog niet is

Ik heb dit weekend eens de tijd genomen om te luisteren naar Jessie J. En ze had toch veel meer nummers die ik ken dat ik dacht. Ben wel benieuwd naar haar optreden, ze kan best redelijke goed zingen :). Ook geen allerdaagse act en daarom veel leuker om eens een keer mee te pakken.

Normaal gesproken ben ik van het …. tis niet anders …..

Maar nu wil ik toch wel even mijn ongenoegen uiten ……
Kaartje + bonnen verhogingen komen in mijn geval uit op 80 a 90 euro extra voor een weekendje Pinkpop ….. volstrekt belachelijk en wat mij betreft houdt het hier echt op. Ik ben een gezellige innemer en kijk als ik concert/festival bezoek niet op een Euro ….. tenminste dat deed ik nooit. Maar vind het dat de grens (persoonlijke) nu echt wel bereikt is.
Bij veel concerten offer ik me al vaak op als de BOB ….. maar om 3 dagen een colaatje te drinken ….. brrrrr

Gruwel van de vergelijking Pinkpop versus Werchter …… maar nu vind ik toch echt dat Werchter het vele malen beter voor elkaar heeft.

Dat moest ik even kwijt
Zou je niet beter kunnen wachten met je rant totdat het officiëel bevestigd is (en je ook de reguliere consumptieprijs van Werchter kent)?

limboluus wrote:
op plastic muntjes (mogelijk ook halve munten?).

bedenk me net…
betekend dit misschien ook dat er munt-automaten komen
dat zou dan ook te zien moeten zijn op de plattegrond, die er ook nog niet is

Muntjes, muntautomaten, vooraf munten kopen.....Dat cashless betalen met die chipbandjes (bv op BKS) is natuurlijk wat je echt wilt bij Pinkpop. Dat gehannes met die muntjes is zooo 2015.

Users who are viewing this thread