Pieperke wrote:
IK blijf erbij dat we John Mayer mogen verwachten voor volgend jaar, waarmee ik niet per se wil zeggend dat hij dan ook per definitie Pinkpop aan doet. Wanneer tourend is hij toch altijd wel in Nederland, en ook al een paar keer op Pinkpop geweest waarvan de laatste keer als voorprogramma van de Stones in 2014. Hij heeft begin dit jaar al aangegeven dat hij dit jaar het album af wou maken, vervolgens met Dead and Company wou touren om daarna het nieuwe album te releasen, maar doordat het optreden met Dead and Company zo tof was is het album enigszins blijven liggen. Album is dus na de tour (30 juli laatste optreden van die tour) afgemaakt en zal niet lang meer duren voordat het uitkomt schat ik. Wellicht eerst eigen tour door de US en een Europese festivalzomer?
verder zou ook ik uiteraard Oasis van harte welkom heten maar ik kan me haast niet voorstellen dat die twee haantjes weer samen op gaan treden, stel je voor dat die bom (weer) barst vlak voor Pinkpop, zitten we met een scenario als bij de FF te kijken.
tuurlijk mogen we Johnny verwachten, indeed misschien niet op Pinkpop, maar ik vond het toen een prima optreden, wel wat aan de zakelijke kant, maar hij is gewoon goed op een gitaar!
Oasis, is meer hoop, dan werkelijk echt te gebeuren