Hahaha Snow Patrol als sub voor Radiohead, dat wordt twee keer janken.
Precies dit Kereltje... goed gezegd, eerst moet Snow Patrol terug bergop, dat bedoelde ik eigenlijk ook.JoLe wrote:
Maar ik vind ze trouwens ook wel passen op BKS en Lowlands hoor. Bks heeft ondertussen Elbow en Editors ook als headliners gehad, daar past Snow Patrol prima tussen. En op Lowlands hebben ze al meermaals gestaan volgens mij, waaronder een keer als headliner.
Verschil tussen Snow Patrol en Editors/Elbow is dat die tweede groep nog veel krediet heeft binnen de indie/alternative wereld. Snow Patrol is al sinds het prille begin een typische Q-Music band. Dat gezegd zijnde zie ik SP gewoon eerst op Lowlands/Pukkelpop staan, kunnen ze meteen zonder al te veel risico weer eens headlinen. En of het dan bergop of bergaf (lees: Concert At Sea en dergelijke) wordt zal afhangen van het aantal hitjes op die nieuwe plaat.
MRMantel wrote:
Hahaha Snow Patrol als sub voor Radiohead, dat wordt twee keer janken.
janken van ellende en daarna janken van geluk. ?
Het is maar goed dat hij niet in de programmacommissie van Pinkpop zit
Idd kolere Neil Young als headliner. Iedereen in links georiënteerde uniformen. En natuurlijk patrouilles die er voor zorgen dat iedereen om 12 uur in bed ligt. Zo niet dan strafcorvee
Nee klopt, dat wil Mojo in principe niet.Neil Young is geen Macca, geen Stones. Ik zie Mojo hem niet op PP zetten
Vergeet niet dat meneer Young zomaar als headliner stond op Roskilde. Nou niet bepaald een klein festivalletje hé? Nou heb ik hier en daar wat dingetjes opgevangen en gelezen dat Ome Neil behoorlijk van zijn beste kant liet zien 2,5 uur lang afgelopen vrijdag… Daarmee veegt hij toch wel veel kritiek weg naar mijn mening… Achteraf, één gemiste kans van Mojo hoor, imo…
( edit: ben wel zeer benieuwd naar reacties uit ZiggoDome aanstaand weekend over Neil Young. Sportpaleis schijnt ook zeer goed te zijn geweest met mooie setlist-mix akoestisch en elektrisch… )
Neil Young is geen Macca, geen Stones. Ik zie Mojo hem niet op PP zetten
Klopt, maar Neil Young is mi wel een stuk interessanter qua muziek. Echter veel minder mainstream op een enkel nummer na.
Klopt maar interessant verkoopt geen kaartjes in het algemeen…niet voor Pinkpop…Ziggo is ook nog niet uitverkocht dus das geen geld in het laatje
Als de show van gisteren tegenviel, dan ben ik bang dat je er met verkeerde verwachtingen naartoe bent gegaan.Gisteren bij Neil Young geweest in het Ziggo Dome. Een van de artiesten die ik nog eens heel graag live wilde zien, zeker gezien zijn goede live reputatie. Hoopte om hem een keer op een festival tegen te komen, maar daar werkte Mojo helaas nooit aan mij (en op Pukkelpop zegde hij af, schoot ook niet op).
Maar het viel me helaas een beetje tegen. De set was vrij tam. Mooie opbouw, dat wel. Solo beginnen en steeds een schepje erbij tot het slot Rocking in the free world. Gevolg is wel een erg trage opbouw gedurende drie uur waar je als toeschouwer moeilijk in mee gezogen wordt. Was te merken aan het publiek.
Kortom, kan me dit keer voor de verandering eens wel in Mojo vinden. Deze tour is niet goed geschikt voor een festival.