DennisvdBr wrote:
nog 40 dagen?
gaat rap nu.
Nog 6 werkweken…
Wanneer is jouw hypelevel eigenlijk op z’n hoogtepunt Dennis?
Is dat in de Paradiso tijdens de persconferentie? of toch die woensdag en donderdag voor het heilige weekend? neem ons eventjes mee.
hypelevel op z'n hoogtepunt...?
Als de opbouw begint, groeit dat langzaam. Als ik 's ochtends richting werk ga in de week vooraf en de boels-containers langsrijden richting Megaland.
Minsten één keer kijken naar de opbouw vanaf de skiberg en als de borden voor de omleiding route's langs de weg staan, dan krijg ik daar een lekker onderbuikgevoel van.
Nou, ik denk zo in de nacht en ochtend voor Pinkpop het hoogtepunt wel is...
Dat ik dan 's ochtends mijn spulletjes klaar leg, kaartje, uitgetypt spoorboekje, poncho, oordopjes, portemoneetje, hoedje... Fiets klaarzetten... 10 keer controleren of ik mijn kaarten klaargelegd heb...
Proberen nog even wat te eten, muziekje aan (
Festileaks Pinkpop 2018 Spotify playlist ) en dan wachten om langzaam die kant op te gaan.
Eerste dag gaat terrein 13 uur open, dus waarschijnlijk fiets ik tegen 12 uur richting Megaland.
Polsbandje halen en wachten voor de poorten...
Dan als ik eindelijk door security ben, spulletjes weer wegstoppen, door de poort, programmaboekje aannemen en dan het terrein zien...DAT MOMENT!!!
Dat is HYPELEVEL 100... Voor de trap staan, het veld overzien... Helemaal naar de overzijde lopen om bonnen te halen en het naastgelegen tentje het eerste getapte Brandje nemen... Dan is het voor mij begonnen...