Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Roskilde komt ook nog vandaag met namen. Daar zal toch ook wel 1 headliner tussen zitten. Hopelijk eens wat anders maar ik ben bang van niet.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
NovaRock meld zich al… 2 weken na Pinkpop

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" data-tweet-id="791522194228596736" title="Twitter-tweet" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 657.96875px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Soad en LP hebben mijn voorkeur.. maar Propeths of Rage staan toch ook bijna op ieder festival (lijkt het op) die kun je waars ook met potlood opschrijven
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Tash Sultana geeft op haar facebook aan op Pinkpop te zijn.
Op haar post over komst naar de Melkweg, vraag iemand naar komst naar Pinkpop.
Haar antwoord daarop kort en krachtig: "Will be there"

Ik zeg, toppertje!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Roskilde komt ook nog vandaag met namen. Daar zal toch ook wel 1 headliner tussen zitten. Hopelijk eens wat anders maar ik ben bang van niet.
en Hurricane/Southside niet te vergeten. Komen waarschijnlijk met een lijstje met wat overeenkomsten met NovaRock. Waarbij Linkin Park heel waarschijnlijk is!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.977
2.038
Persoonlijk vind ik LP geen headliner voor PP maar is kwestie van smaak. Ik vrees echter dat ze er staan en met nog wat meer pech (voor mij) ook nog als headliner.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Tash Sultana geeft op haar facebook aan op Pinkpop te zijn.
Op haar post over komst naar de Melkweg, vraag iemand naar komst naar Pinkpop.
Haar antwoord daarop kort en krachtig: “Will be there”

Ik zeg, toppertje!!
Maar gelijk door Jan ontkent!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Als LP fan ben ik hier best blij mee! Snap dat veel mensen ze liever niet als headliner zien want t is gedateerd volgens velen en de muziek moet idd je ding zijn, maar zelf heb ik ze nu 2 keer gezien en elke keer vond ik ze toch echt wel heel goed (kan ook aan m'n fanboyisme liggen ;)). En over LP dan wel of geen headliner zou zijn op pinkpop: overal waar ze staan in europa zijn ze headliner. Als ze ergens niet als headliner mogen staan doen ze t niet. Dus mochten ze op pinkpop staan, staan ze tot ongenoegen van velen toch echt bovenaan t affiche.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Persoonlijk vind ik LP geen headliner voor PP maar is kwestie van smaak. Ik vrees echter dat ze er staan en met nog wat meer pech (voor mij) ook nog als headliner.
In 2012 anders wel nog headliner?

Al hoeft het voor mij niet...
We zullen zien, zijn toch 3 headliners die we hadden verwacht afgevallen.

Als ik kijk naar mijn verwachting vorige week, denk ik dat misschien Phil Collins nog 3 juni in de gaten gehouden moet worden, alsnog toch er bij dan maar.
Daarnaast, zoals ik aangaf in het Sonisphere topic, misschien Metallica in de gaten houden.
In verband met Glastonbury / Lady Gaga geruchten, de Pop-headliner die vaak hier verwacht kan worden?
Kings Of Leon en Linkin Park
Neil Young, Rolling Stones, Aerosmith, Bon Jovi, Fleetwood Mac, The Who, Elton John.
Afwachten mensen...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Had overigens het idee dat Jan geen idee had wie Tash Sultana is. Dus ik hecht weinig waarde aan zijn ontkenning.

Verder is, omdat Giel 11 november zijn laatste ochtendshow doet, afgesproken dat Giel dan nog 1 keer een primeur zal krijgen. Laat 11 november nou net een dag na de eerste show van Kensington in de Ziggo Dome zijn ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Had overigens het idee dat Jan geen idee had wie Tash Sultana is. Dus ik hecht weinig waarde aan zijn ontkenning.

Verder is, omdat Giel 11 november zijn laatste ochtendshow doet, afgesproken dat Giel dan nog 1 keer een primeur zal krijgen. Laat 11 november nou net een dag na de eerste show van Kensington in de Ziggo Dome zijn ;).

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


maar, het is een vrijdag hé. Dat is een mooie bekendmakingen dag voor festivals.
Daarbij, het is na de Amerikaanse verkiezingen, bij Hellfest zeggen ze dat er een grote Amerikaanse band de tour pas bekend maakt na de Amerikaanse verkiezingen.
Ik wil geen mening sturen... Maar begin maar met opsommen van Amerikaanse Rock headliners die we in juni/juli kunnen verwachten en nog niet bekend gemaakt hebben in Europa?
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
GnR editors volbeat metallica en veel meer kan ik zo niet verzinnen (ik blijf hopen op gnr)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Met Editors, Kasabian en Live als subs kan ik Linkin Park en SOAD als headliners misschien nog wel verdragen. Dan wordt het gewoon iets vroeger bier drinken op de camping.

Al ben ik ook van mening dat The Editors ook prima kunnen headlinen. Heb ze, denk ik, een stuk of vijf keer gezien en het was telkens steengoed. Heeft in mijn ogen veel meer recht op zo'n plek dan Linkin Park . Over vergane glorie gesproken..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Met Editors, Kasabian en Live als subs kan ik Linkin Park en SOAD als headliners misschien nog wel verdragen. Dan wordt het gewoon iets vroeger bier drinken op de camping.

Al ben ik ook van mening dat The Editors ook prima kunnen headlinen. Heb ze, denk ik, een stuk of vijf keer gezien en het was telkens steengoed. Heeft in mijn ogen veel meer recht op zo’n plek dan Linkin Park . Over vergane glorie gesproken..
Als je ze al 5x hebt gezien dan moet je toch weten dat het niet The Editors is maar gewoon Editors (zonder The) ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.795
5.320
Oasiss wrote:
Met Editors, Kasabian en Live als subs kan ik Linkin Park en SOAD als headliners misschien nog wel verdragen. Dan wordt het gewoon iets vroeger bier drinken op de camping.

Al ben ik ook van mening dat The Editors ook prima kunnen headlinen. Heb ze, denk ik, een stuk of vijf keer gezien en het was telkens steengoed. Heeft in mijn ogen veel meer recht op zo’n plek dan Linkin Park . Over vergane glorie gesproken..


Als je ze al 5x hebt gezien dan moet je toch weten dat het niet The Editors is maar gewoon Editors (zonder The) ?

Haha, ja dat is wel even een kleine faal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken