Niet dat ik het wil ofzo, maar ik zie Adele toch nog wel een headliner festival tour doen volgend jaar. En dan lijkt Pinkpop me wel een van de kanshebbers. Pinkpop goes kortpittig.
Kan zomaar... Weet niet hoor. Niet iets wat ik momenteel op de radar heb btw...
Hebben jullie een Headliner_Sub wishlist…
Wat zouden jullie graag volgend jaar willen zien en wat zou haalbaar zijn?
Misschien zijn er subs die doorstoten naar Headliner, als sub zie ik bijvoorbeeld Volbeat, Editors of Mumford and Sons wel weer eens komen, maar zie ze
zeker als headliner optie.
Weet niet of er headliners komen die 'voorprogramma' mee nemen.
Bijvoorbeeld stel Volbeat als headliner, nu aankomende tour met Airbourne en Crobot. Kunnen ze zomaar meenemen dan Airbourne als sub en Crobot in Stage 4. Dat soort grapjes.
Of stel, heel erg bijvoorbeeld Guns 'n Roses zou komen, dan kan zomaar Alter Bridge sub zijn stel ik me zo voor. Of eventueel nu mee in de tour van GnR zijn o.a. Skrillex, Alice in Chains, Lenny Kravitz en the Cult. Zeker ook geen straf als sub één of twee hiervan op het affiche?
Royal Blood mag wel eens op Pinkpop, ook mooi als sub, leuk vóór Foo Fighters bijvoorbeeld.
Misschien wat mislopers door niet passende tourschema's dit jaar voor volgend jaar een optie: Ellie Goulding, Die Antwoord, Tame Impala.
Ellie Goulding kan zomaar subben voor Pearl Jam bijvoorbeeld. Of Sting die in New York Madison Square Garden op het podium sprong of mojo ziet Neil Young niet als headliner maar wel als sub voor PJ?? (
durf te dromen)...