Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Aerosmith lijkt me erg leuk om eens live te zien.....Janie's gotta gun, Dude looks like a lady, love in a elevator, Pink etcetc

Maar ik snap PJ wel....AS is echt niet groot genoeg voor PP....daarentegen zet Bon Jovi erbij als een soort van Co-headliner creatie dan verkoopt die dag wel uit
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Aerosmith lijkt me erg leuk om eens live te zien…..Janie’s gotta gun, Dude looks like a lady, love in a elevator, Pink etcetc

Maar ik snap PJ wel….AS is echt niet groot genoeg voor PP….daarentegen zet Bon Jovi erbij als een soort van Co-headliner creatie dan verkoopt die dag wel uit
En dan ben ik meer dan tevreden, meeschreeuwen.. IT'S MY LIFE!!!!!!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Aerosmith lijkt me erg leuk om eens live te zien…..Janie’s gotta gun, Dude looks like a lady, love in a elevator, Pink etcetc

Maar ik snap PJ wel….AS is echt niet groot genoeg voor PP….daarentegen zet Bon Jovi erbij als een soort van Co-headliner creatie dan verkoopt die dag wel uit

Inderdaad dat bedoel ik.
In mijn optiek is een headliner iets wat de kaartverkoop drastisch zal doen stijgen. Als organisatie betaal je er veel voor maar als het goed is komt er ook veel meer publiek op af.
Vorig jaar weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn geweest de enkel voor Paul McCartney of Rammstein de trip naar Landgraaf hebben gemaakt. Bij Aerosmith zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Ik snap natuurlijk ook wel dat je als organisatie afhankelijk bent van het aanbod en het beschikbare budget. Het is waarschijnlijk ook niet mogelijk om drie van zulke headliners te hebben maar zeker 2 moet toch lukken vind ik altijd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Rick wrote:
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop


Begrijp me niet verkeerd en ik wil ze ook zeker niet te kort doen maar hoe groot is Aerosmth nog eigenlijk in nederland? Zouden die de Ziggo Dome doen uitverkopen?
Kunnen die nog 1 dag dragen voor PP? Ik ben van mening van niet en daar moet je dan denk ik wel een hele goede sub bij zetten.
Het zou voor mij nou niet de ideale headliner zijn maar als ze er toch staan ideaal om even mee te pikken. Ken hun songs eigenlijk alleen van de radio als ik eerlijk ben….
Aerosmith?
Tja, Farewell tour en dus laatste kans, daarbij een ontzettend mooie palmares om op terug te kijken.

Afgelopen jaren headliner op verschillende festivals en aankomend seizoen in juni-juli in veel festival geruchtenlijstjes terug te vinden.
Met een aantal iconische classice nummers, pak bijvoorbeeld deze setlist dan komen er alle beste nummers langs.
Zou wel ontzettend te gek zijn als ze zouden starten met Pink .
Ik denk zelfs dat het wel zou aanslaan, zie het wel voor me...
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
PJ wrote:
Rick wrote:
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop


Begrijp me niet verkeerd en ik wil ze ook zeker niet te kort doen maar hoe groot is Aerosmth nog eigenlijk in nederland? Zouden die de Ziggo Dome doen uitverkopen?
Kunnen die nog 1 dag dragen voor PP? Ik ben van mening van niet en daar moet je dan denk ik wel een hele goede sub bij zetten.
Het zou voor mij nou niet de ideale headliner zijn maar als ze er toch staan ideaal om even mee te pikken. Ken hun songs eigenlijk alleen van de radio als ik eerlijk ben….


Aerosmith?
Tja, Farewell tour en dus laatste kans, daarbij een ontzettend mooie palmares om op terug te kijken.

Afgelopen jaren headliner op verschillende festivals en aankomend seizoen in juni-juli in veel festival geruchtenlijstjes terug te vinden.
Met een aantal iconische classice nummers, pak bijvoorbeeld deze setlist dan komen er alle beste nummers langs.
Zou wel ontzettend te gek zijn als ze zouden starten met Pink .
Ik denk zelfs dat het wel zou aanslaan, zie het wel voor me…

Lekkere setlist! En indeed zeker als het in de farewell tour zit, niet voorbij laten gaan :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Zoals ik ook al eerder aangaf. Als ze er toch staan, leuk om mee te pikken maar ik sta niet te dansen van geluk bij de bekendmaking zal ik maar zeggen. :wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Hmm, dat is dan al 1 headliner die PP jammer genoeg dus niet heeft. En wel een hele goede als je het mij vraagt... PP laat volgende week ook eens wat horen!!!!!!!!!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hmm, dat is dan al 1 headliner die PP jammer genoeg dus niet heeft. En wel een hele goede als je het mij vraagt… PP laat volgende week ook eens wat horen!!!!!!!!!!!

Lijkt wel of je nu nog verrast was...

Nee, toch zeker.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Nee, natuurlijk niet want ze staan op BKS. Beetje verkeerd geformuleerd. Zouden de andere drie headliners van RW gelijk zijn als PP. wat denk je?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Ik zie het wel weer gebeuren dat RW wel 'gewoon' pearl jam heeft weten te strikken ...
En pinkpop dus weeer niet :p

Dus ik zou zeggen, nee niet 3 dezelfde headliners
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Ik zie het wel weer gebeuren dat RW wel ‘gewoon’ pearl jam heeft weten te strikken …
En pinkpop dus weeer niet :p

Dus ik zou zeggen, nee niet 3 dezelfde headliners

Ik baal al van Radiohead dus als RW er nu ook nog vandoor zou gaan met PJ :-x
Zal niet gebeuren hoor, die spelen gewoon indoor tijdens hun hele europese tour denk ik..... :wink:
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Aerosmith. Wel cult, maar is in t verleden regelmatig naar kleinere locaties uitgeweken vanwege tegenvallende kaartverkoop. Headliner onwaardig, prima sub.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik zie het wel weer gebeuren dat RW wel ‘gewoon’ pearl jam heeft weten te strikken …
En pinkpop dus weeer niet :p

Dus ik zou zeggen, nee niet 3 dezelfde headliners
Nee, verwacht Pearl Jam maar niet zou ik zeggen.
Als ik de gok maak maar 1 zelfde headliner, er zijn er nog genoeg.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Lijkt er toch echt op dat Pinkpop moeite gaat krijgen zich te kwalificeren voor de Europa League in plaats van de Champions League..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken