Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hoe groot schatten jullie de kans in op chase and status ze staan ook op snowbombing? Goeie danceact
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
DennisvdBr wrote:
Dat zeg ik niet, staat nog niets voor eerder dan Download 9-11 juni in de tour.
Maar denk wel dat Download UK er bij gaat komen ook nog.
Sta er niet van te kijken als Green Day op Mad Cool zal staan en FIB Benicassim met Red Hot Chili Peppers komt.


RHCP op Benicassim is inmiddels bevestigd!

RHCP altijd +1 maar gezien vorig jaar natuurlijk niet relevant voor Pinkpop. Overigens zijn Dropkick Murphys net met een nieuw nr en bijbehorende tour gekomen, januari tm maart doen ze europa en amerika met eigen shows. Graag geziene gast normaal toch op festivals hier in de regio!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Goed nieuws over een oude bekende

http://www.nu.nl/uitgaan/4345384/harrie-jekkers-gaat-weer-toeren-met-klein-orkest.html
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@pieperke
Vorig jaar hebben ze ook festivals gedaan alleen hebben ze NL toen links laten liggen. Laat dus maar doorkomen!
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Download gb (en miss ook fr) komt om 20:00 met heel veel nieuws sommige zeggen zelfs alle headliners al. Hier zit vast een verrassing bij en ook een headliner voor pinkpop
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Download gb (en miss ook fr) komt om 20:00 met heel veel nieuws sommige zeggen zelfs alle headliners al. Hier zit vast een verrassing bij en ook een headliner voor pinkpop

Dit staat op de site: "This just in. Your official Download Festival 2017 headliners will be announced this Thursday, 3rd November at 7pm! We can't wait to share with you the three headliners that will take to Donington for Download 2017, alongside a whole host of other ..."

Waarschijnlijk minimaal 1 headliner voor Landgraaf????
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
Download gb (en miss ook fr) komt om 20:00 met heel veel nieuws sommige zeggen zelfs alle headliners al. Hier zit vast een verrassing bij en ook een headliner voor pinkpop


Dit staat op de site: “This just in. Your official Download Festival 2017 headliners will be announced this Thursday, 3rd November at 7pm! We can’t wait to share with you the three headliners that will take to Donington for Download 2017, alongside a whole host of other …”

Waarschijnlijk minimaal 1 headliner voor Landgraaf????

als het een goeee headliner is mag dat van mij. De kans is groot dat ze er minimaal 1 gaan delen
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Denk niet dat GnR festivals gaan doen.
Als je naar de tourlijst kijkt van de "Not in this Lifetime.... tour" staan er geen festivals tussen. M.u.v. Coachella.
Denk eerder Arena show of Goffertpark. Dus die kan je doorstrepen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Doom010 wrote:
pp2017 wrote:
Download gb (en miss ook fr) komt om 20:00 met heel veel nieuws sommige zeggen zelfs alle headliners al. Hier zit vast een verrassing bij en ook een headliner voor pinkpop


Dit staat op de site: “This just in. Your official Download Festival 2017 headliners will be announced this Thursday, 3rd November at 7pm! We can’t wait to share with you the three headliners that will take to Donington for Download 2017, alongside a whole host of other …”

Waarschijnlijk minimaal 1 headliner voor Landgraaf????


als het een goeee headliner is mag dat van mij. De kans is groot dat ze er minimaal 1 gaan delen

Headliners Download uk: Biffy Clyro, Aerosmith en Soad.

Biffy is hier geen headliner. Soad of Aerosmith dus voor pinkpop?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Van de Download bands lijkt Simple Plan me ook wel een grote kanshebber voor pinkpop, is wel een populaire band in Nederland. Op 3 fm stage of smiddags op main misschien?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Na, Aerosmith maar een paar treetjes hoger in mijn Pinkpop-headliner-geruchtenlijstje
1f609.png

Zou toch maar een zwakke headliner zijn, niet? Verkopen volgens mij nog minder tickets dan andere gecontesteerde headliners (KoL, Linkin Park, Green Day, ...) en hebben ook geen geweldige livereputatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
DennisvdBr wrote:
Na, Aerosmith maar een paar treetjes hoger in mijn Pinkpop-headliner-geruchtenlijstje
1f609.png



Zou toch maar een zwakke headliner zijn, niet? Verkopen volgens mij nog minder tickets dan andere gecontesteerde headliners (KoL, Linkin Park, Green Day, …) en hebben ook geen geweldige livereputatie.
Aerosmith is Live geweldig, een voortreffelijke staat van dienst en een uitstekende setlist. Voor Pinkpop een fantastische headliner. Maar dat is in mijn ogen hè...
(Daarbij, voor Pinkpop altijd nog beter dan nog een keer KOL, LP of GD)
Een headliner die nog nooit op Pinkpop is geweest, terwijl andere grote festivals in Europa bezocht zijn als headliner. Nu met deze tour, beetje publiciteit en het gaat harder dan jij denkt...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Ben benieuwd of Mojo nog een verrassende headliner weet op te trommelen voor Pinkpop, want anders zie ik ze dit jaar niet veel verder komen dan 40000 verkochte tickets. Aerosmith speelde bij de laatste passage in Nederland al in de 'kleine' variant van het Gelredome, dus die zijn beter af in de Ziggodome. SOAD kan realistisch gezien enkel nog op de maandag, en ik denk dat Pinkpop graag een stapje hoger wilt qua festivalafsluiter. Begint er steeds meer op te lijken dat het Green Day - KOL - Linkin Park gaat worden als headliners.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Kereltje wrote:
DennisvdBr wrote:
Na, Aerosmith maar een paar treetjes hoger in mijn Pinkpop-headliner-geruchtenlijstje
1f609.png



Zou toch maar een zwakke headliner zijn, niet? Verkopen volgens mij nog minder tickets dan andere gecontesteerde headliners (KoL, Linkin Park, Green Day, …) en hebben ook geen geweldige livereputatie.


Aerosmith is Live geweldig, een voortreffelijke staat van dienst en een uitstekende setlist. Voor Pinkpop een fantastische headliner. Maar dat is in mijn ogen hè…
(Daarbij, voor Pinkpop altijd nog beter dan nog een keer KOL, LP of GD)
Een headliner die nog nooit op Pinkpop is geweest, terwijl andere grote festivals in Europa bezocht zijn als headliner. Nu met deze tour, beetje publiciteit en het gaat harder dan jij denkt…

Gezien de reacties op Paul McCartney en de ticketverkoop die trager dan verwacht liep zou ik er niet al te zeker van zijn. En die man is in de Benelux dan nog pakken populairder dan Aerosmith.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@martijn
LP zie ik niet echt als een stap hoger dan soad. Soad schijnt een goede livereputatie te hebben en soad verkoopt sneller een Ziggodome uit dan LP.

En wat gnr nu betreft: heb de hoop voor hen op pinkpop nu wel opgegeven. Anders zouden ze al wel op een festival aangekondigd zijn waaronder download. Das een festival dat gewoon zo'n naam heeft als ie tourt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken