Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Die veto recht heeft hij meer symbolisch dan dat hij die daadwerkelijk heeft hoor. Mocht hij hem echt gaan gebruiken dan zegt Mojo fuck Pinkpop en pleuren ze het in het Goffertpark neer.
goed voorbeeld, Goffertpark met Metallica... Fields of Rock 2003

Ik ben wel benieuwd wat er met Pinkpop gaat gebeuren als Jan Smeets er niet meer zal zijn. Dat hij het niet voor het zeggen heeft, wil niet zeggen dat ze geen rekening meer met hem houden.

Het Pinkpop moet met Pinksteren principe zal wel helemaal verdwijnen. Is natuurlijk al niet meer, maar valt het maar een klein beetje in het festival seizoen dan kijken ze daar wel naar. En ze zitten meestal kort op RAR, misschien dat ze steeds meer richting Werchter gaan werken om daar mee van te snoepen? Zouden ze uberhaupt Landgraaf/Limburg trouw blijven.

Loveless wrote:
Dit is ook gewoon weer gelul, Jan heeft nl. veto-recht maar gebruikt het nooit. het is niet zo dat Mojo carte-blanche heeft bedongen. Jan is op dat gebied gelukkig bijtijds genoeg om in te zien dat hij wellicht niet meer helemaal ‘bij’ is qua wat wel en niet kan, dus gebruikt hij z’n veto niet. Zelfs niet omtrent Bieber, waar hij toch wel serieus boos om geweest schijnt te zijn.

Die veto recht heeft hij meer symbolisch dan dat hij die daadwerkelijk heeft hoor. Mocht hij hem echt gaan gebruiken dan zegt Mojo fuck Pinkpop en pleuren ze het in het Goffertpark neer.

Oh dat zal best, maar das nog steeds een ander verhaal dan dat Mojo meteen carte blanche heeft geeist en gekregen. En wat Dennis zegt; Fields of Rock was destijds even een mooie reality check voor Jan wat er gebeurd als je je zin doordrijft.

Ik ben wel benieuwd wat er met Pinkpop gaat gebeuren als Jan Smeets er niet meer zal zijn. Dat hij het niet voor het zeggen heeft, wil niet zeggen dat ze geen rekening meer met hem houden.

Het Pinkpop moet met Pinksteren principe zal wel helemaal verdwijnen. Is natuurlijk al niet meer, maar valt het maar een klein beetje in het festival seizoen dan kijken ze daar wel naar. En ze zitten meestal kort op RAR, misschien dat ze steeds meer richting Werchter gaan werken om daar mee van te snoepen? Zouden ze uberhaupt Landgraaf/Limburg trouw blijven.
Kans dat Pinkpop 2019 met Pinksteren is vrij groot, dat Jan er dan nog wel bij is ook.
In 2020 is Pinksteren eind 30/31 mei, dat is te vroeg denk ik, dus afstappen van Pinksteren lijkt vaker voor te gaan komen in de toekomst, de tourschema's bepalen tegenwoordig de data al hé ipv de festivals de tourdata.
Daarbij, Jan zal dan 75 zijn. Ik denk dat 2020 de 51ste Pinkpop niet met Pinsteren en zonder Jan is.
( fyi, ik verwacht hier rond PP18 of in aanloop naar PP19 wel diverse berichten over )
Wat de invloed dan verder heeft, daar durf ik monteel geen uitspraak over te doen. Ik denk dat er weinig veranderd, de organisatie blijft bij Jan Smeets Producties en bij Buro Pinkpop en de lineup komt via MOJO.

Ik denk als Jan 'weg' is (op wat voor manier dan ook), dat Mojo weleens gaat babbelen met de regio/gemeente daar. En gaat verlangen dat de eindtijden serieus opgerekt worden en anders dreigen dat ze een ander onderkomen zoeken.

Ik denk als Jan ‘weg’ is (op wat voor manier dan ook), dat Mojo weleens gaat babbelen met de regio/gemeente daar. En gaat verlangen dat de eindtijden serieus opgerekt worden en anders dreigen dat ze een ander onderkomen zoeken.
en daarover blijf ik herhalen, dat dat niet zomaar zal gebeuren.
De locatie is qua infra perfect voor een festival op Megaland en daarbij is Megaland in eigen beheer.
Dan moet er daarbij ook een andere locatie gevonden worden met mogelijkheid tot campingterreinen voor minstens 4 dagen.
Daarbij denk ik dat het eindtijden verhaal, meer een "punt van discussie" hier op het forum is.
Er zijn meer evenementen en concerten waarvan de eindtijden rond middernacht zijn, dus of dat een hekel punt is durf ik ook te betwijfelen.

Het begint hier zowaar op een inhoudelijke discussie met goed onderbouwde punten te lijken. Ook wel eens leuk.

Maar even serieus, ik denk dat wat @loveless85 een paar berichten terug zei de oorzaak van alle verhitte discussies hier goed samenvat: Pinkpop vaart een meer commerciële koers terwijl vrijwel alle andere festivals die hier besproken worden een meer alternatieve/muziekliefhebbers koers varen. Dus trekt dit forum veel alternatief publiek, die de commerciële acts van Pinkpop affakkelen (mijzelf meegerekend). Dat wil niet zeggen dat Pinkpop een slecht programma heeft, noch dat er helemaal geen acts voor alternatief publiek staan (APC, Blaudzun, Nothing But Thieves, etc.). Het botst alleen nogal met wat de gemiddelde bezoeker van dit forum van een festival verwacht.

En hoewel ik hier vaak als de lachende derde mij in de discussie gemengd heb, draag ik Pinkpop ook wel een warm hart toe hoor. Het was het eerste festival waar ik ooit heen ging, en ik snap de charme die vaste bezoekers erin zien heel goed. Maar het heeft een beetje die "kinderfeestje van Jan Smeets" sfeer er omheen die het zo makkelijk maakt het festival belachelijk te maken. Ik hoop van harte dat het nadat hij vertrekt een iets serieuzer festival wordt, maar als ze inderdaad die commerciële koers blijven varen zal ik toch voor andere festivals kiezen. Gelukkig is die keuze er :)

Hoe dan ook ..... over precies 42 dagen vertrek ik naar het zuiden ..... een nachtje Valkenburg om vast aan de braderiesfeer te wennen ...... heerlijk brak op PP arriveren .......
Man wat heb ik er weer waanzinnig veel zin in ..... gelukkig heb ik een goeie warming up gehad ..... 9 juni naar Johan Derksen zijn feestje bij hem in de achtertuin ..... 12 en 13 juni PJ in de kabelbak ..... het leven kan zo heerlijk zijn ......

Of constant quoten zonder bijbehorende naam erboven, nog zoiets!

Zoals dit? :-)

Ik ben geen nerd dus het is my way or the highway. PLus Dennis.....Rammstein quotes moeten nu 1maal vullen.

Of constant quoten zonder bijbehorende naam erboven, nog zoiets!

Zoals dit?
1f642.svg

Ik ben geen nerd dus het is my way or the highway. PLus Dennis…..Rammstein quotes moeten nu 1maal vullen.

Moet je een nerd zijn om op het "Quote" knopje te kunnen drukken en verder van de automatisch gegenereerde tekst af te blijven?

Moet je een nerd zijn om op het “Quote” knopje te kunnen drukken en verder van de automatisch gegenereerde tekst af te blijven?

Asking the question is answering it.

Ok een kort lesje correct quoten voor niet-nerds dan (blijkbaar is het nodig):

Stap 1: zoek de reactie die je wilt quoten.
Stap 2: klik op het woordje "QUOTE" rechts boven de reactie (naast het nummer van de reactie).
Stap 3: schrijf wat je wilde reageren onder de tekst die in je reactie venster verschijnt.
Stap 4: klik op "Verzenden".

Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Op deze reactie bijvoorbeeld. Daar is het knopje ^

[\quote quote=157531]Ok een kort lesje correct quoten voor niet-nerds dan (blijkbaar is het nodig):

Stap 1: zoek de reactie die je wilt quoten.
Stap 2: klik op het woordje “QUOTE” rechts boven de reactie (naast het nummer van de reactie).
Stap 3: schrijf wat je wilde reageren onder de tekst die in je reactie venster verschijnt.
Stap 4: klik op “Verzenden”.

Ik zou zeggen, probeer het eens uit. Op deze reactie bijvoorbeeld. Daar is het knopje ^[/quote]

(typ hier)

Zo komt het er ongeveer uit te zien, maar dan zonder die eerste \ die nu de boel saboteert en er dus voor zorgt dat de kale tekst wordt weergegeven.

Users who are viewing this thread