Festivals denken aan de naam....? Puscifer als afsluiter 3FM-stage is nu niet bepaald een op 'naamsbekendheid' gekozen naam om 3FM-stage af te sluiten, om maar een voorbeeld te noemen?DennisvdBr wrote:
JB. wrote:
Mocht hij 3fm afsluiten moet denk ik Edje weer aan gaan sluiten bij Live.
Nee hoor… Van de band Live is niets meer over zonder Ed.
Alle grote hits van Live speelt Ed nog, solo of hij neemt gewoon een eigen band mee en klaar is kees.
Als Skunk 3FM-stage nog mag afsluiten, dan kan Ed Kowalczyk dat ook wel met de grote Live-hits denk ik…
Dat klopt ook wel, en heb ook heel erg van hem genoten in 2014. Maar festivals denken ook aan de naam. Als bijvoorbeeld Skin volgend jaar solo gaat en nog wel alle hits speelt, komt ze volgens mij ook niet als 3fm afsluiter te staan. Als Skunk Anansie wel.
Het verhaal neemt een beetje verkeerde wending...
De naam Ed Kowalczyk kwam in me op als mogelijke sub naam. Het is niet dat ik hem zo snel ook echt verwacht, maar ik spreek uit puur eigen wens en gedachten, naar aanleiding van de verwachting dat er mogelijk een tour aan gaat komen.
Maar om nog 1 keer terug te komen op wat jij en Luud schrijven:
Naar mijn idee is Ed Kowalczyk met band absoluut een sub, niet zo zeer voor mainstage, maar wel 3FM-stage, dat wel binnen het kader van de 'classics' die de laatste jaren hier wel eens afsloten bijvoorbeeld, Skunk, Slash, Plant...
Dan baseer ik dat enkel op de radio-hits van Live, die allemaal nog door Ed Kowalczyk gespeelt worden en dan aangevuld met maar een paar nummers van zijn solo albums.
Als ik dan kijk naar o.a. de grunge-nummers uit de beginjaren van Live halverwege jaren 90, is dat op een affiche samen met Pearl Jam zeker niet een ondenkbare mogelijkheid naar mijn idee.
Tenminste, zo zie ik dat...