Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Rolo wrote:
Niet mijn favoriet, maar wel een wens van Jan: Neil Young…
Is die al afgeschreven? Ik weer dat hij in april in Australië staat op Bluesfest en dat daar omheen een tour door Australië en Nieuw-Zeeland gepland zou worden. Kan alleen geen verdere data ontdekken over deze tour.


Nee, niet afgeschreven. Staat nog op mijn lijstje. Zeker om die headliner tour van down under.
Had op de vorige pagina nog een post over.

edit, moest even zoeken, maar hier is een berichtje er over… Vooral het “elsewhere” is interessant uiteraard…

Nieuw album in December.... Peace Trail, zijn nieuwe studioalbum, ligt vanaf 2 december in de winkels.

God o god, het zal toch niet hé... Dat zou echt episch mooi zijn, al was het alleen voor Jan zelf zou het al te wow zijn!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nieuw album in December…. Peace Trail, zijn nieuwe studioalbum, ligt vanaf 2 december in de winkels.

God o god, het zal toch niet hé… Dat zou echt episch mooi zijn, al was het alleen voor Jan zelf zou het al te wow zijn!!


Dat zou ik zelf compleet ruk vinden. En wat betreft Jan, mbt zijn persona en hoe hij is in de media heeft hij zijn krediet volledig verspeelt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Fanboy alarm…. Voor wie ook hoopt op terugkeer van Live reunie op pinkpop ! LINK !!

Ik zou het zeker toe juichen. Als ze zo'n reunie beetje goed aanpakken kunnen ze zeker op de grote festivals staan en misschien wel headliner zijn op de kleinere (Bospop bijv).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Nieuw album in December…. Peace Trail, zijn nieuwe studioalbum, ligt vanaf 2 december in de winkels.

God o god, het zal toch niet hé… Dat zou echt episch mooi zijn, al was het alleen voor Jan zelf zou het al te wow zijn!!


Dat zou ik zelf compleet ruk vinden. En wat betreft Jan, mbt zijn persona en hoe hij is in de media heeft hij zijn krediet volledig verspeelt.

Vind je Neil Young ook niet tof? Dat wordt stilaan een hele lange lijst met headliners die bcmrmaybe niet tof vind. ;-)

Ik vind het in ieder geval een held. En hij is live ook echt nog goed (in tegenstelling tot tijdgenoot Dylan).
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Kunnen jullie allemaal even terug zwaaien naar 1Limburg
1f609.png


hi hi…

had het inderdaad gelezen ze hebben bijna dennis zijn lijsjte gekopieerd
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Ik denk dat Neil Young niet een hele dag kan dragen. Daar moet je dan wel een goede sub bij zetten. Volgens mij was zijn laatste concert in de Ziggo Dome ook niet uitverkocht of het moet op het laatste moment geweest zijn. Maar voor mij is hij welkom hoor alleen zie ik hem eerder voor 30.000 man spelen op Bospop.......
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Eens met PJ. Ik waardeer Neil Young enorm (al vond ik 'm de ene keer dat ik 'm live zag erg tegenvallen), maar hij kan geen dag dragen, want geen breed aansprekende naam. Als je geen echte liefhebber bent van zijn muziek, verveel je je een ongeluk bij zijn optreden. Het is geen showman, hij is nogal in zichzelf gekeerd. Als je de muziek niet bloedmooi vindt, is er gewoon weinig te beleven.

Tenzij als sub in een combinatie met Pearl Jam (hetgeen dus niet gaat gebeuren) lijkt me dit geen naam voor Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik vind het in ieder geval een held. En hij is live ook echt nog goed (in tegenstelling tot tijdgenoot Dylan).

Het is een ontzettende goede muzikant, legendarisch maar goed ik krijg er net zo een bleggh gevoel bij als bij Bob Dylan of Jannes of One Direction. ik vind het niet wat. En ja...vul het commentaar maar in door deze in 1 zin te noemen. Whehehe.

@mattman Ik vind inderdaad heel veel niet wat lol. Maar ik vind ook heel veel muziek wel leuk.

Er is ook veel meer wat wel geschikt is voor PP en ik denk dat Young niet geschikt is voor PP. Die kan geen dag dragen...(als sub bij PJ bijvoorbeeld wel)
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Vandaag word voor het eerst de naam LIVE genoemd en het staat al op 1Limburg. Voor mij overbodig. In 2014 stond Ed alleen met een groot orkest. En of Ed er nu alleen staat of met Live, het blijft hetzelfde.
Voor mij mag die naar Bospop , waar Ed ook al in 2012 stond.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Heyhey

Toch maar besloten om me ook te mengen in de discussie (ik lees al weer veel te lang mee :p)

First of all:
Live nooit live gezien, maar lijkt me gewoon een prima sub of 3fm afsluiter
Past prima in het rijtje skunk anansie en slash, maar goed, bospop zou ook goed kunnen.

Ik kan het niet laten, dus ik geef ook maar mijn gok voor de headliners

verwachting (voor zover er iets zinnigs over te zeggen is op het moment):
"Pop": mumford & sons
"classic": Aerosmith
"hardere naam": system of a down

Wat ik hoop:
- foo fighters ( wie weet belt Dave volgende week nog :p)
- coldplay
- guns n roses ( niet echt fan, maar volgens mij is dat live wel vet)
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Hoe groot zijn de kansen nu op biffy clyro?
Persoonlijk denk ik wel een grote kans, 2010, 2014 en dan 2017, zou kunnen. Maar welke rol ze voor hen in gedachte hebben geen idee. 2014 stond die op Main.
Ik denk niet dat Biffy iets is voor 3fm, misschien wat later in de middag/vooravond zou wel mogelijk zijn voor ze.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Heyhey

Toch maar besloten om me ook te mengen in de discussie (ik lees al weer veel te lang mee :p)

First of all:
Live nooit live gezien, maar lijkt me gewoon een prima sub of 3fm afsluiter
Past prima in het rijtje skunk anansie en slash, maar goed, bospop zou ook goed kunnen.

Ik kan het niet laten, dus ik geef ook maar mijn gok voor de headliners

verwachting (voor zover er iets zinnigs over te zeggen is op het moment):
“Pop”: mumford & sons
“classic”: Aerosmith
“hardere naam”: system of a down

Wat ik hoop:
– foo fighters ( wie weet belt Dave volgende week nog :p)
– coldplay
– guns n roses ( niet echt fan, maar volgens mij is dat live wel vet)

Welkom gerrie!

Leuke eerste post. Helaas was hij onverklaarbaar als spam geplaatst. Heb hem voor je ont-spammed. Dat zou jammer zijn van een eerste post hè ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Maurice wrote:
Goedemorgen Dennis, Kun je eens opnoemen wat we deze week nog kunnen verwachten qua bekendmakingen?


Roskilde morgen.

Verder verwacht eigenlijk niet zo veel bijzonders meer.
Kreeg wel een tip, Hurricane, Southside, Highfield, Chiemsee Summer en Nova Rock in de gaten houden. Maar durf niet te zeggen of dat deze week nog is.

Blijbaar is er wel iets 15 (of misschien een dag later 16) november te verwachten. Maar of Pinkpop die dagen met een headliner gaat komen, dat is nog een grote vraag…

edit: NovaRock met zekerheid morgen… En vergeet zomaar Rock Werchter en Groezrock voor vrijdag te noemen…


Southside/Hurricane Festival komt morgen ook weer met een aantal nieuwe namen.
Dus druk aan het eind van de week deze donderdag en vrijdag...

Ben benieuwd welke namen er bij zitten, buiten de al circulerende namen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Vroeg of laat zal er toch wel ergens een verrassing zijn. Alles wat geen Green Day, SOAD of Radiohead heeft als headliner is nieuw :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Vroeg of laat zal er toch wel ergens een verrassing zijn. Alles wat geen Green Day, SOAD of Radiohead heeft als headliner is nieuw ?
Geloof mij... Linkin Park komt er denk ik nog bij ergens...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken