Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
828
Tussen de regels door wordt Springsteen nog wel eens genoemd. Little Steven (gitarist E Street Band) tweet vandaag:
“I want to be very clear about this. I am considering a tour of my own summer of ’17 ONLY BECAUSE THE E ST BAND ARE NOT. We remain together.”

Verwacht persoonlijk geen Bruce zonder E Street band op een festival. Maar zou Little Steven geen dagvulling kunnen zijn, eventueel met een collega uit New Jersey Southside Johnny?

Steve met The Disciples Of Soul zou geweldig zijn!
Maar ik zie het niet zo snel gebeuren
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Wel Borsato en geen Radiohead zou wel typerend zijn voor de richting waar Pinkpop heen gaat.. (ook al zou Borsato never headliner zijn)

Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat als ik naar de laatste 2 jaar kijk Radiohead er niet echt meer past.. Publiek zou uitermate tevreden zijn met Martin Garrix en Kensington, voor de stempel ''Grootste festival van NL'' zal men wel aardige headliners boeken maar Radiohead zit er helaas niet meer in denk ik..

Ach, misschien moeten we ook maar blij zijn als ze op BKS zouden staan, gun ze meer dan een weide vol Kensingtonshirtjes..

Ik zou werkelijk waar geen flauw idee hebben wie zouden moeten headlinen at this point, Green Day zie ik gewoon niet gebeuren na een moeizaam uitverkochte ziggo show, zegt veel over de populariteit, plus zo vaak komt het niet voor dat een headliner van Pinkpop een half jaar voor het festival een zaalshow doet.. Zou wat kapitaalsvernietiging zijn van Mojo (kijkende naar gage kosten en ticketopbrengst, of zou er dan een goed dagprogramma moeten zijn voor t eerst sinds 2 jaar?)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ach, misschien moeten we ook maar blij zijn als ze op BKS zouden staan, gun ze meer dan een weide vol Kensingtonshirtjes..

Ik denk dat de vrees is dat als RH net zo een setlist speelt als op RW in 2008 het veld spontaan leegloopt. Voor PP moeten ze een Best Of spelen en goed RH kan erg dwars zijn en dat gewoon niet doen.

System of a Down, Coldplay (ja toch wel) en Greenday, PoR en Snowpatrol als Sub. kind kan de was doen

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Voor zover iemand nog gelooft in GnR. Zij zouden volgens de laatste berichten met concertnieuws komen op 31 oktober waarna 2 weken later de ticketverkoop van start zou gaan. Zo zou de planning op dit moment zijn..................... Wie weet zit PP ertussen maar ik vermoed dat het de Arena zal zijn.

http://www.mygnrforum.com/index.php?/topic/214975-rumored-concert-date-thread/&page=122


 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik denk dat de vrees is dat als RH net zo een setlist speelt als op RW in 2008 het veld spontaan leegloopt. Voor PP moeten ze een Best Of spelen en goed RH kan erg dwars zijn en dat gewoon niet doen.

System of a Down, Coldplay (ja toch wel) en Greenday, PoR en Snowpatrol als Sub. kind kan de was doen
]

Daarom, lekker daarheen laten gaan, wou sowieso een keer naar BKS dus heb dan een mooie kans, Pinkpop blijft gezellig en een leuk festival maar muzikaal gezien gaat de kaasschaaf er voor mij elk jaar weer overheen..
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Niet mee eens. 2014 was echt een topjaar, 2015 was ook degelijk jaar en PP had dit jaar pech met de afzegging van Foo Fighters. 2016 was misschien niet geweldig, maar vind de line-up de laatse jaren over het algemeen prima.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Heren vergeten jullie niet de hele wk kensington bij RTL light night…
Voorproefje pinkpop
1f602.png
1f609.png

De vraag van vandaag. Wat hebben jullie liever op PP Marco Borsato of Kensington?
Of nee wacht, doe maar allebei Marco als sub en dan Kensington als headliner............................. :twisted:
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
De vraag van vandaag. Wat hebben jullie liever op PP Marco Borsato of Kensington?
Of nee wacht, doe maar allebei Marco als sub en dan Kensington als headliner………………………..

Lekker avondje kaarten in de tent.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.978
2.038
Lady Gaga heeft de geruchten nog wat gevoed over het feit dat ze headliner zou zijn voor Glastonbury. Mocht ze hier inderdaad staan is de mogelijkheid denk ik wel aanwezig dat ze meer festivals aan doet komende zomer..

http://www.radiox.co.uk/festivals/glastonbury/news/lady-gaga-responds-glastonbury-2017-rumours/#Sh7Z66Qtmf6m2m5E.97

 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Goedemorgen Dennis, Kun je eens opnoemen wat we deze week nog kunnen verwachten qua bekendmakingen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Lady Gaga heeft de geruchten nog wat gevoed over het feit dat ze headliner zou zijn voor Glastonbury. Mocht ze hier inderdaad staan is de mogelijkheid denk ik wel aanwezig dat ze meer festivals aan doet komende zomer..

http://www.radiox.co.uk/festivals/glastonbury/news/lady-gaga-responds-glastonbury-2017-rumours/#Sh7Z66Qtmf6m2m5E.97

Zie hiervoor ook het geschikte Glastonbury-topic ;)

Stond het al in idd.
Maar denk dat je haar nu ook als geruchtje wilt voor Pinkpop.
Naar mijn idee is een gerucht voor Glastonbury niet snel een aanknoping voor Pinkpop.
Maar, laten we wel wezen, nieuw album en afgelopen jaar op North Sea Jazz Festival.
Dat hebben een aantal voor haar ook al gedaan, meen Lionel en Pharrel bijvoorbeeld.
Dus, uitdaging aangenomen, als Lady Gaga op Pinkpop staat in 2017 krijg je van mij een pint PJ ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Goedemorgen Dennis, Kun je eens opnoemen wat we deze week nog kunnen verwachten qua bekendmakingen?

Roskilde morgen.

Verder verwacht eigenlijk niet zo veel bijzonders meer.
Kreeg wel een tip, Hurricane, Southside, Highfield, Chiemsee Summer en Nova Rock in de gaten houden. Maar durf niet te zeggen of dat deze week nog is.

Blijbaar is er wel iets 15 (of misschien een dag later 16) november te verwachten. Maar of Pinkpop die dagen met een headliner gaat komen, dat is nog een grote vraag...

edit: NovaRock met zekerheid morgen... En vergeet zomaar Rock Werchter en Groezrock voor vrijdag te noemen...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik ook maar denken jullie niet dat bospop met live er vandoor gaat. want pinkpop clasic gaat toch (elk ) niet door aan gezien ze niet willen storen met bospop. dus waarom zou pinkop dit zelf dan wel doen. maar ik juich het persoonlijk toe en zou ze graag willen zien
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zou een prima toevoeging zijn aan het dagprogramma. Maar als ze de hoge plekken in zouden nemen zou het best zonde kunnen zijn imo.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Ik snap de link met North Sea Jazz wat betreft Pharell en Lionel Richie, maar niet t.a.v. Lady Gaga daar zij in 2015 met crooner Tony Bennet een jazzoptreden gaf en geen eigen show http://www.northseajazz.com/nl/programma/2015/vrijdag-10-juli/20196-tony-bennett-lady-gaga/#.WBCKOk37XmQ
Ik hoop meer op Anderson Paak en Kamasi Washiongton op Pinkpop, maar die kwamen na North Sea Jazz meteen op Lowlands.
P.s. Gallant is mijn tip n.a.v. zijn optreden afgelopen jaar met future soul (soms een oude Prince) http://www.northseajazz.com/nl/programma/2016/zaterdag-9-juli/22397-gallant/#.WBCM9037XmQ maar denk niet dat Mojo die programeert op Pinkpop wat ze in jaren 90 en 00 wel zouden hebben gedaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken