Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Had liever iets anders gezien aangezien ik ze ook al mag aanschouwen in de Ziggodome in februari. Maar heb een zwak voor die gasten dus zie ze met plezier dan nog een keer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.757
Geeuw, alweer Green Day. Saaie boeking. Hopelijk is de rest wel wat spannender. Ik vrees dat ik niet snel terugkeer naar Pinkpop als deze trend zich doorzet.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Green Day: 2010-2013 en dan nu weer. Show steeds hetzelfde, wel vermakelijk, maar naar twee keer heb je het wel gezien. Ik denk dat er komend jaar niet zoveel te kiezen valt voor MOJO.
Want als je een band op Pinkpop moet zetten, die hetzelfde jaar ook nog twee keer Ziggo doet, dan zegt dat genoeg. Als je kijkt want er nu voor een headliners bekend zijn in Europa is het erg slecht gesteld: SOAD-LP-Greenday-Blink 182, niets headliner waardig voor Pinkpop. Alleen Radiohead, maar die hebben ze dus niet.
Mijn hoop is nog altijd Jan z'n hoge hoed: Guns en PJ, laten we hopen. Met nog twee grote namen erbij vind ik Greenday dan niet zo erg.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.757
Ook weer een zoveelste teken van hoe amateurisch de Pinkpop organisatie kan zijn. Je eerste grote reveal laten verknallen door slechte afspraken met de band. En daarvoor een act als Radiohead mislopen door te lang te wachten om te onderhandelen ipv er meteen op te springen...

Jan zal wel stressen nu aangezien hij een heel weekend zal moeten zwijgen.

En hopelijk is dit inderdaad de kleinste van de 3 headliners.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.313
Ook weer een zoveelste teken van hoe amateurisch de Pinkpop organisatie kan zijn. Je eerste grote reveal laten verknallen door slechte afspraken met de band. En daarvoor een act als Radiohead mislopen door te lang te wachten om te onderhandelen ipv er meteen op te springen…

Jan zal wel stressen nu aangezien hij een heel weekend zal moeten zwijgen.

En hopelijk is dit inderdaad de kleinste van de 3 headliners.

Het zou me niets verbazen als Jan maandagochtend bij Giel vertelt dat hij nergens vanaf weet.
 

Jip de Groot

Nieuw lid
17 mrt 2016
3
0
Op de site van Green Day staat dat hun optreden 7 p.m is. Dat is dus 19:00, dan zouden ze geen headliners zijn, toch?
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Op de site van Green Day staat dat hun optreden 7 p.m is. Dat is dus 19:00, dan zouden ze geen headliners zijn, toch?

als je op hun site naar info gaat van de losse evenementen staat er overal 7pm aangegeven, denk dat je dus niet te zwaar aan deze tijd moet tillen.

wel jammer dat dit een vd headliners is imo, niet zo sterk. Zoals eerder al aangegeven hier door Mattman: hopelijk is het de kleinste van de 3 headliners. De manier waarop dit naar buiten komt kan natuurlijk echt niet, toont maar weer waar de machtspositie ligt tussen pinkpop (mojo) en de bands
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
De begintijd van de headliner is denk ik nog niet precies afgesproken, zal wel gewoon een tijdelijke iets zijn ;)
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Sorry mister m weet jij wel hoe het ecgt achter de schermen toegaat. Mojo moet vechten in het festivalland en de komende jaren zullen ook festivals sneuvelen vertelde enkele jaren terug de baas van Glastenbury.
Ook in Duitsland gaat niet veel medr door met meerdere concurenten op festivalmarkt.
Wees blij met wat je krijgt voorgeschoteld in de regio?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Wessel (73) zat volgens mij het dichts bij de voorspelling van hoeveel pagina's het ging duren tot de eerste aankondiging :lol:
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Ook weer een zoveelste teken van hoe amateurisch de Pinkpop organisatie kan zijn. Je eerste grote reveal laten verknallen door slechte afspraken met de band. En daarvoor een act als Radiohead mislopen door te lang te wachten om te onderhandelen ipv er meteen op te springen…

Jan zal wel stressen nu aangezien hij een heel weekend zal moeten zwijgen.

En hopelijk is dit inderdaad de kleinste van de 3 headliners.

Als ik het me goed herinner ging dit in 2010 precies hetzelfde. Dat zal wel het beetje Punk zijn dat Greenday nog in zich heeft. Heb ze in 2010 gezien en ik vind het echt een irritante band. Met vier encore´s en dan twee uur dezelfde nummers. Ik kan een festival dat Greenday of KOL programmeert al bijna niet meer serieus nemen. Wat hier gezegd wordt... boek of een grote band of een band met relevante nieuwe muziek! Dan zie ik liever bands in het kaliber van Arcade Fire afsluiten! Maarjah... er zullen vast mensen zijn die GreenDay nog niet live hebben gezien en het nog aandurven!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.477
4.809
Weet niet of je dit nu kunt verwijten aan de pinkpoporganisatíe. Het is de webmaster van Green Day die een stom foutje maakt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Maar nog steeds geen enkele reactie van Pinkpop zelf. Ook niet om het van de site van Green Day weg te laten halen. Vind ik best amateuristisch.
 

landgrockt

Playlistbediener
5 nov 2016
29
27
Dit is in ieder geval een Top-Boeking door Mojo. In een markt waar steeds nieuwe spelers komen worden de prijzen steeds verder omhoog gedreven. Zelfs een band die draait op twee oude CD's als SOAD vraagt al de hoofdprijs.

Green Day is in ieder geval een band die voldoende mensen zal trekken, het is inmiddels toch al weer vier jaar geleden dat ze de vorige keer op Pinkpop stonden.
 

Tamara

Nieuw lid
5 nov 2016
1
0
Toch maar es een profiel aangemaakt

Even een vraagje tussen dit Green Day debat door (ben overigens erg blij met deze headliner :)
Hoe groot achten jullie de kans dat Fall Out Boy volgend jaar op Pinkpop staat? Ik vond ze op Reading dit jaar erg goed en zou ze graag es een keer op Pinkpop zien.
Alvast bedankt :)
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Het kan natuurlijk zijn dat Greenday de minst dure headliner is op PP.
Dat er dus een grote duurdere band later bekendgemaakt word.
Als je kijkt naar de laaste jaren wat er voor de afsluiter van PP is neergeteld verwacht ik een super grote headliner in elk geval erbij??!!
En ik ben slecht in afwachten......ieuw, dus dat word heel lang onrustig alles in de gaten houden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel (73) zat volgens mij het dichts bij de voorspelling van hoeveel pagina’s het ging duren tot de eerste aankondiging

Holy shit, ik ga dit morgen eventjes nakijken. Nu helaas geen tijd.

Krijg ik hier ook een banner voor als ik mijn Werchter orakel banner dan weer inlever?
Voorstel: 'Pinkpop Geleuter Topic Orakel'
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken