Sorry, maar ik vind het maar een kitsch lelijk amateuristische poster.
Plus de indeling is vreemd door de headliners horizontal weg te zetten per dag en de opvulling dan weer vertical te groeperen.
EddieVerder wrote:
Sorry, maar ik vind het maar een kitsch lelijk amateuristische poster.
Plus de indeling is vreemd door de headliners horizontal weg te zetten per dag en de opvulling dan weer vertical te groeperen.
Ja ik zat ook even te kijken, vooral bij dat blok onder de headliner is het wmb nogal vaag welke dag die nou horen, zeker als je voor het eerst iets hoort over (de acts op) Pinkpop.
Ik ben dan toch altijd nog het meest gecharmeerd van dit soort posters, al zal dat wel saai gevonden worden:
Kesselman wrote:
DennisvdBr wrote:
Timmetje wrote:
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij een Lowlands of Werchter.
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij Pinkpop.
zelfs jij kan dit niet beweren zonder in lachen uit te barsten!!!!
Waarom? Op basis van het programma zou ik eerder voor Pinkpop kiezen dan Lowlands dit jaar.
Het is duidelijk komkommertijd, als de poster van een festival al ruimschoots wordt besproken dan wel getracht wordt de diepere betekenis ervan te doorgronden ?
Laat de festivals maar komen!
Is het niet zo dat Rock Werchter al sinds jaar en dag bakken meer budget ter beschikking heeft t.o.v. Pinkpop (met daarbij i.i.g. vroeger ook een substantieel deel subsidie van de Belgische overheid)? Dus in die zin gaat de vergelijking ook gewoon mank. Zo zal PSV 99 van de 100x boven Roda JC eindigen, om maar wat te noemen, dat is geen hogere wiskunde.Paddy wrote:
Kesselman wrote:
DennisvdBr wrote:
Timmetje wrote:
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij een Lowlands of Werchter.
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij Pinkpop.
zelfs jij kan dit niet beweren zonder in lachen uit te barsten!!!!
Waarom? Op basis van het programma zou ik eerder voor Pinkpop kiezen dan Lowlands dit jaar.
Lowlands en Pinkpop kun je als festivals ook helenaal niet met elkaar vergelijken.
Maar je maakt me niet wijs dat er iemand is die , als je puur kijkt naar de line up, zegt dat pinkpop beter is dan werchter dit jaar.
Is het niet zo dat Rock Werchter al sinds jaar en dag bakken meer budget ter beschikking heeft t.o.v. Pinkpop (met daarbij i.i.g. vroeger ook een substantieel deel subsidie van de Belgische overheid)? Dus in die zin gaat de vergelijking ook gewoon mank. Zo zal PSV 99 van de 100x boven Roda JC eindigen, om maar wat te noemen, dat is geen hogere wiskunde.
Ik begrijp niet goed waarom mensen hier maar blijven vissen en stoken om mensen iets te laten ‘toegeven’. Waarom zou Dennis of wie dan ook iets moeten toegeven wat voor hem compleet irrelevant is? Hij gaat immers niet naar Werchter, maar naar Pinkpop. Je hebt mensen die ieder jaar met grote tevredenheid naar Frankrijk op vakantie gaan, wat heeft het dan voor zin om ze te blijven zeggen dat ze naar Italië moeten gaan, omdat dat zoveel mooier is?
Zo zijn er ongetwijfeld ook weer festivals die volgens velen weer een mooiere/betere line-up hebben dan Rock Werchter. Moet je dan Werchter-gangers op het Werchter-forum laten toegeven dat bv. Glastonbury/Rock am Ring/Sziget/Hurricane ‘beter’ is?
Laat gewoon iedereen in zijn waarde, en gun iedereen zijn voorpret in zijn eigen forum (of, zoals ik al eens eerder voorstelde, maak een aparte thread aan die volledig gewijd is aan de discussie welke festivals het ‘allerbeste’ zijn).
maar dat mag uiteraard wel, ieder zijn mening héIk heb me niet gemengd in al die discussies,
zal je zeggen, ik heb niet zo'n moeite met tevreden zijn over de Pinkpop line-up idd......maar dat argument klinkt niet heel geloofwaardig als Dennis het zegt, die gaat immers elk jaar naar Pinkpop. En met de willekeur die de line-up van Pinkpop is, kun je denk ik heel moeilijk elk jaar tevreden zijn.
dat met de "achtertuin" kan ik niet ontkennen dat dat in de keuze enorm helpt in de keuze, maar die keuze/intresse is dan ook wel héél langzaam gegroeid sinds 1988 toen Pinkpop naar Landgraaf kwam...Wat dat betreft ben ik het wel met je eens Indiaan. Pinkpop ligt in je achtertuin, ook voor mij, waardoor die namen die ne noemt de moeite wel waard zijn om er tevoet naar toe te lopen. Aan de andere kant zoek ik dit jaar zowel op BKS en Werchter m’n toevlucht om de kwalitatievere namen te zien.