Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
@martijn
LP zie ik niet echt als een stap hoger dan soad. Soad schijnt een goede livereputatie te hebben en soad verkoopt sneller een Ziggodome uit dan LP.

En wat gnr nu betreft: heb de hoop voor hen op pinkpop nu wel opgegeven. Anders zouden ze al wel op een festival aangekondigd zijn waaronder download. Das een festival dat gewoon zo’n naam heeft als ie tourt.

Ik vrees dat je gelijk hebt.. Had stiekem verwacht dat GnR vanavond aangekondigd zou worden :(
Maar desalniettemin, Aerosmith op Pinkpop zou ook gaaf zijn
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Volgende week staat Alter Bridge in de HMH. Ik verwacht na het concert een 'See you next Summer'.
Dan vind ik het reëel dat dan Pinkpop of FortaRock wordt bedoeld.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Volgende week staat Alter Bridge in de HMH. Ik verwacht na het concert een ‘See you next Summer’.
Dan vind ik het reëel dat dan Pinkpop of FortaRock wordt bedoeld.

je verwacht of je hoopt? :wink: mogen van mij ook zeer zeker naar landgraaf afreizen, staan dan denk ik wel als sub of de plek ervoor dus zou het logisch zijn als het programma erna ook wat steviger is (om een harhaling van een combi in de trant van Doe Maar - Rammstein te voorkomen). Zouden bijvoorbeeld voor een Linkin Park goed passen lijkt me?

begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van 'de grote amerikaanse band' zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?

Editors....grote band.......nou nee. Dat denk ik niet.

Vandaag komt er waarschijnlijk een headliner voor Werchter. Kans is groot dat die ook gedeeld wordt met Pinkpop...Fingers crossed voor SOAD
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?

Editors….grote band…….nou nee. Dat denk ik niet.

Vandaag komt er waarschijnlijk een headliner voor Werchter. Kans is groot dat die ook gedeeld wordt met Pinkpop…Fingers crossed voor SOAD

ik dacht ook dat ze nog helemaal niets op het programma hadden staan maar zie op hun site dat ze de Duitse HuSo combi doen, zeg maar 3 weken na Pinkpop. Zijn dus in de regio, ik vind het altijd een goede show dus van mij mogen ze. en dit kan misschien aan mij liggen, maar ik zie echt wel liever een Editors als headliner dan Taylor Swift etc...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
ik dacht ook dat ze nog helemaal niets op het programma hadden staan maar zie op hun site dat ze de Duitse HuSo combi doen, zeg maar 3 weken na Pinkpop. Zijn dus in de regio, ik vind het altijd een goede show dus van mij mogen ze. en dit kan misschien aan mij liggen, maar ik zie echt wel liever een Editors als headliner dan Taylor Swift etc…

Ik vind Editors saaie shit. Ze kunnen bij Pinkpop wel subben maar een dag dragen dat gaat niet gebeuren. Bij RW wel maar daar zijn ze ook veel populairder

Ik zie liever SOAD of een Aerosmith/Bon Jovi combi. Dus bands die je weinig of niet op Pinkpop hebt gezien.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
ik dacht ook dat ze nog helemaal niets op het programma hadden staan maar zie op hun site dat ze de Duitse HuSo combi doen, zeg maar 3 weken na Pinkpop. Zijn dus in de regio, ik vind het altijd een goede show dus van mij mogen ze. en dit kan misschien aan mij liggen, maar ik zie echt wel liever een Editors als headliner dan Taylor Swift etc…

Ik vind Editors saaie shit. Ze kunnen bij Pinkpop wel subben maar een dag dragen dat gaat niet gebeuren. Bij RW wel maar daar zijn ze ook veel populairder

Ik zie liever SOAD of een Aerosmith/Bon Jovi combi. Dus bands die je weinig of niet op Pinkpop hebt gezien.

Editors zijn inderdaad vaak geweest laatste jaren (2006-2008-2010-2014), maar ikzelf vind het allesbehalve saai. Ik ben zelf ook wel van de stevige muziek, maar vind SOAD nou niet echt significant beter, relevanter, actueler, groter dan Editors. Maar nogmaals, dit kan ook een gedeelte smaak zijn. Editors zijn inderdaad groter in België, toch vreemd voor zo'n kleine afstand eigenlijk maar...

Aerosmith en Bon Jovi vind ik ook erg tof, ook dan ben ik zeer waarschijnlijk aanwezig. echter ook beide geen bands die nou de laatste jaren nog (monster)hits gehad hebben internationaal, of echt DE namen zijn voor Pinkpop. ik ben erg benieuwd naar die grote naam volgende week, als ook het nieuws van Werchter van vanmiddag
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?
Editors is Brits, dus nee... :)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?


Editors is Brits, dus nee…
simple-smile.png

weet je dat ik hard begon te twijfelen aan de mezelf toen ik mijn gepubliceerde bericht terug las? ik houd me wel even stil... :lol:
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Volgende week staat Alter Bridge in de HMH. Ik verwacht na het concert een ‘See you next Summer’.
Dan vind ik het reëel dat dan Pinkpop of FortaRock wordt bedoeld.


je verwacht of je hoopt?
1f609.png
mogen van mij ook zeer zeker naar landgraaf afreizen, staan dan denk ik wel als sub of de plek ervoor dus zou het logisch zijn als het programma erna ook wat steviger is (om een harhaling van een combi in de trant van Doe Maar – Rammstein te voorkomen). Zouden bijvoorbeeld voor een Linkin Park goed passen lijkt me?

begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?

Ik verwacht op grond van het verleden. Heb ze inmiddels al vaak genoeg gezien. Ik sla de HMH over. ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.758
Land Graaf wrote:
Volgende week staat Alter Bridge in de HMH. Ik verwacht na het concert een ‘See you next Summer’.
Dan vind ik het reëel dat dan Pinkpop of FortaRock wordt bedoeld.



begint trouwens aardig op de 8-9 november aan te gaan, dus die aankondiging van ‘de grote amerikaanse band’ zit er aan te komen. nog altijd benieuwd wie dit moet zijn, moet dus iets zijn wat nog nergens bevestigd is. niet helemaal groot, maar zou dit Editors kunnen zijn?

9 kansen op 10 dat die grote Amerikaanse band Kings Of Leon is... Die zouden heel binnenkort hun tour voor de festivals aankondigen en ze zijn al een gerucht op veel plaatsen, maar nog nergens officieel bevestigd. Dus volgende week droppen die waarschijnlijk hun data en (mogelijk maakt Pinkpop daarbij hun eerste naam bekend...).

We zien wel.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik vind Pearl Jam ook angstvallig stil... Die zouden ook nog die grote Amerikaanse band kunnen zijn in mijn ogen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Ik denk niet Kings of Leon. Het verhaal rond "grote Amerikaanse band" moeten we niet uit het verband rukken. Het komt letterlijk van Hellfest, daar zal KOL niet staan verwacht ik.
Denk anders.
Verbaasd mij niet als we alsnog Guns N Roses of Metallica op festivals krijgen hoor...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Dat over die grote amerikaanse band werd toch gezegd door Hellfest? Het lijkt me dan niet dat het om Kings of Leon of Pearl Jam gaat, want Hellfest is een metalfestival. Dus dan lijkt het me toch om een hard rock of metal band te gaan?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Ik denk niet Kings of Leon. Het verhaal rond “grote Amerikaanse band” moeten we niet uit het verband rukken. Het komt letterlijk van Hellfest, daar zal KOL niet staan verwacht ik.
Denk anders.
Verbaasd mij niet als we alsnog Guns N Roses of Metallica op festivals krijgen hoor…

haha ja dat, je was me voor :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Oh echt? Dacht dat het van RaR/RiP kwam... Nee, dan lijkt Pearl Jam me niet waarschijnlijk. :)

Maar het lijkt me ook een vreemde streek als Metallica alsnog Europese optredens gaat doen in de zomer. Dan sloeg dat FB-bericht bij de bekendmaking van de Kopenhagen gigs dus helemaal nergens op. (ik weet, als je de bewoording letterlijk leest, blijft er een deur open, maar dan nog vind ik dat je dit niet op die manier kan posten als je al weet dat er nog festivaloptredens bij komen.)
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Ik weet niet hoenje een twitter post hier zet maar de booker van download zei dat binnenkort alles uitgelegd wordt op de vraag wrm geen gnr of bmth op download uk dus misschien gnr na de 8ate bekend op download fr?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken