Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
OH?

Giel die een primeurtje van Jan krijgt voordat ie stopt met die radioshow. Ik ga er van uit dat ie een headliner voor PP mag bekendmaken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Robbie Williams 4 juli in het Goffertpark, dis niet op Pinkpop

Dit bedoel ik dus vorige keer ermee dat LN risico acts eerst op Pinkpop zet.
Acts waarvan niet bekend is of ze nog in staat zijn om op eigen gelegenheid een stadion, veld te vullen.
Ze hebben dit eerder met Bruce gedaan in 2009 en hebben dit dus afgelopen jaar herhaald met Robbie
Ze gebruiken op deze manier Pinkpop om te peilen of er nog genoeg animo is voor een act
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
OH?

Giel die een primeurtje van Jan krijgt voordat ie stopt met die radioshow. Ik ga er van uit dat ie een headliner voor PP mag bekendmaken.

Of Greenday heeft hem deze primeur afgelopen weekend door de neus geboord...
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Dit bedoel ik dus vorige keer ermee dat LN risico acts eerst op Pinkpop zet.
Acts waarvan niet bekend is of ze nog in staat zijn om op eigen gelegenheid een stadion, veld te vullen.
Ze hebben dit eerder met Bruce gedaan in 2009 en hebben dit dus afgelopen jaar herhaald met Robbie
Ze gebruiken op deze manier Pinkpop om te peilen of er nog genoeg animo is voor een act

Leuke theorie, maar Bruce een risico-act noemen is toch wel een grote grap. Bovendien stond ie in 2007 in 't Gelredome en in 2008 in de Arena.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.754
Maurice wrote:
Robbie Williams 4 juli in het Goffertpark, dis niet op Pinkpop


Dit bedoel ik dus vorige keer ermee dat LN risico acts eerst op Pinkpop zet.
Acts waarvan niet bekend is of ze nog in staat zijn om op eigen gelegenheid een stadion, veld te vullen.
Ze hebben dit eerder met Bruce gedaan in 2009 en hebben dit dus afgelopen jaar herhaald met Robbie
Ze gebruiken op deze manier Pinkpop om te peilen of er nog genoeg animo is voor een act

Dat wordt géén McCartney in het Goffertpark dus. :p

(Ik begrijp nog steeds hoe die op PP zo kon tegenvallen... Op RW was dat concert fantastisch)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Dit bedoel ik dus vorige keer ermee dat LN risico acts eerst op Pinkpop zet.
Acts waarvan niet bekend is of ze nog in staat zijn om op eigen gelegenheid een stadion, veld te vullen.
Ze hebben dit eerder met Bruce gedaan in 2009 en hebben dit dus afgelopen jaar herhaald met Robbie
Ze gebruiken op deze manier Pinkpop om te peilen of er nog genoeg animo is voor een act


Leuke theorie, maar Bruce een risico-act noemen is toch wel een grote grap. Bovendien stond ie in 2007 in ’t Gelredome en in 2008 in de Arena.

Klopt en, en in 2008 was de Arena niet uitverkocht.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
(Ik begrijp nog steeds hoe die op PP zo kon tegenvallen… Op RW was dat concert fantastisch)

Gaat vaak zo. Concertkwaliteit heeft naar mijn mening voor minimaal de helft te maken met je eigen omstandigheden: plek op het veld, je 'mood', mensen met wie je wel/niet bent, de aanloop naar het concert toe (andere acts die dag/voorprogramma's). Zo vielen mij de Stones op Pinkpop best tegen, terwijl het op TW Classic fenomenaal was. Zelfde voor Bruce op Malieveld (legendarisch) en op TW Classic (grote tegenvaller).

Anyway, off topic.
Interessantse onderwerp van deze week is Foo Fighters. Dat ze touren staat nu vast. Dat Smeets ze heeft afgeschreven ook, al was het letterlijke bericht:

We belden Jan Smeets, die meteen ter zake kwam: ‘Daar kan een grote streep doorheen. Die komen alle drie niet. Foo Fighters volgens mij niet eens naar Europa.’
De festivaldirecteur houdt wel een slag om de arm. ‘Het kan zijn dat ze morgen bellen, maar ze hebben tot nu toe onze biedingen afgeslagen. Er is echter niets zo erg in beweging als deze industrie.’

Onduidelijk is of die laatste zin op Foo's of Radiohead sloeg.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Vind dat fooi fighters verhaal best moeilijk ivm de uitspraken van Jan enerzijds en t feit dat FF heeft aangegeven hun afgelaste shows in te halen anderzijds. Toch vrees ik dat pinkpop naast t net heeft gevist dit jaar met FF aangezien hij een tijdje terug zei dat ze niet naar Europa kwamen en dat pinkpop met 5 potentiële headliners in overleg was. Als FF 1 van die 5 was dan had hij niet die uitspraak gedaan dat ze niet naar Europa kwamen.

Of mojo moet dingen achter jan z'n rug om hebben gedaan natuurlijk...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Tis inderdaad heel lastig.
Ik weet ook niet meer zo goed wat ik met de uitspraken van Jan aanmoet dit jaar :lol:
Ik ga maar niet te veel hopen op de Foo Fighters, dan kan het alleen maar een super mooie bonus zijn.

Ik vind die gasten van de Foo Fighters trouwens wel de types die hun woord houden, maar ja, je weet nooit of er bepaalde omstandigheden zijn waardoor ze bijvoorbeeld pas vanaf juli in Europa kunnen zijn.
Zou echt wel heel zuur zijn als ze dit jaar alles in halen behalve pinkpop :(

We gaan het zien... Werchter is gelukkig ook niet ver weg ;)

 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=986433814795718&id=323986857707087&__tn__=%2As
phil collins in engeland
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
Festival Exclusive for 2017

Die staat dus alleen op dat festival denk ik dan
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Gezien de data in de RAH had ik Phil sowieso niet verwacht maar goed het is nu 100% bevestigd
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
blink182 in ahoy op 26 juni, dan kunnen we die vast wegstrepen als dagopvulling voor pinkpop he..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.471
6.716
oke mensen, WAT DENKEN WE....
vrijdag aankondiging...
fOO fIGHTERS OF gUNS n rOSES?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken