Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
gerrie wrote:
Ik zie het wel weer gebeuren dat RW wel ‘gewoon’ pearl jam heeft weten te strikken …
En pinkpop dus weeer niet :p

Dus ik zou zeggen, nee niet 3 dezelfde headliners


Nee, verwacht Pearl Jam maar niet zou ik zeggen.
Als ik de gok maak maar 1 zelfde headliner, er zijn er nog genoeg.
Welke serieuze opties voor headliners zie jij nog voor PP??
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
DennisvdBr wrote:
gerrie wrote:
Ik zie het wel weer gebeuren dat RW wel ‘gewoon’ pearl jam heeft weten te strikken …
En pinkpop dus weeer niet :p

Dus ik zou zeggen, nee niet 3 dezelfde headliners


Nee, verwacht Pearl Jam maar niet zou ik zeggen.
Als ik de gok maak maar 1 zelfde headliner, er zijn er nog genoeg.


Welke serieuze opties voor headliners zie jij nog voor PP??

Kensington :lol:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Van de website van Download: Your official Download Festival 2017 headliners will be announced next Thursday, 3rd November at 7pm!

Kwam PP ook maar eens gelijk met al z'n headliners... Zou dat niet mooi zijn :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Welke serieuze opties voor headliners zie jij nog voor PP??
Waarschijnlijk moeten we op Download UK rekening houden met A7X-Aerosmith-LP, maar zie daarvoor ook het Download-topic... ;)

Nou verwacht ik A7X op FortaRock en daarnaast delen Pinkpop en Download UK normaal gezien maximaal 1 headliner. Dus in die theorie zal Aerosmith of Linkin Park dus op Pinkpop kunnen staan. Linkin Park is in dat geval ook de gemene deler met Hu/So. Hu/So zijn ook wel eens overeenkomst mee, maar ook Max 1.
In hetzelfde Weekend met RaR/RiP en daar nog 1 headliner open, ook 1 headliner te delen.
Zoals ik eerder aangegeven heb, dat zijn al 2 serieuze opties als Pinkpop headliner.

Wacht nou maar af... GEDULD MENSEN, Patience!
Er komt nog wel wat bij hier en daar, veel festivals in Europa in mei/juni/juli...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
DennisvdBr wrote:
Weet niet hoor, tussen Parijs en Hamburg zit er (met nog geen NL datum) wel een gat ter plaatse van Pinkpop in het tourschema van The Beach Boys…

Over Pinkpop Classic gesproken?


visdave34 wrote:
http://www.festivalinfo.nl/news/39036/Ribs___Blues_Festival_voegt_The_Beach_Boys_toe/


…prima…

Dit zijn dan ook niet dé Beach Boys hoor. Na 2012 zijn die gestopt samen te touren. Dit zijn enkel Mike Love en Bruce Johnston onder de naam 'The Beach Boys'. Brian Wilson, Al Jardine en David Marks touren hier niet mee mee. De gehele Beach Boys zouden kans maken op mooie spots op festivals (bv headliner Lokerse Feesten 2012, fan-tas-tisch optreden was dat), maar deze vorm is dus maar een (flauw) afkooksel.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
pp2017 wrote:
weet iemand wanneer we nieuws van RaR krijgen?


zal pas eind november zijn. Zit vast iets voor Pinkpop bij
1f609.png

poeh das laat. Ik denk dat best wel een groot gedeelte gedeeld gaat zijn met RaR
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Wat een faal dat PP Radiohead niet heeft :’)

Nogal ja... Ik vind het vooral bijzonder dat Jan vorig jaar zoiets had van... Ik ga ze bekijken op Gallen en dan bedenk ik dan wel of ze goed genoeg zijn... Als je nu alle reacties op RH leest lijkt PP zich weer in de vingers te snijden!
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Mensen ik heb een bron maar weet zelf niet of deze betrouwbaar is helaas dan gaan we dus merken.
Binnen nu en 2 weken worden de eerste namen gedropt. Er word met name gedoeld op de aankomende woensdag of vrijdag.

Nogmaals ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is maar we gaan het zien
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Mensen ik heb een bron maar weet zelf niet of deze betrouwbaar is helaas dan gaan we dus merken.
Binnen nu en 2 weken worden de eerste namen gedropt. Er word met name gedoeld op de aankomende woensdag of vrijdag.

Nogmaals ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is maar we gaan het zien
Dat zou dan tegelijk met een aankondiging van RW gaan denk ik waar het meest logische me Green Day lijkt dan??
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Mensen ik heb een bron maar weet zelf niet of deze betrouwbaar is helaas dan gaan we dus merken.
Binnen nu en 2 weken worden de eerste namen gedropt. Er word met name gedoeld op de aankomende woensdag of vrijdag.

Nogmaals ik weet niet hoe betrouwbaar die bron is maar we gaan het zien

ik hoop dat die "binnen nu en 2 weken" al morgen is (GnR) of na de presidentsverkiezingen
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Ik heb een zeer betrouwbare bron.
In de nacht van 10 op 11 december wordt de openingsact bekend gemaakt ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@bjorn Dat is wel erg algemeen. Gezien alle aankondigingen van de vorige jaren kun je logischerwijs een aankondiging verwachten de komende weken.

Dus heb je wat concreters?
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hmm concreters, het is voor mij ook maar net gissen of het betrouwbaar is maar het is een iemand binnen Mojo en het is voor mij ook onduidelijk wat diegene voor functie heeft, het kan net zo goed een conciërge zijn i dont know
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hmm concreters, het is voor mij ook maar net gissen of het betrouwbaar is maar het is een iemand binnen Mojo en het is voor mij ook onduidelijk wat diegene voor functie heeft, het kan net zo goed een conciërge zijn i dont know
Stel, op korte termijn komt er iets. Dan zijn enkel de nu circulerende headliners te voorspellen lijkt mij. Idd, enkel Green Day en / of Link in Park lijken me dan de opties.
Tja1, laten we zien wat er deze week aan headliners bij komt hé...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Aangezien Rock Werchter voor 19 november nog minstens 3 grote namen gaat lossen, vermoed ik dat een touraankondiging van KoL ook in aantocht is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken