Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

(...)
Ik vind de beveiliging daar zo onklantvriendelijk, sjagerijnig en boers dat ik me daar alleen al de hele dag aan kapot kan irriteren. Al die hangende, slapende mensen midden op dat veld,
(...)
hmmm... Die ervaring met beveiliging heb ik niet. Of ik zie het als mensen die net wat te serieus met hun werk bezig zijn. Moet eerlijk zeggen, niet iets waar ik me aan stoor. Ik zal er volgende keer eens op letten?
Hangende mensen op het veld, stoor ik me ook nooit zo aan. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik meer buitenom blijf lopen. Kan me trouwens best voorstellen dat er bezoekers zijn die zich daar aan storen. Ik denk dat het vooral de beleving is zoals vroeger, toen het nog met 1 podium was. Snap het wel, ik heb dat dus met mensen die op en aan de trappen blijven hangen.

Maar Dennis, ben je wel eens op lowlands geweest? Daar is de beveiliging zo relax. Vorig jaar waren ze op die grote astronaut geklommen en dan is het gewoon met een lag, doe dat nou niet en alles word vriendelijk opgelost. Bij pinkpop krijg ik niet eens een goedemorgen terug en niet een keer maar meermaals op een dag.

Maar Dennis, ben je wel eens op lowlands geweest? Daar is de beveiliging zo relax. Vorig jaar waren ze op die grote astronaut geklommen en dan is het gewoon met een lag, doe dat nou niet en alles word vriendelijk opgelost. Bij pinkpop krijg ik niet eens een goedemorgen terug en niet een keer maar meermaals op een dag.
tja, ik ga normaal geen gesprek of discussie aan met beveiliging.
Kan me ook wel voorstellen dat je na 500 keer goedemorgen zeggen, je dat bij de volgende 66500 niet meer doet.
Daarnaast, het is me nog niet opgevallen, en beveiliging staat er naar mijn mening niet om relaxed te doen maar om te handhaven.

Zoals gezegd, zal er eens op letten volgende keer.

Bij Pinkpop nooit problemen met beveiliging. Beetje ouwehoeren. Gaat altijd lekker. Misschien is het een state of mind en een beetje geluk hebben met welke beveiliger je treft.

In 2014 op de zondag met de arctic monkeys wouden kameraden en ik zo lang mogelijk op het terrein blijven. Beveiliging maakte een lint en veegde het terrein schoon. Uiteindelijk bleven we met een mannetje of 60 over vlak bij de uitgang en zaten we daar te limboen. Toen de hoofdbeveiliging zei dat we er evht af moesten hebben we hem en 5 collega's er van overtuigd om eerst onder ons touw heen te gaan. Dat deden ze met veel hillariteit om vervolgens ons met een glimlach van het terrein te schoppen.

Ik denk dat het qua beveiliging ligt aan het moment en wie je treft.

eh wrote:
Ruim 7,5 uur Pearl Jam in 4 dagen ……
Gaat heel erg druk in de tent worden bij Greta …..

Vraag me eigenlijk af waarom? Bij gebrek aan beter voor de gitaarfans? Want voor zo’n klein beginnend bandje is dit toch een redelijk hoge plek vind ik. Voelt een beetje aan als een goedkope oplossing imo.

Verder wel een prima schema vind ik. En 2,5 uur PJ en FF is goed gedaan. Weinig clashes ook.
1f642.svg

jij ook ?
Ik vraag me toch af hoeveel PJ fans er zijn die naar alle 3 de optredens gaan?

Timmetje wrote:
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij een Lowlands of Werchter.

Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij Pinkpop.

zelfs jij kan dit niet beweren zonder in lachen uit te barsten!!!!

https://clashfinder.com/s/pp18/?user=0d2sjt.lz&

volgens mij is dit zo ongeveer het blokkenschema van iedereen die zichzelf een beetje muziekliefhebber noemt.

je kan lil kleine,j jess glyne, blof, donnie, jp cooper, miss montreal, sevn alias, the script, ronnie flex, milky chance, jessie J, years and years gewoon ontlopen,
wat dat betreft is het 4e podium wel een oplossing. PLUSPUNTJE voor Pinkpop

Maar wat er over blijft?
Als je kijkt naar welke bands we in nov/dec allemaal roepen.
En wat we nu voor geschoteld krijgen: Een heleboel bands waar we nooit aan gedacht hebben en waar heel misschien wel 1 of 2 leuke dingen tussen zitten.

Buiten dat zijn de grote namen heel acceptabel te noemen.

Maar of dat nou het geld waard is.
ik heb een vr kaartje ,puur voor PJ.

ik wacht nog of ik een weekend kaart op ticketswap koop.
Maar als er niets goedkoops te krijgen is ,dan ga ik alleen de vr.

https://clashfinder.com/s/pp18/?user=0d2sjt.lz&

volgens mij is dit zo ongeveer het blokkenschema van iedereen die zichzelf een beetje muziekliefhebber noemt.

je kan lil kleine,j jess glyne, blof, donnie, jp cooper, miss montreal, sevn alias, the script, ronnie flex, milky chance, jessie J, years and years gewoon ontlopen,
wat dat betreft is het 4e podium wel een oplossing. PLUSPUNTJE voor Pinkpop

Maar wat er over blijft?
Als je kijkt naar welke bands we in nov/dec allemaal roepen.
En wat we nu voor geschoteld krijgen: Een heleboel bands waar we nooit aan gedacht hebben en waar heel misschien wel 1 of 2 leuke dingen tussen zitten.

Buiten dat zijn de grote namen heel acceptabel te noemen.

Maar of dat nou het geld waard is.
ik heb een vr kaartje ,puur voor PJ.

ik wacht nog of ik een weekend kaart op ticketswap koop.
Maar als er niets goedkoops te krijgen is ,dan ga ik alleen de vr.

Geloof het of niet, maar ook muziekliefhebbers hebben verschillende smaken ;)

DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:
Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij een Lowlands of Werchter.

Ik ga bijvoorbeeld puur voor de muziek en wordt daarin beter bediend bij Pinkpop.

zelfs jij kan dit niet beweren zonder in lachen uit te barsten!!!!

Waarom? Op basis van het programma zou ik eerder voor Pinkpop kiezen dan Lowlands dit jaar.

DJ Rashida staat idd tussen Editors en Bruno Mars op mainstage.
21:00 - 22:00 dus gelijk met Oscar and the Wolf en met Greta van Fleet.

Db3MKq1W0AAUFj6.jpg

Rare boeking en keuze imo.

In plaats van stilte/achtergrondmuziek tijdens de ombouw van Editors naar Bruno Mars heb je nou een DJ. Prima toch. Op Werchter ook wel eens geweest. Ik vraag me eigenlijk af, waarom festivals dat niet meer doen?

Oké maar als die DJ op de main tegelijk staat met Greta van Fleet op de tent die er letterlijk nog geen 40 meter vanaf staat, heb je dan niet enorme last van noise interference???

Of zeg ik nu iets heel stoms?
Als die DJ op standje achtergrondmuziek gaat draaien vind ik het dan namelijk wel een achterlijke boeking, voegt dan vrij weinig toe.

*Presentatoren Pinkpop 2018*

Het presentatieteam van Pinkpop 2018: Eric Corton, Eva Cleven, Sander Ruijters en nieuw ten opzichte van vorig jaar: Domien Verschuuren!

Het presentatieteam van Pinkpop 2018: Eric Corton, Eva Cleven, Sander Ruijters en nieuw ten opzichte van vorig jaar: Domien Verschuuren!

was al bekend, stond in principe al onderaan de poster vanaf de perspresentatie

T. Roses wrote:

was al bekend, stond in principe al onderaan de poster vanaf de perspresentatie
Jep, al snap ik niet echt waarom ze dit nu weer zo apart moeten aankondigen. Het is nou niet dat ik voor die mensen kom zeg maar... (alhoewel bij Giel er veel weg zouden blijven).

Users who are viewing this thread