Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Als Foo Fighters EN Guns 'n Roses komen dan zou het qua headliners toch wel weer gered zijn haha
Maar vrijdag zou beide kunnen zijn, Foo fighters is nu bezig met data vrijgeven, maar las Guns 'n Roses deze week met data komt dan zou het me ook niks verbazen als alle festivals die in een keer aankondigen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
oke mensen, WAT DENKEN WE….
vrijdag aankondiging…
fOO fIGHTERS OF gUNS n rOSES?



ALLEBEI!!!!! IK WIL ALLEBEI!!! *ZITGEESTELIJKTESOPPEN*
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
oke mensen, WAT DENKEN WE….
vrijdag aankondiging…
fOO fIGHTERS OF gUNS n rOSES?

ALLEBEI!!!!! IK WIL ALLEBEI!!! *ZITGEESTELIJKTESOPPEN*

Hahahaha echt he, dat zou toch helemaal geweldig zijn
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
oke mensen, WAT DENKEN WE….
vrijdag aankondiging…
fOO fIGHTERS OF gUNS n rOSES?

ALLEBEI!!!!! IK WIL ALLEBEI!!! *ZITGEESTELIJKTESOPPEN*

Ik blijf erbij dat Green Day / FF / GnR wel heel stevig is qua headliners, in vergelijking met afgelopen jaren. Maar het zou wel gaaf zijn.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
bcmrmaybe wrote:
oke mensen, WAT DENKEN WE….
vrijdag aankondiging…
fOO fIGHTERS OF gUNS n rOSES?


ALLEBEI!!!!! IK WIL ALLEBEI!!! *ZITGEESTELIJKTESOPPEN*


Ik blijf erbij dat Green Day / FF / GnR wel heel stevig is qua headliners, in vergelijking met afgelopen jaren. Maar het zou wel gaaf zijn.
Daar heb je gelijk in , maar ik denk ook dat als ze de kans krijgen om Foo Fighters EN Guns 'n Roses te laten spelen, dat ze die echt niet laten lopen. Misschien dat ze dan in de rest van de dag wat meer popartiesten inplannen. Of misschien waren er simpelweg geen popartiesten beschikbaar die ze een beter alternatief vonden dan deze toppers

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Ik blijf me verbazen over dat enthousiasme rond G'nR . Kan er totaal niet bij dat mensen nog warm lopen voor deze opgewarmde retro act met één leuk album en de grootste dickhead van een frontman ter wereld. Axl Rose is zowat de vleesgeworden Amerikaanse foutheid. Neppe gast diezo veel mogelijk dollartekentjes najaagt. De Donald Trump van de muziek eigenlijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
GD -Guns-FF is wel een mooie en stevige line-up....dan wil ik de organisatie Martin Garrix of Kensington nog wel vergeven
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik blijf me verbazen over dat enthousiasme rond G’nR . Kan er totaal niet bij dat mensen nog warm lopen voor deze opgewarmde retro act met één leuk album en de grootste dickhead van een frontman ter wereld. Axl Rose is zowat de vleesgeworden Amerikaanse foutheid. Neppe gast diezo veel mogelijk dollartekentjes najaagt. De Donald Trump van de muziek eigenlijk.

Tis geen radiohead :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Ik blijf me verbazen over dat enthousiasme rond G’nR . Kan er totaal niet bij dat mensen nog warm lopen voor deze opgewarmde retro act met één leuk album en de grootste dickhead van een frontman ter wereld. Axl Rose is zowat de vleesgeworden Amerikaanse foutheid. Neppe gast diezo veel mogelijk dollartekentjes najaagt. De Donald Trump van de muziek eigenlijk.

Tis geen radiohead
1f642.svg

Gelukkig maar! Al krijgt Thom Yorke toch een paar Axl trekjes door die midlife crisis.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
Zouden zij Dan ook nog iets gaan doen?


http://community.pearljam.com/discussion/254531/2017-pearl-jam-tour-rumor-thread/p15

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Zouden zij Dan ook nog iets gaan doen?

http://community.pearljam.com/discussion/254531/2017-pearl-jam-tour-rumor-thread/p15


Het is al erg lang erg rustig daar
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Gelukkig maar! Al krijgt Thom Yorke toch een paar Axl trekjes door die midlife crisis.

Hij is van 1968 dus die zit ook tegen de 50 aan...wil zeker ook een Porsche...hahahaha
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik ga er nog steeds vanuit dat FF en PJ allebei niet komen. Ik kan me zelfs van Jan Smeets niet voorstellen dat ie een grote blunder toegeeft en er in diezelfde uitspraak weer twee nieuwe begaat.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
GNR post van graspop is weggehaald..


Geintje van de webmaster.....wel dat zou een shitstorm opleveren
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
GNR post van graspop is weggehaald..

Geintje van de webmaster…..wel dat zou een shitstorm opleveren
De webmaster is misschien wel te vroeg geweest en mocht het pas posten na de amrikaanse verkiezingen.............................................
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken