Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Van deze nieuwe novarock namen zie ik btw danko Jones, airbourne en of mice and men ook nog wel naar landgraaf komen
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Van deze nieuwe novarock namen zie ik btw danko Jones, airbourne en of mice and men ook nog wel naar landgraaf komen

Ik ben ook blij met LP maar ook ik ben een fanboy haha. Is Of Mice & Men , Airbourne en Architects niet meeer voor fortarock?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@floating
Zeker ook geschikt voor fortarock, maar pinkpop heeft elk jaar ook wel de nodige harde namen die beter bij fortarock passen ipv pinkpop. Neem een voorbeeld aan bmth en halestorm afgelopen jaar.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
@floating
Zeker ook geschikt voor fortarock, maar pinkpop heeft elk jaar ook wel de nodige harde namen die beter bij fortarock passen ipv pinkpop. Neem een voorbeeld aan bmth en halestorm afgelopen jaar.


ik vond halestorm wel echt een succes op pinkpop het sprak me meer aan dan bring me the horizon of skillet
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
superginger wrote:
@floating
Zeker ook geschikt voor fortarock, maar pinkpop heeft elk jaar ook wel de nodige harde namen die beter bij fortarock passen ipv pinkpop. Neem een voorbeeld aan bmth en halestorm afgelopen jaar.


ik vond halestorm wel echt een succes op pinkpop het sprak me meer aan dan bring me the horizon of skillet

Ja ik ook..Daarom had ik bijvoorbeeld The Pretty Reckless / Against The Current ergens vewacht. Kan nog komen ofcourse.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.976
2.038
GnR editors volbeat metallica en veel meer kan ik zo niet verzinnen (ik blijf hopen op gnr)

Foo Fighters. Zou dat geen stunt zijn........
Pearl Jam zou ook nog kunnen natuurlijk...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
pp2017 wrote:
GnR editors volbeat metallica en veel meer kan ik zo niet verzinnen (ik blijf hopen op gnr)


Foo Fighters. Zou dat geen stunt zijn……..
Pearl Jam zou ook nog kunnen natuurlijk…


PRANK!!! als jan dit zou maken dan heeft hij heel Nedeland volgensmij achter zich aan
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Oasiss wrote:
Had overigens het idee dat Jan geen idee had wie Tash Sultana is. Dus ik hecht weinig waarde aan zijn ontkenning.

Verder is, omdat Giel 11 november zijn laatste ochtendshow doet, afgesproken dat Giel dan nog 1 keer een primeur zal krijgen. Laat 11 november nou net een dag na de eerste show van Kensington in de Ziggo Dome zijn ;).


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

maar, het is een vrijdag hé. Dat is een mooie bekendmakingen dag voor festivals.
Daarbij, het is na de Amerikaanse verkiezingen, bij Hellfest zeggen ze dat er een grote Amerikaanse band de tour pas bekend maakt na de Amerikaanse verkiezingen.
Ik wil geen mening sturen… Maar begin maar met opsommen van Amerikaanse Rock headliners die we in juni/juli kunnen verwachten en nog niet bekend gemaakt hebben in Europa?

Verbaasd me enigzins wel, vorig jaar werd Frankie ook vaker hiervoor ingezet. Maar wel een leuke laatste show, hopenlijk dan!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bcmrmaybe wrote:
Editors. Alsjeblieft niet


Komen zometeen ook op de Hu/So lineup hoor
1f609.png

Hoppa... uitzoeken is winnen...
Hurricane Festival
1 min. ·
Also Freunde, dann wollen wir mal nachlegen, was? Green Day hatten wir ja schon, FRISCH reingekommen sind Linkin Park, CASPER und blink-182!
Weiterhin haben wir eine Menge Künstler für Euch, die aufgrund der hohen Luftfeuchtigkeit letztes Jahr nicht auftreten konnten. Begrüßt mit uns nochmal FRITZ KALKBRENNER, Flogging Molly, Editors, Frank Turner & The Sleeping Souls, Jennifer Rostock, BOY, Die Orsons, Haftbefehl, Maximo Park Official, JORIS, GLORIA, Erik Cohen sowie Boys Noize, Digitalism, Gestört aber GeiL und rampue auf der White Stage.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Roskilde:

MODERAT/MODESELEKTOR (DE)
TRENTEMØLLER (DK)
67 (UK)
AFENGINN (DK)
ANGEL OLSEN (US)
G-EAZY (US)
GANGLY (IS)
HIEROGLYPHIC BEING (US)
JENNY HVAL (NO)
MARCHING CHURCH (DK)
MATS GUSTAFSSON'S NU ENSEMBLE ”HIDROS ZAP” (INT)
OF MICE & MEN (US)
PIG DESTROYER (US)
ROMPERAYO (CO)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
En hier zijn de eerste 14 namen Roskilde, maar niet zo spannend imo....


ai, je was me voor ;)
Roskilde:

MODERAT/MODESELEKTOR (DE)
TRENTEMØLLER (DK)
67 (UK)
AFENGINN (DK)
ANGEL OLSEN (US)
G-EAZY (US)
GANGLY (IS)
HIEROGLYPHIC BEING (US)
JENNY HVAL (NO)
MARCHING CHURCH (DK)
MATS GUSTAFSSON’S NU ENSEMBLE ”HIDROS ZAP” (INT)
OF MICE & MEN (US)
PIG DESTROYER (US)
ROMPERAYO (CO)
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Hoppa… uitzoeken is winnen…

Hurricane Festival
1 min. ·
Also Freunde, dann wollen wir mal nachlegen, was? Green Day hatten wir ja schon, FRISCH reingekommen sind Linkin Park, CASPER und blink-182!
Weiterhin haben wir eine Menge Künstler für Euch, die aufgrund der hohen Luftfeuchtigkeit letztes Jahr nicht auftreten konnten. Begrüßt mit uns nochmal FRITZ KALKBRENNER, Flogging Molly, Editors, Frank Turner & The Sleeping Souls, Jennifer Rostock, BOY, Die Orsons, Haftbefehl, Maximo Park Official, JORIS, GLORIA, Erik Cohen sowie Boys Noize, Digitalism, Gestört aber GeiL und rampue auf der White Stage.

[/quote]

Van mij mogen Editors, Flogging Molly, Frank Turner en Maximo Park zo doorkomen hoor! Prima!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Geen Vampire Weekend dus... Had ik eigenlijk ook niet verwacht, die hint had wel heel erg expliciet geweest. Is er überhaupt nieuws over deze band? Zie ze wel vaker in de geruchten genoemd worden, maar zijn ze eigenlijk wel met nieuw werk bezig?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
En hier zijn de eerste 14 namen Roskilde, maar niet zo spannend imo….

ai, je was me voor
1f609.png


Marco Poloo wrote:
Roskilde:

MODERAT/MODESELEKTOR (DE)
TRENTEMØLLER (DK)
67 (UK)
AFENGINN (DK)
ANGEL OLSEN (US)
G-EAZY (US)
GANGLY (IS)
HIEROGLYPHIC BEING (US)
JENNY HVAL (NO)
MARCHING CHURCH (DK)
MATS GUSTAFSSON’S NU ENSEMBLE ”HIDROS ZAP” (INT)
OF MICE & MEN (US)
PIG DESTROYER (US)
ROMPERAYO (CO)

Sorry! haha! Nee geen spannende line-up, totaal niet eig
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik denk dat we linken park en green day alvast op kunnen schrijven plus die grote Amerikaanse band na de verkiezingen.
Verder zie ik nu editors als sub komen en rise against en flogging Molly voor overdag,
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.976
2.038
Met alle namen die bekend zijn is het op dit safe om te zeggen dat LP GD Editors en misschien ook wel SOAD goeie kans maken op PP. Of niet??
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik geloof gewoon niet dat greenday linkin park en soad alledrie headliners zullen worden dat is gewoon geen goeie keuze. 1 van de 3 komt iets groots iets speciaals te staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken