Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
DennisvdBr wrote:
Vind wel grappig… Iemand die zeg pp2017 noemt maar bij de (infeite) 2e batch geruchten zegt volgende jaar over te slaan :p


haha dat Is Omdat als ik de geruchten eerst hoorde dacht ik dat het een fantastische editie zou worden maar wat jij zegt zijn geruchten en STEL die zouden kloppen dan ga ik niet
#change user id,... to PP2018 :p
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
DennisvdBr wrote:
Vind wel grappig… Iemand die zeg pp2017 noemt maar bij de (infeite) 2e batch geruchten zegt volgende jaar over te slaan :p


haha dat Is Omdat als ik de geruchten eerst hoorde dacht ik dat het een fantastische editie zou worden maar wat jij zegt zijn geruchten en STEL die zouden kloppen dan ga ik niet


#change user id,… to PP2018 :p

:lol: er kunnen nog steeds leuke namen bekend gemaakt worden dus er is nog hoop
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
pp2017 wrote:
DennisvdBr wrote:
Vind wel grappig… Iemand die zeg pp2017 noemt maar bij de (infeite) 2e batch geruchten zegt volgende jaar over te slaan :p


haha dat Is Omdat als ik de geruchten eerst hoorde dacht ik dat het een fantastische editie zou worden maar wat jij zegt zijn geruchten en STEL die zouden kloppen dan ga ik niet


#change user id,… to PP2018 :p


1f606.png
er kunnen nog steeds leuke namen bekend gemaakt worden dus er is nog hoop
Noem eens wat voorkeuren dan? Wel reeele aub
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
@jamesvlem Ik verwacht Kaleo eigenlijk wel. Hebben Paradiso al uitverkocht en komen in 2017 nog een keer naar Tivoli.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
Marco Poloo wrote:
pp2017 wrote:
DennisvdBr wrote:
Vind wel grappig… Iemand die zeg pp2017 noemt maar bij de (infeite) 2e batch geruchten zegt volgende jaar over te slaan :p


haha dat Is Omdat als ik de geruchten eerst hoorde dacht ik dat het een fantastische editie zou worden maar wat jij zegt zijn geruchten en STEL die zouden kloppen dan ga ik niet


#change user id,… to PP2018 :p


1f606.png
er kunnen nog steeds leuke namen bekend gemaakt worden dus er is nog hoop


Noem eens wat voorkeuren dan? Wel reeele aub

Ja er is zoveel onzeker dat ik niet meer goed weet welke reëel zijn. Ik kan me iets voorstellen als gnr-gd-??? Met verder (zie mijn post bij voorspelspel) o.a. 21 pilots chef special martin garrix bastille kensington (graag niet weer posts over hoe stom deze zijn dat hebben we al vaak genoeg gehoord denk ik zo)
 

Sven_10

Playlistbediener
21 okt 2016
8
0
Ik denk dat ik in mijn vorige comment iets verkeerd heb verwoord, excuses.

Ik vraag me alleen af of het reeël is om te denken dat Pinkpop met exclusieve naam(en) komt? Pp is natuurlijk geen Glastonbury, waar bands graag een uitzondering voor maken. De kans lijkt me dus aannemelijk dat of GD, LP of SOAD dit jaar afreizen naar Landgraaf. Maar is er dan gelijk sprake van zwaktebod? Dat vind ik iets te ver gaan. Te meer omdat deze bands waarschijnlijk vele Europese festivals langsgaan. Daarom ben ik benieuwd wat de eerste naam wordt. Ik duim stiekem voor GnR. Daarnaast vraag ik me af waar RW mee op de proppen komt. Afwachten! :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.810
Afgelopen jaren hebben laten zien dat qua headliners Pinkpop best verrassend uit de hoek kan komen. Er is nog niks bekends, dus om nu al teleurgesteld af te haken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik heb alle vertrouwen. 4 stages die gevuld gaan worden. Dat gaat zeker 3 mooie dagen worden. En dat zeg ik zonder 1 naam op het affiche nu ;)

(...comments roze bril incomming...)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Robbie Williams heeft bevestigd dat hij in juni een stadion tour door de UK zal doen. Alle data volgen op maandag 7 november.

http://www.stereoboard.com/content/view/202664/9

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Robbie Williams heeft bevestigd dat hij in juni een stadion tour door de UK zal doen. Alle data volgen op maandag 7 november.

http://www.stereoboard.com/content/view/202664/9

Tja, was al bekend dat hij waarschijnlijk voor stadion ging kiezen of zelfs Nederland oversloeg...
Grappig, staat ook in dit lijstje:
Das sind die Pop-Events 2017

Violetta Stadthalle 9. April
David Garrett Wien 23. April
Rolling Stones Donauinsel Termin offen
Tote Hosen Donauinsel 5. Juni
ColdplayWr. Stadion 11. Juni
Green Day Nova Rock 15.–17. Juni
Robbie Williams Wr. Stadion Termin offen
Guns N’ Roses Wr. Stadion Termin offen
Bon Jovi Wien Termin offen
Elton John Klagenfurt 15. Juli
U2 Wr. Stadthalle Termin offen
Metallica Wr. Stadthalle Termin offen
Misschien ziet hier iets voor festivals in en om Nederland in?
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Das sind die Pop-Events 2017

Violetta Stadthalle 9. April
David Garrett Wien 23. April
Rolling Stones Donauinsel Termin offen
Tote Hosen Donauinsel 5. Juni
ColdplayWr. Stadion 11. Juni
Green Day Nova Rock 15.–17. Juni
Robbie Williams Wr. Stadion Termin offen
Guns N’ Roses Wr. Stadion Termin offen
Bon Jovi Wien Termin offen
Elton John Klagenfurt 15. Juli
U2 Wr. Stadthalle Termin offen
Metallica Wr. Stadthalle Termin offen

Misschien ziet hier iets voor festivals in en om Nederland in?

wat ik hiervan zou willen zien:
violetta: nee
david garrett: nee
rolling stones: niet weer
tote hosen: nee
coldplay: dikke ja
greenday: maakt me niet uit
robbie williams: al gezien maar vond het geweldig dus ja
gnr: zekers te weten
Bon Jovi: ja
elton John: nee
u2: ja
metallica: eerder ja dan nee maar niet super enthousiast

er staan leuke namen bij en ik hoop dat we die leuke in de bekendmakingen de komende dagen gaan zien. gnr de 31ste pas en nog een grote groep na 8 november (weet iemand of het de 9de is of dat ze met later ook iets bedoelen richting 20 november?) dus ik ben benieuwd. worden nog namen bekend gemaakt vandaag en zo ja hoelaat ongeveer?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
In ieder geval goed nieuws om de dag mee te beginnen

http://www.podiuminfo.nl/news/39026/In_2017_weer_twee_keer_Ziggo_Dome_voor_Kensington/

Dus kans op Pinkpop is gelukkig kleiner geworden
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.316
3fm kondigt zojuist aan dat zometeen het eerste headliner nieuws voor festivals in NL komt.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.649
1.968
Verwacht dan toch dat dat de Radiohead BKS aankondiging is.

Denk dat Kensington nog steeds praktisch een zekerheid is voor Pinkpop met de nieuwe plaat die vandaag is uitgekomen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Ben benieuwd hoe RTL Late Night de laatste avond invult. Verwacht dat Kensington zichzelf voor Pinkpop gaat bevestigen. Dit is een puur een gevoel, dus totaal geen verdere onderbouwing hierbij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken