Loveless wrote:
Indiaantje89 wrote:
Alles wat buiten het rock segment komt is voor onze rockbeer al defnitief kut.
Van al deze festivals zijn de weekend kaarten van Pinkpop wel het snelste uitverkocht overigens. Ongeacht al onze zinloze meningen hier.
Er is ook gewoon een schare trouwe fans, plus met dit soort headliners trek je ook altijd gewoon wel 20k man per dag extra zo’n beetje. Dus het zal echt niet ineens zomaar weer een jaartje hebben met alleen die trouwe fans (wat die ondergrens van zo’n 20k was in de magere jaren). En of dat dan regionaal volk is, of mensen wat sowieso blind een kaartje koopt, of wat dan ook… Het zal Mojo / Buro Pinkpop aan hun reet roesten, als er maar voldoende tickets verkocht worden.
Ja en dat blijft toch jammer. Smeets heeft destijds ook wel beetje zijn ziel verkocht aan Mojo hoor. Maar als ik het voor het zeggen zou hebben dan zou ik toch echt een affiche proberen te bouwen waar ik trots op ben en waar ik zelf heen zou gaan. En ik denk nog steeds dat dat kan gepaard kan gaan met een goede verkoop van kaarten. Denk ik dan, maar misschien ben ik daarom juist geen boeker en hun wel
.
Tevens zitten die mensen toch net iets anders in de muziek scene zitten dan wij als forumleden. Die zien letterlijk iedere show van een Ronnie Flex of Lil kleine uitverkopen bij wijze van spreken. Dus in hun optiek is dat echt een grote naam voor het affiche want bijna niemand verkoopt zo goed als hun dat doen. Dan kom je in een soort van bubbel dat ze ook daadwerkelijk gaan denken dat het echt goed is. dat zie je toch ook gebeuren bij al die 3voor12/3fm gasten, die lopen er ook allemaal mee weg.