Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Nieuw drankspelletje: een shot elke keer dat MOJO onnodig een band in de TivoliVredenburg zet ipv op Pinkpop

(Zie: Placebo, Korn, dat soort bandjes staan altijd in een zaal tijdens Pinkpop periode) :)
 

thunder

Playlistbediener
27 jan 2014
13
0
SOAD IS geweldig maar denk niet dat het de headliner is waar het meeste pinkpoppubliek op staat te wachten. Evenals Radiohead.
Deze groepen zullen geen hele dag dragen op pinkpop. Met goede subs misschien.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
SOAD IS geweldig maar denk niet dat het de headliner is waar het meeste pinkpoppubliek op staat te wachten. Evenals Radiohead.
Deze groepen zullen geen hele dag dragen op pinkpop. Met goede subs misschien.

Radiohead kan wel een dag dragen hoor. Een dag dragen betekent niet gelijk dat het uitverkocht hoeft te zijn..Maar ze komen niet naar Pinkpop dus snap niet echt waarom je Radiohead noemt. SOAD daarin tegen is weer een ander verhaal. Ik vind SOAD toch echt veel beter voor Fortarock.
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Sorry hoor maar SOAD is toch ook niet echt relevant of vernieuwend te noemen, toch?? Als headliner zie ik niet echt zitten, doe dan Aerosmith maar, ook niet relevant en vernieuwend, maar hebben hum hits nog. Verder wordt ik niet echt vrolijk van de namen die ik tot nu toe voorbij hoor komen, maarja andere jaren werd ik heel vrolijk van de namen die werden genoemd en was ik teleurgesteld als ik echte namen te horen kreeg, hopelijk is het nu een keer andersom. Maar ach we gaan toch gewoon, dus wat dat betreft ?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Ik ga morgenavond naar die MTV gig van Kings of Leon in de Oude Luxor in Rotterdam. Ik zal mijn oren open houden als Caleb iets roept over Pinkpop!

Ik zou het persoonlijk top vinden. Hun (meeste) nummers zijn goed en spreken een groot publiek aan. Ze zijn weliswaar niet heel interactief, mja der zijn wel meer bands die dat niet zijn. Ze spelen altijd snaarstrak.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
System of A Down had ik niet direct op Rock Werchter verwacht aangezien je in België ook ziets als Graspop hebt. Maar als ze dus ook festivals als Rock Werchter aan doen waar Pinkpop overigens vaak headliners mee deelt zou het me nu helemaal niet meer verbazen als Pinkpop binnenkort ook met System of a Down komt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
http://www.greenday.com/tour

Ik heb ze zelf nog nooit live gezien dus ik laat me verrassen. Dus voor mij persoonlijk leuke boeking.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, ik zag het staan ja. Laten we er dan maar vanuit gaan dat dat inderdaad klopt. Dan zullen ze ook vast binnen niet al te lange tijd officieel bevestigd gaan worden.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.314
Als SOAD, LP of Aerosmith de alternatieven zijn (en natuurlijk nog steeds mogelijk) vind ik Green Day wel een prima boeking. Het steekt wel nog heel erg dat Radiohead twee weken later elders in het land staat, maar daar kan ik natuurlijk niet eeuwig over blijven eikelen.

In mijn ogen moet je om te headlinen, of echt gigantisch zijn, een Beatle, the Rolling Stones, Metallica, GnR, dat soort gasten dus, of je moet relevant nieuw werk hebben. Green Day past qua grootte natuurlijk niet in het hiervoor genoemde rijtje, maar hebben wel een nieuw album dat volgens mij wel prima is ontvangen.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Vreemd om zo je eerste Headliner bekend gesteld te krijgen.
The Script werd toen bekend (niet als headliner btw) omdat iemand Pinkpop had zien staan op een tour tshirt, toen was nog niks bekend over ze en persconferentie was nog niet geweest
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken