Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik zie Linkin Park wel als goedkopere headliner naar Pinkpop komen voor de zaterdag oid..

Ik zou het niet erg vinden, 3 goedkopere headliners met goede dagopvulling door bijvoorbeeld headliners die tegen het headlinen van Pinkpop aanzitten op 3FM stage te programmeren met 1 uur en 15 minuten, soort co headliner constructies, of zoals met Lionel Ritchie en Paul Mccartney dit jaar op mainstage ! Lijkt me zeer tof,

System of a Down hoe groot zijn die vandaag de dag nog? Co Headline met Blink? (Ook al zit blink bij lange na niet tegen headliner niveau aan qua ticket sales)
Linkin Park & Editors?
En laatste dag een klapper Guns n Roses oid...?

Ik roep maar wat want heb werkelijk waar geen idee.. Van de Headliners die daadwerkelijk in europa zijn tot dusver durf ik alleen 100% zeker te zeggen dat Radiohead een dag had kunnen dragen qua ticket sales...



Ben benieuwd hoe RTL Late Night de laatste avond invult. Verwacht dat Kensington zichzelf voor Pinkpop gaat bevestigen. Dit is een puur een gevoel, dus totaal geen verdere onderbouwing hierbij.

Mn nachtmerrie zou zijn dat KST 3fm headlined, mainstage headlined of Mainstage Subt.. Aan de andere kant een briljante zet van mojo want het is goedkoop en verkoopt veel,
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Mn nachtmerrie zou zijn dat KST 3fm headlined, mainstage headlined of Mainstage Subt.. Aan de andere kant een briljante zet van mojo want het is goedkoop en verkoopt veel,

Als Kensington in 2017 in de Ziggo staat met 2 optredens dan zie ik Pinkpop minder snel gebeuren. Mojo ziet ze dan wel als iets wat snel geld omzet. Het zou fijn zijn als ze niet uitverkopen en Nederland gewoon Kensington-moe zou zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Weet niet hoor, tussen Parijs en Hamburg zit er (met nog geen NL datum) wel een gat ter plaatse van Pinkpop in het tourschema van The Beach Boys...

Over Pinkpop Classic gesproken?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
http://www.festivalinfo.nl/news/39036/Ribs___Blues_Festival_voegt_The_Beach_Boys_toe/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zie overigens dat we dit jaar Common Linnets deelde met Ribs & BLues.
The Golden Earring staat er, kans op Pinkpop geslonken maar niet geheel uitgesloten?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
16:00 Werchter nieuws benieuwd wat dat gaat betekenen voor pinkpop

Als het de aankondiging van Radiohead is (wat er wel in zit) dan niet veel. Als ze er nog meer namen bij geven dan wel, laten we het hopen :)
 

Wilbert

Playlistbediener
19 nov 2014
34
0
Bjorn wrote:
16:00 Werchter nieuws benieuwd wat dat gaat betekenen voor pinkpop


Als het de aankondiging van Radiohead is (wat er wel in zit) dan niet veel. Als ze er nog meer namen bij geven dan wel, laten we het hopen
simple-smile.png
En dan zul je zien dat ze het alleen over de datum gaan hebben..... ;)
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Moet Radiohead zijn, die hebben gewoon toestemming gegeven aan deze festivals om het vandaag bekend te maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Bjorn wrote:
16:00 Werchter nieuws benieuwd wat dat gaat betekenen voor pinkpop


Als het de aankondiging van Radiohead is (wat er wel in zit) dan niet veel. Als ze er nog meer namen bij geven dan wel, laten we het hopen
simple-smile.png
Voor Pinkpop nog nada en noppes.
Als volgende week Download festival komt is interessanter, zit vast minsten 1 'nieuwe' headliner bij voor festivals die weken in juni.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Dusssss Radiohead BKS, netjes hoor.
Waarom is jan vorig jaar naar RH wezen kijken dan? Die man lult ook maar wat raak.
Die lagen al lang vast bij BKS.

Maar Radiohead geen lowlands,
Dan moeten die ook gaan vissen uit het rijtje kol, lp enz enz...
Ben heel benieuwd of pp nog met een verrassing gaat komen.
Moet toch haast wel...

Kan me toch geen headliners kol lp greenday voorstellen..
Daar moet toch wel een grote act bij....
Maja als het aanbod er niet is.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Matthijs wrote:
Bjorn wrote:
16:00 Werchter nieuws benieuwd wat dat gaat betekenen voor pinkpop


Als het de aankondiging van Radiohead is (wat er wel in zit) dan niet veel. Als ze er nog meer namen bij geven dan wel, laten we het hopen
simple-smile.png



Voor Pinkpop nog nada en noppes.
Als volgende week Download festival komt is interessanter, zit vast minsten 1 ‘nieuwe’ headliner bij voor festivals die weken in juni.

Licht even toe Dennis als je wilt want met al dat nieuws over verschillende festivals ben ik het spoor even bijster maar jij gaat er dus vanuit dat Download met 1 grote naam komt die absoluut nieuw is?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Licht even toe Dennis als je wilt want met al dat nieuws over verschillende festivals ben ik het spoor even bijster maar jij gaat er dus vanuit dat Download met 1 grote naam komt die absoluut nieuw is?

Yep. Ik ga er van uit dat er minsten 1 'nieuwe' headliner bij komt als Download met zijn namen komt, misschien zelfs 2.
Dus headliners die nog niet in Europa genoteerd staan in 2017.
Zie ook het Download 2017 topic.

edit, en Rick was me ook net voor... ;)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop

Helemaal mee eens.
Ik zou er zelf geen kaarten voor kopen, maar ik zou het voor pinkpop wel tof vinden en zeker leuk om een keer te zien.
Weet niet hoe goed de stem van Steven Tyler nog is... Maar die man kan/kon wel een partijtje zingen

En ook nog goed voor mijn voorspel-spel :wink:
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Ik denk zelf dat RW inderdaad met Radiohead komt, ondertussen is alles rondom RH geen groot nieuws meer, sindsdien alle festivals (die over het algemeen er toe doen) al met RH zijn gekomen.
Mochten ze het gesprek van de dag willen zijn, zou er daar ook iets leuks uit moeten komen.

Ik denk dat Pinkpop zelf wacht tot het meeste geweld over is en BOOM! met namen komt
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop

Begrijp me niet verkeerd en ik wil ze ook zeker niet te kort doen maar hoe groot is Aerosmth nog eigenlijk in nederland? Zouden die de Ziggo Dome doen uitverkopen?
Tijdens hun laatste tour door Europa in 2014 hebben ze NL zelfs overgeslagen als ik me niet vergis.
Kunnen die nu nog 1 dag dragen voor PP? Ik ben van mening van niet en daar moet je dan denk ik wel een hele goede sub bij zetten.
Het zou voor mij nou niet de ideale headliner zijn maar als ze er toch staan leuk om even mee te pikken. Ken hun songs eigenlijk alleen van de radio als ik eerlijk ben....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maakt Radiohead nog kans????

HAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik hoop toch echt dat dit ironisch is Thomas
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Rick wrote:
Ik zou mijn geld zetten op Aerosmith voor Download en Pinkpop
Niet te hard voor PP, veel radiovriendelijke nrs gehad, volgens mij zou Aerosmith ideaal zijn voor Pinkpop


Begrijp me niet verkeerd en ik wil ze ook zeker niet te kort doen maar hoe groot is Aerosmth nog eigenlijk in nederland? Zouden die de Ziggo Dome doen uitverkopen?
Kunnen die nog 1 dag dragen voor PP? Ik ben van mening van niet en daar moet je dan denk ik wel een hele goede sub bij zetten.
Het zou voor mij nou niet de ideale headliner zijn maar als ze er toch staan ideaal om even mee te pikken. Ken hun songs eigenlijk alleen van de radio als ik eerlijk ben….

Naar mijn mening gaat het vaak om het gevoel bij mensen, met de juiste acts op de weg naar de hoofdact toe, kun je een hele goed sfeer creeren.
Kijk naar de reacties over Paul McCartney, uiteindelijk is die avond geslaagd omdat de weg daar naar toe, met o.a. Lionel prima!
De sfeer zit er dan al in. dus wat bedoel je met een dag dragen, heel veel mensen kopen toch dat kaartje! lekker wat meeschreeuwen op de bekende nummers en hier en daar een gele cilinder wegtikken!
Voor 60-70% van de bezoekers is het dan geslaagd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken