Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Pinkpop heeft zich vorig jaar volledig belachelijk gemaakt door Paul McCartney het festival te laten afsluiten. Als de rest van de lineup nou volwaardig was geweest, maar nee. McCartney was een lachertje en intrinsiek slecht. Kan me voorstellen dat het festival niet meer serieus wordt genomen, helemaal nu de concurrentie elk jaar toeneemt. En dan nog maar niet gesproken over de jaarlijkse lachwekkende en tenenkrommende uitspraken van Smeets.

Jammer, want ik vind het een leuk festival, toffe locatie, aardige mensen, goede catering. Maar dit zie ik niet meer goedkomen.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Geheel met je eens!
Paul McCartney had nooit mogen afsluiten. Ik had hem eerder ergens overdag op de 3fm stage geprogrammeerd of een leuke sub voor Bospop ofzoiets.
Ik ga ook elk jaar naar Pinkpop voor de toffe locatie, de aardige mensen en de goede catering maar komend jaar gaan we waarschijnlijk gewoon een weekendje naar Valkenburg, daar kun je ook lekker eten.

hahahahahahaha......Waar is Years & Years als je ze nodig hebt
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Even on topic. Haevn wordt ontzettend geplugd door 3FM.

Zekerheidje voor PP2017
Ik had ze al verwacht in 2016, toen werden ze al erg gehyped. Ook een band van de regio, dus lijkt mij een zekerheidje! Invullen voor je voorspel spel!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
bcmrmaybe wrote:
Even on topic. Haevn wordt ontzettend geplugd door 3FM.

Zekerheidje voor PP2017


Ik had ze al verwacht in 2016, toen werden ze al erg gehyped. Ook een band van de regio, dus lijkt mij een zekerheidje! Invullen voor je voorspel spel!
Precies dat, zal wel in 2017 dan... Stage 4 of vroege vogel 3FM-stage?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Komen beter tot hun recht in de tent. Dus ik zeg Brandbier voor Haevn.
Brandbier, mmmmmm

Haevn zit wel bij de onvoorspelbare nederlandse acts, je kan er vooraf honderden noemen en met geluk hebben we er 3 goed gegokt...
Hoop eigenlijk op Golden Earring, DeWolff of Di-rect in 2017, mag wel weer eens.
O, en eerder noemde ik al Broederliefde, moeten nog een halve set inlossen op Pinkpop en verdienen ze ook.
Vraag me af of die Borsato een goede ervaring heeft overgehouden aan zijn festivaloptredens in dit jaar, anders zie ik hem wel zo'n spot als Doe Maar innemen hoor..
Denk dat Chef'special, Rondé, Indian Askin, De Likt, The Brahms of PAUW best een grote kans maken ook.
Maar het is nog afwachten hoe de NL-acts zich gaan verdelen over het NL-festivallandschap?

edit : ik tip overigens Statesmen op Pinkpop...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
en ik zie stavast de nieuwe band van marco roelofs (ex heideroosjes, presentator pp) ook wel op pinkpop staan komen binnenkort met album
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Haevn is absoluut een zekerheidje. Ik noemde ze vorig jaar al en ook dit jaar al genoemd.
Maar ze zijn zelf ook heel kieskeurig. Ze waren nog niet klaar voor het grote Pinkpop, nog hard aan het werk voor het album.
Ga uit van BrandBier en niet Stage4.
Thuiswedstrijd voor Jorrit.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
bcmrmaybe wrote:
Komen beter tot hun recht in de tent. Dus ik zeg Brandbier voor Haevn.


Brandbier, mmmmmm

Haevn zit wel bij de onvoorspelbare nederlandse acts, je kan er vooraf honderden noemen en met geluk hebben we er 3 goed gegokt…
Hoop eigenlijk op Golden Earring, DeWolff of Di-rect in 2017, mag wel weer eens.
O, en eerder noemde ik al Broederliefde, moeten nog een halve set inlossen op Pinkpop en verdienen ze ook.
Vraag me af of die Borsato een goede ervaring heeft overgehouden aan zijn festivaloptredens in dit jaar, anders zie ik hem wel zo’n spot als Doe Maar innemen hoor..
Denk dat Chef’special, Rondé, Indian Askin, De Likt, The Brahms of PAUW best een grote kans maken ook.
Maar het is nog afwachten hoe de NL-acts zich gaan verdelen over het NL-festivallandschap?

edit : ik tip overigens Statesmen op Pinkpop…

Ik ben het grotendeels eens met de namen die je er noemt, zullen ook niet echter verassingen zijn.
Borsato weet ik niet, hij verkeerd al jaren niet echt in een geweldige shape.. Wat probleempjes met de rikketik etc.
Maar als, en de ervaring waren goed, zie ik hem zo'n spot als Lionel inderdaad invullen.

de Cheffies, graag, hebben mij toen echt positief verrast in 2014
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Ik heb Borsato op Appelpop gezien, was goed in vorm hoor. Misschien een gewaagde keuze, maar ik denk dat het best goed kan uitpakken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik heb Borsato op Appelpop gezien, was goed in vorm hoor. Misschien een gewaagde keuze, maar ik denk dat het best goed kan uitpakken.

Ik heb hem nog nooit gezien, ik zou ook niet weten of dat wat zou zijn voor Pinkpop. Bijvoorbeeld op CAS komt ie beter tot zijn recht denk ik.


Maar goed, daar zullen de meningen wel verdeeld over zijn. Als je hem nog main laat openen net zoals Ed in 2014 met een mooi orkest er achter dan zeg ik ja.
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Een paar jaar geleden zou je met bier overgoten worden op dit forum als je Borsato en Pinkpop in een zin noemde. Maar na Doe Maar, Lionel Richie, Paul McCartney, Robbie Williams en Pharrel kan echt alles dus ook Borsato.

Borsato aleen zo zeker 50.000 man kunnen trekken maar of dat Pinkpop gangers zijn weet ik niet helemaal zeker

Head: Phil Collins
Sub: Borsato:
Main: Bastille, Kensington, Chefs special

Het kan maar zo, echt een pinkPOP affiche waardig :wink:
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Een paar jaar geleden zou je met bier overgoten worden op dit forum als je Borsato en Pinkpop in een zin noemde. Maar na Doe Maar, Lionel Richie, Paul McCartney, Robbie Williams en Pharrel kan echt alles dus ook Borsato.

Borsato aleen zo zeker 50.000 man kunnen trekken maar of dat Pinkpop gangers zijn weet ik niet helemaal zeker

Head: Phil Collins
Sub: Borsato:
Main: Bastille, Kensington, Chefs special

Het kan maar zo, echt een pinkPOP affiche waardig
1f609.png

NO! NO! NO!
Niet weer Bastille, Niet weer Kensington!
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Tussen de regels door wordt Springsteen nog wel eens genoemd. Little Steven (gitarist E Street Band) tweet vandaag:
"I want to be very clear about this. I am considering a tour of my own summer of '17 ONLY BECAUSE THE E ST BAND ARE NOT. We remain together."

Verwacht persoonlijk geen Bruce zonder E Street band op een festival. Maar zou Little Steven geen dagvulling kunnen zijn, eventueel met een collega uit New Jersey Southside Johnny?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken