Snow Patrol komt niet als headliner. Dat durf ik wel te stellen!!Als Snow Patrol geboekt wordt dan voor mij liever wel als headliner. Als niet headliner laat ze dan aub in de Ziggo staan ofzo, want zien wil ik het! Sowieso liever niet op Pinkpop tenzij er echt eens een leuk dagprogramma is maar ik betwijfel of dat ooit nog eens gaat gebeuren.
Als ze zichzelf kunnen terug opklimmen tot headliner, dan zal het denk ik eerder op BKS of DTRH zijn gok ik.
Bon Iver, oooh fijn, zal wel eens mogen op Pinkpop idd. Ben alleen bang voor verkeerde podiumindeling, maar zal zeker goed kunnen bevallen hoor.eloelo wrote:
Alsjeblieft géén Coldplay, Linkin Park of Snow Patrol. Vooral Coldplay begint echt op een gimmick te lijken. Die ArenA show zou wel werken op Pinkpop hoor, maar dan ga je echt richting het niveau van de Toppers. Ik hoop op Pearl Jam – Radiohead – Tool. En hopen mag natuurlijk maar dit gaat nooit gebeuren.
Ik zou Snow Patrol zeer toejuichen, alleen niet als headliner.
Pearl Jam – Radiohead – Coldplay zou voor mij een perfecte headline trio zijn. Alleen dit zie ik helaas niet gebeuren.
Qua dagvulling zal het wel nog veel giswerk zijn nu. Maar; ik hoop toch echt Bon Iver te zien.
Overigens, zal wel niet heel bekend zijn hier, maar ik weet dat London Grammar werkt aan een nieuw album. Ze hebben wat festivals aangedaan in 2014, kleine hoop dat ze festivals in 2017 gaan aandoen.
Tool moeten we idd in de gaten gaan houden voor aankomend jaar, maar denk niet als Pinkpop-headliner. Betwijfel ook een komst naar Pinkpop zelfs...