Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Op een zondagavond om 22:00 met je eerste headliner komen.. In ieder geval: Green Day naar Pinkpop 2017 is officieel bevestigd door het festival.

Op dat moment trad Greenday op tijdens de MTV EMA's. Live voor een miljoenen publiek. Dat zal er vast mee te maken hebben.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.530
833
Precies 73 pagina’s!!!!

Heujjj, ik win voor de zoveelste keer in m’n leven weer eens iets waar ik dus weer geen stap mee verder kom, godver…

Jij wint nooit iets me krasloten ofzo?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.790
5.312
Kunnen we nog meer namen verwachten deze week? Nu Pinkpop ook de datum van de kaartverkoop, 11 maart, bekend heeft gemaakt, ligt het misschien in de lijn der verwachting dat er meer bekend wordt gemaakt. Of moeten we voorlopig zoet zijn met Green Day?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Toen ik in 2013 voor het eerst ging dacht ik joepie met Green Day,

Maar anno nu, voel ik me wat bedrogen.. Een headliner voor pinkpop moet voor mij commercieel gezien 3x ziggo aankunnen minstens (3x18.000 man).. en Green Day kan dat net aan..

Maar goed, met SOAD, GD en LP als headliners en een supersterke dag programmering ben ik tevreden
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Toen ik in 2013 voor het eerst ging dacht ik joepie met Green Day,

Maar anno nu, voel ik me wat bedrogen.. Een headliner voor pinkpop moet voor mij commercieel gezien 3x ziggo aankunnen minstens (3×18.000 man).. en Green Day kan dat net aan..

Maar goed, met SOAD, GD en LP als headliners en een supersterke dag programmering ben ik tevreden

3x een Ziggo Dome aankunnen? Je beseft wel dat er dan maar een handjevol artiesten overblijft? Ook artiesten die 'slechts' 1 à 2 keer een Ziggo Dome uitverkopen kunnen prima headliners zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Stoffer wrote:
Toen ik in 2013 voor het eerst ging dacht ik joepie met Green Day,

Maar anno nu, voel ik me wat bedrogen.. Een headliner voor pinkpop moet voor mij commercieel gezien 3x ziggo aankunnen minstens (3×18.000 man).. en Green Day kan dat net aan..

Maar goed, met SOAD, GD en LP als headliners en een supersterke dag programmering ben ik tevreden
3x een Ziggo Dome aankunnen? Je beseft wel dat er dan maar een handjevol artiesten overblijft? Ook artiesten die ‘slechts’ 1 à 2 keer een Ziggo Dome uitverkopen kunnen prima headliners zijn.

Een weekje Pinkpop topic sluiten we altijd in stijl af met een aparte gedachte op de zondagavond.
Prettige week iedereen!!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
green day gezien in 2010,vond t een prima opreden toen.
Maar nu de 3e x in 8 jaar.
het is voor mij geen reden om een kaart te kopen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Op de site van Phil Collins staan de Pinkpop data nog steeds open. De meeste andere concerten van de tour zijn al uitverkocht. Niet echt mijn smaak maar in commercieel opzicht wel een welkome headliner.
Alleen 3 juni staat nog open. Maar vergeet deze dag maar. Phil Collins gaat niet komen. Hij kijkt zo uit naar de Royal Albert Hall, dan gaat hij niet even de dag voor zijn 5 shows in 6 dagen op en neer naar Landgraaf. Die blijft 3 juni lekker in Londen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Kunnen we nog meer namen verwachten deze week? Nu Pinkpop ook de datum van de kaartverkoop, 11 maart, bekend heeft gemaakt, ligt het misschien in de lijn der verwachting dat er meer bekend wordt gemaakt. Of moeten we voorlopig zoet zijn met Green Day?
Was er niet een belofte aan Giel Beelen voor komende vrijdag? Ik zou het wel humor vinden als Jan dan Green Day had willen aankondigen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.790
5.312
Giel zou inderdaad nog één keer een primeurtje van Jan krijgen. Misschien betreft het die band die na de presidentsverkiezingen hun tour zou aankondigen.

Vanavond ga ik overigens naar Biffy Clyro. Ik zal opletten of er nog gehint wordt na een terugkeer komende zomer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Giel zou inderdaad nog één keer een primeurtje van Jan krijgen. Misschien betreft het die band die na de presidentsverkiezingen hun tour zou aankondigen

Fingers crossed dat ie FF mag aankondigen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
Giel zou inderdaad nog één keer een primeurtje van Jan krijgen. Misschien betreft het die band die na de presidentsverkiezingen hun tour zou aankondigen

Fingers crossed dat ie FF mag aankondigen
Dat is idd ook mijn hoop...
Dacht eerst aan Metallica, GnR maar nu toch weer FF waar ik op mag hopen...
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Arcade Fire een week na Pinkpop als headliner op Isle of Wight 2017 http://us1.campaign-archive2.com/?u=34f8c64a4fbd26549f62fb54b&id=4b3131d8fe&e=6bb5d3d0dc
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
http://www.nme.com/news/music/foo-fighters-announced-headline-nos-alive-2017-1830416

Goed nieuws!
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Ga er maar van uit dat FF Pinkpop ook meenemen.

denk van niet want waarom zou mojo dan jan smeets laten zeggen dat er een srreep doorheen kan? Je kan niet je plannen blijven veranderen ik denk nog steeds dat t gnr wordt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken