Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

*Presentatoren Pinkpop 2018*

Het presentatieteam van Pinkpop 2018: Eric Corton, Eva Cleven, Sander Ruijters en nieuw ten opzichte van vorig jaar: Domien Verschuuren!

Wauw...de zwanezang van een stervende zender. Heel gauw uit zijn lijden verlossen dat 3fm. En inderdaad...waarom komt daar een apart bericht voor. Ook al zou Urbanus er staan. Boeit mij wat.

*Presentatoren Pinkpop 2018*

Het presentatieteam van Pinkpop 2018: Eric Corton, Eva Cleven, Sander Ruijters en nieuw ten opzichte van vorig jaar: Domien Verschuuren!

Wauw…de zwanezang van een stervende zender. Heel gauw uit zijn lijden verlossen dat 3fm. En inderdaad…waarom komt daar een apart bericht voor. Ook al zou Urbanus er staan. Boeit mij wat.

enkel Domien is in principe 3FM dj he.
Eva in feite FunX, de online versie van 3FM. Corton is geen presentator meer bij 3FM, volgens mij wel nog voice over. En Sander is naast muziekdocent bij Academie Maastricht, ook presentator bij L1.
Het 3FM gehalte is dus niet zo hoog meer als jij nu schetst, dus al uit het lijden verlost zeg maar...

enkel Domien is in principe 3FM dj he.
Eva in feite FunX, de online versie van 3FM. Corton is geen presentator meer bij 3FM, volgens mij wel nog voice over. En Sander is naast muziekdocent bij Academie Maastricht, ook presentator bij L1.
Het 3FM gehalte is dus niet zo hoog meer als jij nu schetst, dus al uit het lijden verlost zeg maar…

Hoe minder hoe beter.

btw...
via OOR geen abo met Pinkpop-dagtickets meer te krijgen nu.

ik denk ook dat er een berichtje over minstens 1 van de dagtickets binnenkort wel kan komen.

Ben ik de enige die enorm baalt dat Greta clashed met Oscar?

Ja, in mijn wereld wel. O&TW is toch niet echt my cup of tea. Een rare gast vind ik het.
Ik ga na de Editors lekker bier tanken , misschien dat ik dan nog dansend wordt gesignaleerd tijdens Bruno Mars. Ok, ik geef toe, das ook best raar idd.

Ik vond het eerste album van Oscar & The Wolf echt wel tof hoor. Maar voor mij is de keuze vrij makkelijk omdat ik Greta nog niet gezien heb. En dan heeft een nieuwe act vaak bij mij toch de voorkeur.

DcGAZ56X0AAz-iA.jpg:large

Zou zo een poster kunnen zijn van een Psychadelic Rave feest kunnen zijn.

De aangepaste en definitieve Pinkpop 2018 poster

( edit, indiaantje was me voor )

Aangepast op Maan, Cloves, die rare DJ act en de presentatie?

Oke, prima, maar lanceer dan ook even tegelijk de belangrijkere info zoals de prijs van de consumpties en de plattegrond...

Oke, prima, maar lanceer dan ook even tegelijk de belangrijkere info zoals de prijs van de consumpties en de plattegrond…
Nee, de 3 laatste namen zijn toegevoegd aan de poster en er zijn een paar wisselingen in positie op regels.
op zaterdag , Parov Stellar en Youngr staan een regel hoger, A Perfect Circle naar begin van de 2e regel.
op zondag, de 3 nieuwe namen dus, Greta van Fleet heeft een sprong naar boven gemaakt. Sigrid ontbrak na de perspresentatie nog op de poster.
fyi, de presentatoren stonden na de perspresentatie al op de flyer en de eerste voorlopige poster.

rickhuissen wrote:

Oke, prima, maar lanceer dan ook even tegelijk de belangrijkere info zoals de prijs van de consumpties en de plattegrond…

Nee, de 3 laatste namen zijn toegevoegd aan de poster en er zijn een paar wisselingen in positie op regels.
op zaterdag , Parov Stellar en Youngr staan een regel hoger, A Perfect Circle naar begin van de 2e regel.
op zondag, de 3 nieuwe namen dus, Greta van Fleet heeft een sprong naar boven gemaakt. Sigrid ontbrak na de perspresentatie nog op de poster.
fyi, de presentatoren stonden na de perspresentatie al op de flyer en de eerste voorlopige poster.

Ahhh ok. Nee dat is wel even wat anders. Goed dat de nieuwe poster er al is :D

Wij gaan trouwens het zekere voor het onzekere nemen en nog iets vroeger rijden dan de vorige keren, waarschijnlijk al rond 5:00 uur. Dan zijn we kwart voor 7 in Landgraaf, inclusief ons McDonalds ontbijtje halverwege. Met die 50.000 weekendtickets en geen camping D meer sinds een aantal jaren, wordt het wellicht nog meer drukte voor goede spots op camping B...

Ben wel benieuwd of de controle bij de ingang minder streng zal zijn dan vorig jaar. Toen had je nog die vermeende terroristische dreiging bij Rock Am Ring natuurlijk. Mensen hebben blijkbaar heel lang in de rij gestaan toen.

Ben wel benieuwd of de controle bij de ingang minder streng zal zijn dan vorig jaar. Toen had je nog die vermeende terroristische dreiging bij Rock Am Ring natuurlijk. Mensen hebben blijkbaar heel lang in de rij gestaan toen.
inderdaad...
hoorde/las ik ook achteraf pas btw.
ik was vlak na opening van de poorten al op terrein, toen was het nog niet zo druk.

al denk ik wel dat de beveiliging niet verminderd.
Kan me voorstellen dat met "kleinere" tassen beleid, het sneller kan gaan, maar dat het zeker niet minder strenge controle gaat worden.

weer een vraagje afgestreept vandaag
– tijdschema
– is de verdeling dag/weekend-tickets gewijzigd na de vvk?
– settijden, met name de headliners?
– zijn de bonnen nog 2,50 gebleven?
– gek dat de plattegrond er nog niet is, is die veel anders dan vorige jaren?
– wanneer Amnesty hoedjes verkrijgbaar?
– wanneer de 2019-poster online?
– welke biertjes komen er op het Brand-Bier-Terras?

Wat is eigenlijk het idee achter die poster?
1f606.svg

via : Cor van Wees
Pinkpop 2018 Festival Styling Postervisual

De godin van de muziek.

De jaarlijkse poster voor het 49e festival kent dit jaar een diepere betekenis.
Ook dit jaar ontworpen en uitgevoerd door Cor van Wees.

Het artwork heeft naast het 'logotype PP2018' een complete 'toolbox' gekregen met graphics die op allerlei manieren ingezet zullen worden ter ondersteuning van de identiteit van het festival.
Voor de website, op social media en in diverse print uitingen.

Dat verklaart nog steeds het idee achter de poster niet. Wat is die diepere betekenis?

Dat verklaart nog steeds het idee achter de poster niet. Wat is die diepere betekenis?
wil ik ook wel weten, die uitleg van van Wees nu is wat minimaal idd....

zie bijvoorbeeld wel dingen terug komen, zoals:
de vlinders 2016 poster,
de zwaan uit 2014 poster.
Dan zie ik een witte en een zwarte zwaan, drukken volgens mij een tegenstelling uit, als Yin en yang.
De "godin" heeft in de ene hand een wereldbol en de andere hand een gitaar, als in muziek verbind de wereld, denk ik.
Er zijn 2 lotusbloemen te zien, één waaruit de godin ontstaat en één bij een olifant.
De lotusbloem symboliseert goddelijke geboorte en zuiverheid.
De lotusbloem is een symbool voor Vishnu (ook wel Visnu of Vishnoe), ze is een van de goden in het Hindoeïsme.
Hier zie ik in de afgebeelde godin wel gelijkenis mee.
Er staan 2 olifanten, bij veel volkeren is de olifant het symbool van kracht, wijsheid, vriendelijkheid, geluk en lange levensduur.

Maar, dat is wat ik er uit haal...
Het verhaal van Cor van Wees zou ik ook wel willen lezen ;)

Users who are viewing this thread