Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Dirk wrote:
<ophemelmodus>
Ik vind dat volgend jaar -bij het jubileum- Jan Smeets eens goed in het zonnetje gezet moet worden.
50 jaar Pinkpop en nog steeds een van de populairste festivals in Europa. Dan moet je toch iets goeds hebben gedaan.
Kroon die gast tot koning van het festival !
Zet hem op een troon het hele weekend en laat iedereen die langs loopt voor hem buigen.
Jan Smeets is een held. Serieus respect voor die man.
</ophemelmodus>

Ik ben nog altijd van mening…
Mainstage Pinkpop moet naam krijgen : Jan Smeets Stage

Zou dan niet de main nemen, maar een zijpodium (zoals Glasto de John Peel stage heeft en RW de Barn, wat een verwijzing is naar Schuer-emans).

Probleem is dat je 'Jan Smeets stage' misschien moeilijker verkocht krijgt aan grote buitenlandse acts dan 'main stage', wat voor de boekers gewoon klare taal is. Bekt eigenlijk ook niet echt goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
DennisvdBr wrote:

Dirk wrote:
<ophemelmodus>
Ik vind dat volgend jaar -bij het jubileum- Jan Smeets eens goed in het zonnetje gezet moet worden.
50 jaar Pinkpop en nog steeds een van de populairste festivals in Europa. Dan moet je toch iets goeds hebben gedaan.
Kroon die gast tot koning van het festival !
Zet hem op een troon het hele weekend en laat iedereen die langs loopt voor hem buigen.
Jan Smeets is een held. Serieus respect voor die man.
</ophemelmodus>


Ik ben nog altijd van mening…
Mainstage Pinkpop moet naam krijgen : Jan Smeets Stage

Dat minimaal, en op de befaamde Pinkpop heuvel minimaal een Jan Smeets standbeeld ala Jezus in Rio de Janeiro
wat mattman zegt.... North Stage kan ook Smeets Stage gaan heten.
al denk ik dat Mainstage best kan en dan North Stage naar Brand Stage noemen.

Wat dat beeld betreft, kan je op het Pinkpop-plein voor Megaland makkelijk kwijt hé of voor Buro Pinkpop in Geleen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Collectors tickets zijn binnen. Laat het feest maar beginnen
1f603.svg
...dan moet ik snel naar huis...

en de brievenbus in!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.234
745
ik denk dat ze vanwege sponsordingen de podia nooit naar jan smeets zullen vernoemen.
want dan levert het niets meer op;

zee vinden vast wel een andere manier om hem te eren
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
zee vinden vast wel een andere manier om hem te eren

Jan Smeets zonnebrandcreme. HoHoNietVergetenTeSmeren
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Met vandaag een CD-pakket win actie... zal er voorlopig geen andere update komen denk ik.
Had wel gehoopt deze week puntje te kunnen afstrepen?
Overigens, ik vraag me sterk af, wat is momenteel de stand van de dagkaarten?
Ik ben er namelijk bang voor dat het een volledig uitverkocht Pinkpop gaat worden.
Momenteel denk ik niet dat het aantal dagkaarten in de duizenden overgebleven kaarten zit en wel in de honderden ter beschikking dagkaarten....

– tijdschema
– is de verdeling dag/weekend-tickets gewijzigd na de vvk?
– settijden, met name de headliners?
– zijn de bonnen nog 2,50 gebleven?
– gek dat de plattegrond er nog niet is, is die veel anders dan vorige jaren?
– wanneer Amnesty hoedjes verkrijgbaar?
– wanneer de 2019-poster online?
– welke biertjes komen er op het Brand-Bier-Terras?


edit:
de poster is inmiddels te bestellen via de souvenirs
https://www.pinkpopsouvenirs.nl/
poster_voor_shop.png
 

Bryan

Playlistbediener
28 okt 2017
14
0
Ik heb vernomen dat consumptiebonnen ook omhoog gaan. 3,5 stuks voor 10 euro.

Na de prijsstijging voor kaartjes, ook nog de muntjes flink omhoog gooien.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Na alle kritiek op de prijsverhoging van de tickets, hebben ze waarschijnlijk dit niet meteen durven te zeggen. Want als hij dit na het boe-geroep na de bekendmaking van de ticketprijzen in Paradiso, ook nog dit had vermeld, dan was hij helemaal afgeschoten.
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Over 5 weken heb ik nu al 50 van die bonnen gehaald, staat het tentje op en moet ik de eerste keer mijn blaas legen waarschijnlijk.

Ik hoop in ieder geval niet dat ze met halve bonnen gaan werken, daar heb ik altijd zo'n hekel aan.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Ik heb vernomen dat consumptiebonnen ook omhoog gaan. 3,5 stuks voor 10 euro.

Na de prijsstijging voor kaartjes, ook nog de muntjes flink omhoog gooien.
O jee...
Dat is een verhoging naar 2,85 dan???
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Bryan wrote:
Ik heb vernomen dat consumptiebonnen ook omhoog gaan. 3,5 stuks voor 10 euro.

Na de prijsstijging voor kaartjes, ook nog de muntjes flink omhoog gooien.

O jee…
Dat is een verhoging naar 2,85 dan???

Je ziet het vaker deze prijzen. DTRH heeft ook al zulke prijzen. RW zit op 2,75 wanneer je pint en 3,00 als je cash betaald (2,50 in de voorverkoop, dat dan weer wel). Als Pinkpop het op 2,50 houdt dan vind ik dat nog relatief laag, gezien de prijzen in het huidige festivallandschap.

Misschien ook wel een goed idee voor Pinkpop om bonnen in de voorverkoop te verkopen tegen een lagere prijs. Een deel van je inkomsten heb je al binnen, je spreid het publiek bij de bonnenstand, stimuleert digitaal betalen en het is een geste naar je publiek om iets goedkoper bonnen te scoren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Je ziet het vaker deze prijzen. DTRH heeft ook al zulke prijzen. RW zit op 2,75 wanneer je pint en 3,00 als je cash betaald (2,50 in de voorverkoop, dat dan weer wel). Als Pinkpop het op 2,50 houdt dan vind ik dat nog relatief laag, gezien de prijzen in het huidige festivallandschap.

Misschien ook wel een goed idee voor Pinkpop om bonnen in de voorverkoop te verkopen tegen een lagere prijs. Een deel van je inkomsten heb je al binnen, je spreid het publiek bij de bonnenstand, stimuleert digitaal betalen en het is een geste naar je publiek om iets goedkoper bonnen te scoren.
vind het nog altijd gek dat er online nog niets te vinden is over de consumtiebonnen en de plattegronden.
zouden er nog knopen moeten worden doorgehakt?

Aankomend weekend is Pinksteren, misschien deze week wat nieuwtjes?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
DennisvdBr wrote:

Bryan wrote:
Ik heb vernomen dat consumptiebonnen ook omhoog gaan. 3,5 stuks voor 10 euro.

Na de prijsstijging voor kaartjes, ook nog de muntjes flink omhoog gooien.


O jee…
Dat is een verhoging naar 2,85 dan???

Je ziet het vaker deze prijzen. DTRH heeft ook al zulke prijzen. RW zit op 2,75 wanneer je pint en 3,00 als je cash betaald (2,50 in de voorverkoop, dat dan weer wel). Als Pinkpop het op 2,50 houdt dan vind ik dat nog relatief laag, gezien de prijzen in het huidige festivallandschap.

Misschien ook wel een goed idee voor Pinkpop om bonnen in de voorverkoop te verkopen tegen een lagere prijs. Een deel van je inkomsten heb je al binnen, je spreid het publiek bij de bonnenstand, stimuleert digitaal betalen en het is een geste naar je publiek om iets goedkoper bonnen te scoren.

Hoeveel bedroeg de muntprijs vorig jaar dan op Pinkpop? Op zich is 2,85 een prijs die je tegenwoordig helaas wel mag verwachten. DTRH zit dit jaar op 2,80, zag ui net.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Hoeveel bedroeg de muntprijs vorig jaar dan op Pinkpop? Op zich is 2,85 een prijs die je tegenwoordig helaas wel mag verwachten. DTRH zit dit jaar op 2,80, zag ui net.
Voorgaande jaren waren de consumptiebonnen 2,50 ofwel 4 voor 10 euro.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken