Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
bcmrmaybe wrote:
GNR post van graspop is weggehaald..


Geintje van de webmaster…..wel dat zou een shitstorm opleveren


De webmaster is misschien wel te vroeg geweest en mocht het pas posten na de amrikaanse verkiezingen………………………………………
Net als Hellfest en de rest van de tour????
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.968
2.038
Als organisatie zou ik aleen zoiets posten als ik ze ook daadwerkelijk had geboekt. Anders ben je wel heel erg dom bezig om dit te posten . De reden dat het ernu af is heeft volgens mij te maken met het feit dat ze mogelijk op hun donder hebben gekregn van het management van van GnR.. En anders zijn ze inderdaad erg stom geweest om dit te posten. Dit wordt natuurlijk meteen door al;le media opgepikt..........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.968
2.038
Erg lastig om een bericht te posten want ik zie niet meer wat ik typ.... Oas nadat ik op verzenden heb geklikt....... Ben ik de enige??????
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Erg lastig om een bericht te posten want ik zie niet meer wat ik typ…. Oas nadat ik op verzenden heb geklikt……. Ben ik de enige??????
Nee heb ik ook, maar je kunt het wel selecteren, dan licht het op. Het is net alsof je in een wit lettertype aan het typen bent zegmaar.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Erg lastig om een bericht te posten want ik zie niet meer wat ik typ…. Oas nadat ik op verzenden heb geklikt……. Ben ik de enige??????

nope ik heb dat ook @dennisvdbr ik ben hier blind aan het typen. als ik het selecteer dan zie ik het wel
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Geweldig wat een enthousisme opens hier. Eerst was het tien keer niks meer en nu wordt het binnen no-time uitverkocht. Stiekem verwacht ik nog steeds een act die we nog niet op de radar hebben. Maar FF en GnR zou wel top zijn. Of doe maar AC/DC en GnR, is toch dezelfde zanger tegenwoordig ;-)
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Geweldig wat een enthousisme opens hier. Eerst was het tien keer niks meer en nu wordt het binnen no-time uitverkocht. Stiekem verwacht ik nog steeds een act die we nog niet op de radar hebben. Maar FF en GnR zou wel top zijn. Of doe maar AC/DC en GnR, is toch dezelfde zanger tegenwoordig
1f609.svg
Gnr of Ac/DC in beide gevallen krijgenwe AXL cadeau
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
Erg lastig om een bericht te posten want ik zie niet meer wat ik typ…. Oas nadat ik op verzenden heb geklikt……. Ben ik de enige??????

Erg lastig om een bericht te posten want ik zie niet meer wat ik typ…. Oas nadat ik op verzenden heb geklikt……. Ben ik de enige??????

nope ik heb dat ook @dennisvdbr ik ben hier blind aan het typen. als ik het selecteer dan zie ik het wel
Zie Festileaks topic
We zitten momenteel tussen 2 update’s.
Het kan zijn dat er enkele visuele zaken vreemd overkomen.
Meest onhandige momenteel, het typen van een post.

Er wordt aan gewerkt!
Er wordt aan gewerkt!
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Paul Rabbering hint zojuist weer naar LP. Maar ja als je de geruchten hier in de gaten houdt, is dat ook niet zo gek. Of zou hij toch meer weten?
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Een aantal dagen geleden heb ik Buro Pinkpop gemaild met de vraag en opmerking dat het misschien niet eens tijd gaat worden dat Pinkpop ook de eerste festival dag met een volwaardig festivalprogramma van 12.00 uur tot en met 00.00 uur gaat komen.

Dit was de reactie van Buro Pinkpop:
Beste Roman,
Bedankt voor je mail.
Ik zal je tip doorgeven aan de juiste afdeling.
De begintijd per dag is helaas afhankelijk van vele factoren zoals boekingen, security, bands etc.

Wat vinden jullie, willen jullie ook dat de eerste festival dag eens een volwaardig festivalprogramma gaat krijgen?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
Een aantal dagen geleden heb ik Buro Pinkpop gemaild met de vraag en opmerking dat het misschien niet eens tijd gaat worden dat Pinkpop ook de eerste festival dag met een volwaardig festivalprogramma van 12.00 uur tot en met 00.00 uur gaat komen.

Dit was de reactie van Buro Pinkpop:
Beste Roman,
Bedankt voor je mail.
Ik zal je tip doorgeven aan de juiste afdeling.
De begintijd per dag is helaas afhankelijk van vele factoren zoals boekingen, security, bands etc.

Wat vinden jullie, willen jullie ook dat de eerste festival dag eens een volwaardig festivalprogramma gaat krijgen?
Zeker op een zaterdag is dat wel oke hoor...
Krijg je er toch nog 4 acts bij
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Paul Rabbering hint zojuist weer naar LP. Maar ja als je de geruchten hier in de gaten houdt, is dat ook niet zo gek. Of zou hij toch meer weten?

Ik mag toch hopen van niet
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
Paul Rabbering hint zojuist weer naar LP. Maar ja als je de geruchten hier in de gaten houdt, is dat ook niet zo gek. Of zou hij toch meer weten?

Ik mag toch hopen van niet
Paul Rabbering weet helemaal niets. Als LP komt is het een goede gok.
Zijn redenatie is ook perfect ;) Hij zegt, omdat ze al op veel festivals spelen en hij heeft ze al eens op Pinkpop gezien. Legit...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
[SIZE= x-large]TEASER[/SIZE]
Festileaks heeft Jan Smeets gebeld....
17 uur artikel online, met Pinkpop nieuws!
Check Festileaks sociale media voor de update!!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
<span style="font-size: x-large;">TEASER</span>
Festileaks heeft Jan Smeets gebeld….
17 uur artikel online, met Pinkpop nieuws!
Check Festileaks sociale media voor de update!!

als het net als vorig jaar was, dan verwacht ik er niks van
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
DennisvdBr wrote:
<span style=”font-size: x-large;”>TEASER</span>
Festileaks heeft Jan Smeets gebeld….
17 uur artikel online, met Pinkpop nieuws!
Check Festileaks sociale media voor de update!!


als het net als vorig jaar was, dan verwacht ik er niks van

ik heb jan dit weekend ook gesproken op het slotconcert van rowwen heze kwam niet veel bijzonders uit hem toen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
TEASER
Festileaks heeft Jan Smeets gebeld….
17 uur artikel online, met Pinkpop nieuws!
Check Festileaks sociale media voor de update!!

Ik kan het al bijna niet meer serieus nemen, tenzij het informatie over bijvoorbeeld een datum is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.968
2.038
Benieuwd met wat ze komen maar kan volgens mij niet gaan om een headliner. Mogelijk een goede sub of zo..................................
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.968
2.038
Trouwens, zijn de verkiezigen al voorbij in Amerika..... hahahaha
Zou toch wat zijn zeg...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.715
[SIZE= x-large]TEASER[/SIZE]
Festileaks heeft Jan Smeets gebeld….
17 uur artikel online, met Pinkpop nieuws!
Check Festileaks sociale media voor de update!!

Benieuwd met wat ze komen maar kan volgens mij niet gaan om een headliner. Mogelijk een goede sub of zo…………………………….

ik heb het niet over een aankondiging.... ik heb het over nieuws...
Maar verwacht nieuws!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken