Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
@dennisvdbr jouw Nothing More theorie was denk ik ook niet zo slecht niet, die had ik ook wel bij de laatste bekendmaking gezien, nu staan de op 10 juni in Alkmaar. Een optreden in de Brightlands had er zeker bij kunnen komen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
via : Ticketmaster NL
De eerste @pinkpopfest Collector Tickets zijn aangekomen op ons kantoor! Deze komen dus binnenkort jullie kant op ?️?


ik :
1384.gif
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
APC om 1830 op de 3FM zetten is natuurlijk wel nekschotwaardig
Had je iets anders verwacht dan :). Ik wil nog best een keer lobby'en voor LNS spot ala RAR voor Pinkpop. Maar dat gaan ze nooit inzien vrees ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
APC om 1830 op de 3FM zetten is natuurlijk wel nekschotwaardig
was eigenlijk wel te verwachten dat ze vóór Noel zouden staan.
ik geeft wel toe, als Nothing But Thieves / The Script (main) geswitched was met A Perfect Circle / Gallagher (North) had ik dat zeker niet erg gevonden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
APC om 1830 op de 3FM zetten is natuurlijk wel nekschotwaardig

Ja wat moet je anders op Pinkpop. Het is niet zo dat ze na de headliner nog acts kunnen programmeren, dus in het donker gaat toch niet lukken.

Ik ga genieten op Graspop, 0.10-1.25 op Main 2 :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
APC om 1830 op de 3FM zetten is natuurlijk wel nekschotwaardig

Dat is programmeren van Maan ook.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
De lijst met niet toegestane items wordt ook steeds langer, zie https://www.pinkpop.nl/2018/nl/festival-informatie/festivalterrein/

WEL TOEGESTAAN
Kleine tassen (max 30 x 21 x 10 cm);

NIET TOEGESTAAN
Camelbags / rugzak met drinkzak;
Rugzakken

Mag een rugzak die binnen de genoemde maten valt nu wel of niet?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ze moeten dat soort acts (APC maar ook in mindere mate iets als O+TW) gewoon lekker laten schieten tenzij ze als ieder ander fatsoenlijk festival (Werchter, GMM, maar ook DTRH/BKS) nog een spot ná de headliner hebben. Dan kan je lekker Bruno Mars af laten sluiten en dan dansen met OTW, of APC ná Foo's. Al had APC natuurlijk ook een prima sub geweest voor Foo's, wellicht qua 'programmeren binnen genre/smaak' nog wel beter dan The Script.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Als je jaar na jaar dit soort debiele acties in je programmering voor elkaar krijgt ben je imho geen fatsoenlijk festival nee.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Maar met langzaamaan steeds gemakkelijker gaan programmeren komt er misschien geen 100 jarig jubileum....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Maar even wat anders.. zijn 3FM en Pinkpop dus nu officieel "uit elkaar"? Zouden die 3FM radio containers dan ook verdwijnen naast de main stage?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Maar even wat anders.. zijn 3FM en Pinkpop dus nu officieel “uit elkaar”? Zouden die 3FM radio containers dan ook verdwijnen naast de main stage?
met 3voor12, NPO, VPRO, BNN/VARA nog wel er bij. Zal er vast onder een andere naam iets zijn, grotendeels zal 3FM er vast nog wel aanwezig zijn, ga ik van uit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
met 3voor12, NPO, VPRO, BNN/VARA nog wel er bij. Zal er vast onder een andere naam iets zijn, grotendeels zal 3FM er vast nog wel aanwezig zijn, ga ik van uit.

Meukzenders...ik snap niet dat er geen commerciele zenders opduiken zoals Q-music, Veronica, 538
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
met 3voor12, NPO, VPRO, BNN/VARA nog wel er bij. Zal er vast onder een andere naam iets zijn, grotendeels zal 3FM er vast nog wel aanwezig zijn, ga ik van uit.

Meukzenders…ik snap niet dat er geen commerciele zenders opduiken zoals Q-music, Veronica, 538
er zijn ook nog Stubru en Pinguin Radio

edit, gelukkig geen Veronica... Zitten we weer met Giel opgescheept :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Indiaantje89 wrote:
Maar even wat anders.. zijn 3FM en Pinkpop dus nu officieel “uit elkaar”? Zouden die 3FM radio containers dan ook verdwijnen naast de main stage?

met 3voor12, NPO, VPRO, BNN/VARA nog wel er bij. Zal er vast onder een andere naam iets zijn, grotendeels zal 3FM er vast nog wel aanwezig zijn, ga ik van uit.
Hmms vind het toch wel raar. Als ik nu kijk op 3FM.nl ook, staat wel duidelijk op dat BKS hun blokkenschema bekend gemaakt heeft, maar over Pinkpop is niks te vinden. Wel dat er nieuwe namen voor Solar bekend waren en vorige week ook de namen van Lowlands. Ook al is de samenwerking niet meer, je kan dit toch nog steeds als "nieuws" plaatsen?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:
Als je jaar na jaar dit soort debiele acties in je programmering voor elkaar krijgt ben je imho geen fatsoenlijk festival nee.

nee, zo hou je het niet 50 jaar vol nee

Jajajaja, in de huidige markt niet nee, das beetje de catch zeg maar... Natuurlijk was het vroeger anders (wellicht beter). Maar je ziet steeds meer een verschuiving naar beleving, niet meer gewoon grote naampjes boeken en thats it. Dat zie je dit jaar aan de dagkaartverkopen en aan het succes van festivals als DTRH en BKS. Plus dat er IEDER JAAR wel flink commentaar is op onbegrijpelijke keuzes qua podium- en tijdindeling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken