Als Coldplay uitvoerig festivals gaat doen dan kunnen/moeten we ze wel op Pinkpop verwachten.
Ik pak alvast mijn potlood erbij en schrijf Coldplay (met Snow Patrol als sub????) op met helaas Pearl Jam (hopelijk vinden ze nog een reden om te cancellen, ingegroeide teennagel van Eddie of zo.)
Ik hoop een derde verrassende headliner. (Guns n’Roses)
Ja, kans op Coldplay dus ENORM toegenomen??
Eens even verder borduren voor de mogelijke headliners van Pinkpop 2017.
Eerst de 3 die min of meer door Jan Smeets genoemd zijn na Pinkpop 2016 :
Radiohead, lijkt me voor 2017 wel een mogelijke headliner, album wordt al aardig gehyped en als ze in de setlist de gouwe ouwe laten staan zeker niet een onverdienstelijke headliner in 2017.
Pearl Jam, mag toch niet meer ontbreken in 2017, dat zal toch wel beklonken zijn inmiddels, althans ga ik nog altijd van uit..
Foo Fighters, afwachten wat 2017 gaat brengen, maar ik twijfel nog altijd. Ik heb de neiging te hopen dat ze komen in 2017 al, terwijl pas 2018 veel genoemd is.
verder :
Coldplay kans op festivaltour in 2017, dus verwachting sterk verhoogd?
Guns N’ Roses reünie vervolg in 2017 in Europa, die tour kan niet uitblijven. Maar, ook voor Glastonbury hoog in verwachting, stadion voor GnR in NL lijkt ook niet onverwacht.
Metallica met een nieuw album op komst, zijn deze mannen perfect voor de festivals volgend jaar
Iron Maiden afgelopen keer in GelreDome was geweldig. Maar op een festival kan deze band zo goed uit de voeten. Als volgend jaar de 2de europese leg langs komt in juni, geef ik Pinkpop een grote kans.
Volbeat dit jaar op de Rock/Metal festivals als headliner, volgend jaar wat mainstream festivals? Pinkpop (te) lang niet bezocht., anders schrijf ik ze op als sub…
Fleetwood Mac een droomnaam, valt wel onder de Pinkpop Classics, maar voor mij meer hoop dan verwachting op dit moment. Ach naam is voorbij gekomen...
Aerosmith, nah, laatste tour en laatste kans om met Aero Force One langs te komen...
Kortom, als ik nu mijn verwachting moet maken... Moet ik eigenlijk kiezen uit Radiohead, Pearl Jam, Foo Fighters, Coldplay en Guns N' Roses.
Momenteel heb ik de neiging te zeggen Pearl Jam, Foo Fighters en Coldplay. Maar dat kan over een paar dagen weer anders zijn.