Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
IJzeren Rinus wrote:
Ga er maar van uit dat FF Pinkpop ook meenemen.


denk van niet want waarom zou mojo dan jan smeets laten zeggen dat er een srreep doorheen kan? Je kan niet je plannen blijven veranderen ik denk nog steeds dat t gnr wordt

Ik denk persoonlijk beide niet, ik weet niet waarom de Jan dan zegt dat ze niet komen. Maar dit is dus ook niet de band die de verkiezingen afwacht.
Persoonlijk denk ik dat GNR een stadiontour doen, dan ligt de focus helemaal op hen, ze hoeven dit niet te delen en weten 100% dat alle mensen dan voor hen komen.
Zo "egocentrisch" is Axl wel denk ik.
Ik denk dat wij gewoon dit jaar minder moeten accepteren en wat meer de wat "normale" bandjes, of die al 4-5x op Pinkpop zijn geweest.
Alhoewel ik natuurlijk wel hoop dat ik hier ongelijk heb :d
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Arcade Fire zal niet op BKS staan, dat kunnen ze nu ze Radiohead hebben echt niet betalen... Ik had gedacht dat het LL zou worden, maar lijkt er nu meer op dat het DTRH wordt dan, of weer Pinkpop. Win moet goede herinneringen hebben aan Pinkpop '14, ik denk dat ze dus best nog terug zouden willen komen. Ik zou het geweldig vinden, dat is toen één van de beste optredens geweest die ik ooit heb gezien!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Misschien is Pearl Jam die amerikaanse band die wacht tot na de verkiezingen.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Als FF niet naar Pinkpop komen dan zal Smeets er wel weer een draai aan geven dat de band niet wilde ofzo. Totaal ongeloofwaardig geworden die man.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
De band die na de verkiezingen de tour bekend maakt moet dan haast wel FF zijn. Dan zal in december Guns n' Roses volgend

Gewoon een gevoel dat FF Pinkpop toch gaat inhalen.

Plus het is dan ook bevestigd dat Jan Smeets officieel het lachtertje van het festivalcircuit is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Misschien is Pearl Jam die amerikaanse band die wacht tot na de verkiezingen.

@erwin Lees het forum van PJ maar eens na. Het is daar afgezien van een tour van Temple of the Dog heel erg stil
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Misschien is Pearl Jam die amerikaanse band die wacht tot na de verkiezingen.

@erwin Lees het forum van PJ maar eens na. Het is daar afgezien van een tour van Temple of the Dog heel erg stil

Dus?

Verkiezingen zijn nog niet geweest, dus kan schijnbaar nog alle kanten op. Maar goed om eerlijk te zijn gok ik zelf dat GnR die Amerikaanse band zal zijn.

Maar wie is er nu eigenlijk zo zeker van overtuigd dat die 'grote Amerikaanse' band ook op Pinkpop zal staan? Gewoon een gok toch? Voorlopig ga ik er niet van uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.972
2.038
Maar als ik de berichten goed gevolgd heb zou PJ wel gaan touren volgend jaar. Zouden ze Europa dan weer overslaan?? Even los van het feit of ze wel of niet op PP zouden staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dus?

Verkiezingen zijn nog niet geweest, dus kan schijnbaar nog alle kanten op. Maar goed om eerlijk te zijn gok ik zelf dat GnR die Amerikaanse band zal zijn.

Maar wie is er nu eigenlijk zo zeker van overtuigd dat die ‘grote Amerikaanse’ band ook op Pinkpop zal staan? Gewoon een gok toch? Voorlopig ga ik er niet van uit.


Over het algemeen zijn er wel geruchten op The Porch maar daar is verder niets te horen.

Qua Guns zou het gerucht daar op het forum zijn dat het toch in december tournieuws zou zijn.

Maar goed het meest concrete is nu FF en dat lijkt me voor nu het meest voor de hand liggend. Ook qua het inhalen van de festivals. Zoals onze heilige Dave beloofd heeft. En de vader is de wens van de gedachte. Ik heb liever FF dan PJ.

Maar zoals je al zei Alles is gewoon een gok.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Foo fighters staat gewoon op Pinkpop om het in te halen als ze op tour gaan in Europa 1+1 =2 he kom op daar daar valt niet over te twisten. In denk persoonlijk

Greenday-....
Kings of Leon/ pearl jam
Foo fighters

En als subs arcade fire, biffy clyro en editors
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
Arcade Fire zal niet op BKS staan, dat kunnen ze nu ze Radiohead hebben echt niet betalen… Ik had gedacht dat het LL zou worden, maar lijkt er nu meer op dat het DTRH wordt dan, of weer Pinkpop. Win moet goede herinneringen hebben aan Pinkpop ’14, ik denk dat ze dus best nog terug zouden willen komen. Ik zou het geweldig vinden, dat is toen één van de beste optredens geweest die ik ooit heb gezien!
Zou in 2017 zes jaar geleden zijn dat Arcade Fire voor het laatst hier een eigen show hebben gespeeld, dus denk dat de Ziggodome of DTRH het meest waarschijnlijk zijn. De laatste heeft een naam als Arcade Fire hard nodig als ze de 'strijd' met BKS aan willen gaan.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
Foo fighters staat gewoon op Pinkpop om het in te halen als ze op tour gaan in Europa 1+1 =2 he kom op daar daar valt niet over te twisten. In denk persoonlijk

Greenday-….
Kings of Leon/ pearl jam
Foo fighters

En als subs arcade fire, biffy clyro en editors
Zouden dan een maand in Europa zijn, gaat niet gebeuren. Daarnaast kunnen we veel over Smeets zeggen, maar als hij een band heeft uitgesloten komen ze in de regel ook niet later alsnog.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Foo fighters staat gewoon op Pinkpop om het in te halen als ze op tour gaan in Europa 1+1 =2 he kom op daar daar valt niet over te twisten. In denk persoonlijk

Greenday-….
Kings of Leon/ pearl jam
Foo fighters

En als subs arcade fire, biffy clyro en editors

Biffy Clyro als sub? Nee man die zijn veel te klein als sub, misschien leuk voor 's middags op 3FM stage maar meer niet.
Bovendien denk ik dat Arcade Fire net zo groot is als KOL dus die kunnen net zo goed een gedeelde headline spot hebben dan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zouden dan een maand in Europa zijn, gaat niet gebeuren. Daarnaast kunnen we veel over Smeets zeggen, maar als hij een band heeft uitgesloten komen ze in de regel ook niet later alsnog.

Bij de vorige tour in 2015 zat er ook een datum in mei bij en de rest in juni. Dus dat klopt niet.

En wat betreft Smeets ben ik dat normaal met je eens was het niet dat hij gezegd heeft dat "Die (FF) komen helemaal niet naar Europa"'

Ik kom dus even terug op mijn mening. Ik denk ook dat Giel het primeurtje heeft om vrijdag een headliner aan te kondigen.

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Waarom wordt FF hier nog genoemd als de band die na de verkiezingen met nieuws komt, als ze nu reeds een Europese datum gelost hebben? Ik begin op dat vlak steeds meer in die geruchten rond Metallica te geloven, wat overigens nog het beste bij Hellfest past. Of heel misschien eindelijk Tool, wat voor de metalwereld wel een bommetje zou zijn.

En de tour van FF gaat afgaande op dat paspoort nog even door na NOS Alive. Dus mij lijkt het ook niet onterecht dat er vraagtekens gezet worden bij Pinkpop...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Waarom wordt FF hier nog genoemd als de band die na de verkiezingen met nieuws komt, als ze nu reeds een Europese datum gelost hebben? Ik begin op dat vlak steeds meer in die geruchten rond Metallica te geloven, wat overigens nog het beste bij Hellfest past. Of heel misschien eindelijk Tool, wat voor de metalwereld wel een bommetje zou zijn.

En de tour van FF gaat afgaande op dat paspoort nog even door na NOS Alive. Dus mij lijkt het ook niet onterecht dat er vraagtekens gezet worden bij Pinkpop…

Precies!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Waarom wordt FF hier nog genoemd als de band die na de verkiezingen met nieuws komt, als ze nu reeds een Europese datum gelost hebben? Ik begin op dat vlak steeds meer in die geruchten rond Metallica te geloven, wat overigens nog het beste bij Hellfest past. Of heel misschien eindelijk Tool, wat voor de metalwereld wel een bommetje zou zijn.

Maar goed dan kom je dus ook weer uit op het feit dat Metallica heeft aangegeven pas in de herfst in Europa te komen dus dat is nog steeds speculatief.

Tool zou wel cool zijn maar goed...is dat een "grote" Amerikaanse band?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.790
5.313
Bjorn wrote:
Foo fighters staat gewoon op Pinkpop om het in te halen als ze op tour gaan in Europa 1+1 =2 he kom op daar daar valt niet over te twisten. In denk persoonlijk

Greenday-….
Kings of Leon/ pearl jam
Foo fighters

En als subs arcade fire, biffy clyro en editors


Zouden dan een maand in Europa zijn, gaat niet gebeuren. Daarnaast kunnen we veel over Smeets zeggen, maar als hij een band heeft uitgesloten komen ze in de regel ook niet later alsnog.

Jan heeft in verleden dan wel weer bewezen zichzelf qua stommiteiten telkens weer te overtreffen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken