Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Met de bekendmaking van de Europese tour van Metallica vraag ik mij of of die volgend jaar festivals doen in Europa. Ze touren dit jaar nog 2 maanden door Europa en volgend jaar vanaf februari tot half mei. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren….
Twijfel er niet aan dat ze in 2018 festivals aandoen... Overtuigd van... Twijfel alleen nog aan welke dat zouden kunnen zijn.
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Nee want Milky Chance tourt nog in Amerika tijdens Pinkpop:
03-04 Juni - Free Press Summer Festival
08-11 Juni - Bonnaroo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nee want Milky Chance tourt nog in Amerika tijdens Pinkpop:
03-04 Juni – Free Press Summer Festival
08-11 Juni – Bonnaroo
juist, precies dat staat ook in het artikel ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Iemand die een gokje kan wagen wat er op zondag nog zal bijkomen? (Een forumlid maakte een Clashfinder met de hoogste 4 spots van Stage 4 nog TBA en Stage 4 zag er vorig jaar nog wel degelijk uit qua line up)

Ben heel benieuwd hiernaar, enig idee wanneer we deze namen ongeveer mogen verwachten alsook de officiële timetable?

(ik volg normaal Pinkpop niet zo hard)
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Iemand die een gokje kan wagen wat er op zondag nog zal bijkomen? (Een forumlid maakte een Clashfinder met de hoogste 4 spots van Stage 4 nog TBA en Stage 4 zag er vorig jaar nog wel degelijk uit qua line up)

Ben heel benieuwd hiernaar, enig idee wanneer we deze namen ongeveer mogen verwachten alsook de officiële timetable?

(ik volg normaal Pinkpop niet zo hard)

Ik verwacht nog voor alle drie de dagen een afsluiter in de trend als Noisia en Skip & Die vorig jaar. Ik denk dat Justice te groot is voor Stage 4 afsluiter, verder geen idee...
Misschien nog Kraantje Pappie als opvulling.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
neracroft wrote:
Iemand die een gokje kan wagen wat er op zondag nog zal bijkomen? (Een forumlid maakte een Clashfinder met de hoogste 4 spots van Stage 4 nog TBA en Stage 4 zag er vorig jaar nog wel degelijk uit qua line up)

Ben heel benieuwd hiernaar, enig idee wanneer we deze namen ongeveer mogen verwachten alsook de officiële timetable?

(ik volg normaal Pinkpop niet zo hard)


Ik verwacht nog voor alle drie de dagen een afsluiter in de trend als Noisia en Skip & Die vorig jaar. Ik denk dat Justice te groot is voor Stage 4 afsluiter, verder geen idee…
Misschien nog Kraantje Pappie als opvulling.
Booka Shade? Staan ook op INmusic festival rond dezelfde tijd.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Podium indeling al bekend van PP 17?
Zie het zo snel niet op de officiële site en weinig trek om 100 pagina's 'leaks' door te spitten.

Thanks!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Via ticketmaster kan ik nog steeds een dagkaart voor zaterdag bestellen. Wel maar 1 tegelijk. Ik dacht dat het op zaterdag was uitverkocht......
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Via ticketmaster kan ik nog steeds een dagkaart voor zaterdag bestellen. Wel maar 1 tegelijk. Ik dacht dat het op zaterdag was uitverkocht……

Uitverkocht is een ruim begrip.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Podium indeling al bekend van PP 17?
Zie het zo snel niet op de officiële site en weinig trek om 100 pagina’s ‘leaks’ door te spitten.

Thanks!

Ja er is een indeling.
Het is nog voorlopig, dus er kan nog wel iets schuiven.
Maar dat zal niet noemenswaardig zijn.
Komen nog 7 namen bij, volgens mij enkel op Stage 4 nog.

Zaterdag 3 juni
Mainstage
James TW – Chef’Special – Kensington – Justin Bieber / Martin Garrix
3FM stage
White Lies – Kaiser Chiefs – Five Finger Death Punch
Brand Bier stage
The Ten Bells – Pierce Brothers – Crystal Fighters – Richard Ashcroft
Stage 4
Declan McKenna - ? -? - ?
( Garden of Love .?. )

Zondag 4 juni
Mainstage
Gavin James – Kodaline – Broederliefde – Imagine Dragons – Green Day
3FM stage
Anne-Marie – James Arthur – Clean Bandit – Sum 41 – Sean Paul
Brand Bier stage
Jack Savoretti – My Baby – The Charm The Fury – Birdy - Rancid
Stage 4
Busty and the Bass - ? -? - ?
( Garden of Love – Charl Delemarre )

Maandag 5 juni
Mainstage
Seasick Steve – Guus Meeuwis – Passenger – Live – Kings of Leon
3FM stage
Machine Gun Kelly – Rag’N’Bone Man – Biffy Clyro – Prophets of Rage – System of a Down
Brand Bier stage
Gutterdämmerung – Oh Wonder – Liam Gallegher – Fat Freddy’s Drop - MO
Stage 4
Midas – Don Broco – Ayer – JP Cooper - ?
( Garden of Love .?. )
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Jeetje! Dinsdag ben ik bij de try out show van My Baby geweest voor de aankomende tour, dit is echt een gig die je op Pinkpop MOET checken!!
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Jeetje! Dinsdag ben ik bij de try out show van My Baby geweest voor de aankomende tour, dit is echt een gig die je op Pinkpop MOET checken!!

Ja wij waren er gisterenavond bij, in de Melkweg in Amsterdam. Wat een feest. Ik denk dat het dak van de tent op Pinkpop er af gaat in juni.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
PJ wrote:
Met de bekendmaking van de Europese tour van Metallica vraag ik mij of of die volgend jaar festivals doen in Europa. Ze touren dit jaar nog 2 maanden door Europa en volgend jaar vanaf februari tot half mei. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren….


Twijfel er niet aan dat ze in 2018 festivals aandoen… Overtuigd van… Twijfel alleen nog aan welke dat zouden kunnen zijn.

Met dat tourschema zouden de Europese festivals ook wel eens pas in 2019 aan de beurt kunnen zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Iemand enig idee wanneer de Pinkpop App geüpdatet zal worden?
ik denk pas als het gehele tijdschema bekend is en de rest van alle info.
Vorig jaar was dat pas ongeveer een week voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nog 75 dagen!

Zaterdag was deel 3 te zien van de prachtige documantaire.
L1-serie over Pinkpop: hoe festival een podium krijgt
Deze keer een blik in de promo-shoot, hoofdrolspeelsters Henriëtte Tol en Suzan Seegers, de regenmachine ivm storm.
Maar uiteraard ontbreekt deze aflevering Jan Smeets niet.
Ik moet zeggen, het kwam even dichtbij, voelde me ook echt het 'gevoel voor Pinkpop'....

Nogmaals, zeer interessant voor de festival/muziek-liefhebber en zeker een must-see voor de Pinkpop-fans!!

https://l1.bbvms.com/view/video/2776718.html


 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik heb nog een mooie gouden tip voor Pinkpop stage 4.

Damian Wilson en Adam Wakeman spelen 3 juni in UK.
Zal heel mooi zijn.
Vooral Damian Wilson is een begenadigd zanger.
Ik mag wel zeggen, 1 van de beste rock-vocalisten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken