Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

rickjagger

Playlistbediener
15 jan 2014
32
0
Weet iemand of er enige kans is dat Neil Young een headliner is? Heb eerder iets gehoord dat mojo hem niet headlinerwaardig vond?
Hij brengt in december een nieuw studioalbum uit en mogelijk dus ook weer een tour volgend jaar
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Eerste concrete gerucht voor een datum voor Guns
En ik moet zeggen dat 12-6 toch wel heel erg in de buurt van Pinkpop zit

http://www.concerts-metal.com/concert_-_Guns_N__Roses_-_World_Tour-34797.html
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Weet iemand of er enige kans is dat Neil Young een headliner is? Heb eerder iets gehoord dat mojo hem niet headlinerwaardig vond?
Hij brengt in december een nieuw studioalbum uit en mogelijk dus ook weer een tour volgend jaar
Klopt. Is imo wel een mogelijke headliner. Is aangegeven door Mojo dit jaar, maar heeft wel mooie shows neergezet oa op Roskilde. Staat al in Australië als headliner en naar het schijnt komt er een headliner-tour. Ik denk dat het vooral een wens is van Jan Smeets, maar zou niet verkeerd zijn. Niet de meest voor de hand liggende naam momenteel, nog even afwachten wanneer hij in de buurt is...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Eerste concrete gerucht voor een datum voor Guns
En ik moet zeggen dat 12-6 toch wel heel erg in de buurt van Pinkpop zit

http://www.concerts-metal.com/concert_-_Guns_N__Roses_-_World_Tour-34797.html
Er staat overigens 13 juni... Ik heb dit ook even naar het Guns N' Roses topic geplaatst.
Is idd in de buurt qua data van Pinkpop, vraag me wel af of ze de keuze ArenA / Pinkpop al gemaakt hebben??
Maar zie ze ook zomaar niet op Pinkpop staan hoor.

Voor Pinkpop.
Wat Kereltje ook aangeeft, Kings of Leon is misschien wel iets om rekening mee te houden als headliner.
Zoals ik aangaf is het stuivertje wisselen of Green Day en/of Linkin Park naar Pinkpop kan komen, staan beide op NovaRock en Hu/So en daar deelt Pinkpop nooit 2 headliners mee.
Geruchten over Metallica nemen ook toe, vraag me wel af of dat in meeste gevallen meer wens is dan gerucht. Maar vooral Sonisphere-topic in de gaten houden daarin.
Als deze week de Download festivals met nieuws komen zal dat ook in het Download-topic komen ;)
Maar voorzie daar ook wel gesprekstof voor het FortaRock-topic.

Zal binnenkort weer een roundup doen van wat volgens mijn idee allemaal headliner gerucht voor Pinkpop kan zijn...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Haha Dennis, probeer je ons duidelijk te maken dat op dit forum meer is dan de Pinkpopsectie ;)?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Haha Dennis, probeer je ons duidelijk te maken dat op dit forum meer is dan de Pinkpopsectie ;)?

Sssssssssst, anders maak je bepaalde forumleden wakker....:)
 

Dex

Playlistbediener
28 jan 2016
10
0
SOAD
Linkin park
Blink - 182
Prophets of rage

confirmed voor franse versie Download.
Hoop toch echt heel erg op een Blink op PP
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Je vergeet Green Day nog. Die kunnen we denk ik wel voor zeker noteren voor PP. Die staan in januari en februari gewoon in de zalen en komen in de zomer terug voor de festivals......
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Hoop toch dat we van deze headliners SOAD krijgen (mijn mening ;)). Lijkt me ook best een optie aangezien green day al in Ziggodome staat en Linkin park een paar jaar terug ook headliner was. Daarbij heeft Jan gezegd dat we naar rar moesten kijken...

Maar ja hoeveel hebben we nou aan jans woord
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Shit he, Linkin Park/Green Day/SOAD zou echt heel slecht zijn voor Pinkpop.

2/3 zou ik al niet heel erg sterk vinden.

Blink 182 zie ik graag komen maar verwacht ik op Jera on Air.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Moet zeggen dat ik steeds meer begin te vrezen voor de line-up
Ben zeer benieuwd of Pinkpop nog met een andere naam gaat komen, die we nog niet kennen
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Ik zou het ook niet zo erg vinden hoor, een keer wat 'mindere' headliners, als er maar een leuke dagvulling tegen over staat.
En als het echt tegenvalt, kan ik me ook prima vermaken met een brandbiertje in het zonnetje (in de regen dan weer net wat minder)

Of ik ga ergens anders een kijkje nemen deze zomer.

Maar goed, zolang er nog niets bekend is, ga ik ook nog maar niet suggereren dat het slechte line-up wordt.
Ik denk dat ze nog wel 1 verrassing uit de hoge hoed toveren.
Laatste jaren eigenlijk altijd wel geweest: Paul Mccartney, Robbie Williams (ja ik was ook sceptisch, het was toch echt super tof), the rolling stones(je kan der over twisten of dat een goede verrassing was)

Maar goed 2013, was dan weer wel Killers, Greenday en Kings of leon :p

Ik weet het ook niet meer zo goed
:p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Moet zeggen dat ik steeds meer begin te vrezen voor de line-up
Ben zeer benieuwd of Pinkpop nog met een andere naam gaat komen, die we nog niet kennen

Ik begin nog niet te snel te vrezen maar van zeg maar de buitencategorie blijft er door uiteenlopende redenen niet veel over. Deze touren elders, doen geen festivals of touren later in het jaar. En onder buitencategorie versta ik FF PJ U2 GnR Radiohead Coldplay Roger Waters Fleetwood Mac Metellica. Al wil ik bij die laatste nog wel een slag om de arm houden door de berichten van Dennis hierover dat zij mogelijk wel eens uit die hoge hoed kunnen komen. Verder verwacht ik snel meer nieuws rondom Kings of Leon.
Ik verwacht eigenlijk Green Day, Kings of Leon en Linkin Park/Metellica als headliners en stiekem hoop ik nog een heel klein beetje op GnR maar als je de brichten leest gaat hem dat denk ik ook niet worden....
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik begin nog niet te snel te vrezen maar van zeg maar de buitencategorie blijft er door uiteenlopende redenen niet veel over. Deze touren elders, doen geen festivals of touren later in het jaar. En onder buitencategorie versta ik FF PJ U2 GnR Radiohead Coldplay Roger Waters Fleetwood Mac Metellica. Al wil ik bij die laatste nog wel een slag om de arm houden door de berichten van Dennis hierover dat zij mogelijk wel eens uit die hoge hoed kunnen komen. Verder verwacht ik snel meer nieuws rondom Kings of Leon.
Ik verwacht eigenlijk Green Day, Kings of Leon en Linkin Park/Metellica als headliners en stiekem hoop ik nog een heel klein beetje op GnR maar als je de brichten leest gaat hem dat denk ik ook niet worden….
[/quote]

Fleetwood Mac, bah, laat dan maar The Who doorkomen! Echt geen zin in die Stevie Nicks.

Is Arctic Monkeys al uitgesloten? Zouden die een headline act kunnen zijn? Ik zie ze in ieder geval tien keer liever dan een Kensington of een KoL.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Het laatste nieuws van Artic Monkeys is voor zover ik weet dat ze afgelopen zomer hebben aangegeven dat ze absoluut geen haast hadden met een nieuw album. Of ze zouden op tour moeten gaan zonder een nieuw album maar eerlijk gezegd denk ik dat we hen voorlopig niet ergens hoeven te verwachten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken