Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik geef editors ook nog wel een kans, ze doen ook 3 festivals in duitsland. Waarom geen 2 in Nederland?

Headliners Lowlands... Nee, vergeet Editors maar voor Pinkpop dit jaar.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
@oasiss Wat hoop ik erg dat Declan naar Pinkpop komt...een super nieuwe artiest maar zou hem echt graag live willen zien! Die jongen gaat het nog ver schoppen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Las ik laatst niet ergens dat MOJO zei dat er weer een paar grote verrassingen in het programma zouden zitten?

Want die mis ik beetje op deze poster. En dan denk ik aan de categorie Lionel Ritchie vorig jaar. Want die zag volgens mij ook niemand aankomen.

Verder plausibele namen denk ik, waarvan er veel woensdag bekend gemaakt gaan worden.

Het is qua programma al enkele jaren niet meer mijn smaak, maar ben toch altijd wel nieuwsgierig wat er op Pinkpop staat. Iets van 'for old times' sake' of zo dan toch?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
@Raskolnikov denk ook dat er verrassingen bij gaan zitten.....namen waar wij niet echt aan zouden denken nu. Of valt Meeuwis toch ook onder zon speciale naam?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.909
6.138
@shotgvn Hoe post je een afbeelding hier? Heb ook een poster gemaakt…tips en tops zijn altijd welkom!

Eh via dat "image" icoontje? En zorgen dat de foto die je wilt plaatsen een .jpg is of iets anders van foto eind dinges ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
RUN DMC en Duran Duran zouden wel in de categorie verrassingen thuis horen ja. Zou Tom Chaplin sowieso geen kanshebber voor Pinkpop zijn?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
RUN DMC en Duran Duran zouden wel in de categorie verrassingen thuis horen ja. Zou Tom Chaplin sowieso geen kanshebber voor Pinkpop zijn?
Was dat voor of na de JB bekendmaking?

En Marco Borsato en Guus zijn natuurlijk ook verrassingen. Er zit altijd wel wat tussen wat je niet had verwacht (Joe Bonamssa, Herbert Grönemeyer, Lionel Richie, Manic Masters Of Reality) wat vaak wel de leukere namen zijn op die dagen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
festivalddictsam wrote:
@shotgvn Hoe post je een afbeelding hier? Heb ook een poster gemaakt…tips en tops zijn altijd welkom!


Eh via dat “image” icoontje? En zorgen dat de foto die je wilt plaatsen een .jpg is of iets anders van foto eind dinges ?

Je moet eerst je foto uploaden op een site als TinyPic, daarna kun je de url kopieren en invoegen onder het 'image' icoontje. Zo werkt het bij mij in ieder geval
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Raskolnikov wrote:
RUN DMC en Duran Duran zouden wel in de categorie verrassingen thuis horen ja. Zou Tom Chaplin sowieso geen kanshebber voor Pinkpop zijn?


Was dat voor of na de JB bekendmaking?

En Marco Borsato en Guus zijn natuurlijk ook verrassingen. Er zit altijd wel wat tussen wat je niet had verwacht (Joe Bonamssa, Herbert Grönemeyer, Lionel Richie, Manic Masters Of Reality) wat vaak wel de leukere namen zijn op die dagen.

Marco Borsato en Guus Meeuwis worden al geruime tijd als gerucht genoemd; die zou ik daarom niet meer als verrassing beschouwen.

Duran Duran en RUN DMC zouden wel in jouw rijtje passen. Staan nog nergens aangekondigd, zijn nog niet als gerucht langsgekomen, zijn ook niet heel logische acts, maar zouden leuke namen zijn voor Pinkpop. Hetzelfde geldt voor Billy Idol bijvoorbeeld. Denk dat zeker de oude pop/rockliefhebbers dit kunnen waarderen.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mogen we het woensdag nog een verrassing noemen als er nu over wordt gesproken?

Ja best wel...hahahaha

Het is dan geen Bombshell, dat zou dan bijvoorbeeld een optreden van Snowpatrol of een reunie van Oasis moeten zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op de Isle of Wight hebben ze Rod Stewart geprogrammeerd. Dat zou dan ook wel weer verrassend zijn

dat lliever niet, toch niet echt heel veel bekende nummers, niet zoals Lionel of Duran Duran
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
KIJKTIP!

Zaterdag 4 maart zendt L1 Radio & Televisie de 1e aflevering uit van de 3-delige ‘making of’ documentaire: ‘Pinkpop: van festival naar toneel’. In dit drieluik wordt het creatieproces van de Theatervoorstelling Pinkpop gevolgd en de mensen die direct betrokken zijn. Regisseur Servé Hermans is de verteller van het programma en gaat met de betrokkenen in gesprek. In het 1e deel onder andere de invloed van muziek op dementerende bewoners van de gesloten afdeling van Sint Jozef Wonen en Zorg in Meijel en Rowwen Hèze tijdens een bezoek aan het heilige Pinkpop Festival terrein.

Aanvang uitzending 1e deel: zaterdag 4 maart om 10:30 uur op L1. Herhaling om 12:30 uur, 14:30 uur, 16:30 uur, 21:00 uur en 23:00 uur. Daarna te zien via www.l1.nl/gemist.

Het 2e deel wordt uitgezonden op zaterdag 11 maart en het 3e deel op zaterdag 18 maart. Daarna wordt de volledige documentaire nog herhaald op 25 maart en 1 april.
Voor meer informatie over de voorstelling of speeldata ga naar www.toneelgroepmaastricht.nl.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken