Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Metallica in Januari naar HongKong met een Word Wilde Tour.
Ik snap er niks meer van aangezien ze aangaven pas te touren in het na jaar van 2017.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Metallica in Januari naar HongKong met een Word Wilde Tour.
Ik snap er niks meer van aangezien ze aangaven pas te touren in het na jaar van 2017.
Ze touren pas in het najaar in Europa.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
In Duitsland gaat deze (ogenschijnlijk fake) volgende batch namen voor Hurricane rond.
Ondanks dat het waarschijnlijk fake is, zitten er een aantal strakke geruchten in.
Wat denken jullie kan wel doorkomen richting de geruchten van Pinkpop.
( Kings of Leon, Martin Garrix, Kasabian, Jimmy Eat World, Frank Turner of misschien Me First and the Gimme Gimmes? )
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Ik vind het raar dat sommigen mensen eral vanuit gaan dat sommige bands niet komen.
1. Jan heeft alleen gezegd dat er door het trio PJ,Radiohead en FF een streep kan. Hij zegt hier niet bij dat ze alledrie niet komen
2. Dan zegt hij dat de onderhandelingen met PJ niet geslaagd zijn, hiermee zegt hij niet dat ze niet nog aan het onderhandelen zijn.
3. Gisteren heeft hij gezegd dat hij spijt heeft PJ te bevestigen een paar maanden terug. Dat kan, omdat het dus niet zeker was, dit kan dus altijd nog.
4. Guns heeft aangekondigd stadions te doen, met een paar uitzonderingen. Pinkpop kan altijd nog een uitzondering zijn.

Dus ik blijf erbij:

PJ - Guns - pop
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Laat Kasabian alsjeblieft maar komen. Ook in NL zijn zij zeker wel groot genoeg om sub of 3fm'afsluiter te zijn, toch?

Toen ik vanochtend hoorde dat Martin Garrix tot beste DJ van de wereld is uitgeroepen, vroeg ik me af of dit geen headliner zou kunnen zijn..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Laat Kasabian alsjeblieft maar komen. Ook in NL zijn zij zeker wel groot genoeg om sub of 3fm’afsluiter te zijn, toch?

Toen ik vanochtend hoorde dat Martin Garrix tot beste DJ van de wereld is uitgeroepen, vroeg ik me af of dit geen headliner zou kunnen zijn..
Nee, maar (gezien dat hij bijvoorbeeld al op Tinerbox) al op enkele festivals.
Kan me goed voorstellen dat hij op Pinkpop staat.
Maar ik denk meer aan internationale headliners op Pinkpop, ipv Nationale headliners, Pinkpop is geen Glastonbury hé...
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Er zullen toch een paar GROTE namen komen.
Pinkpop zal niet dit jaar met namen komen die of net te klein zijn. Of de afgelopen jaren zijn geweest.
Zeker als je de grote namen van de afgelopen jaren ziet: Sir Paul, Springsteen, Metallica, eigenlijk FF.,Stones. Peppers.
Dus ik denk niet KOL, Bon Jovi,Greenday etc. Misschien wel als derde headliner naast twee grote.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Oasiss wrote:
Laat Kasabian alsjeblieft maar komen. Ook in NL zijn zij zeker wel groot genoeg om sub of 3fm’afsluiter te zijn, toch?

Toen ik vanochtend hoorde dat Martin Garrix tot beste DJ van de wereld is uitgeroepen, vroeg ik me af of dit geen headliner zou kunnen zijn..


Nee, maar (gezien dat hij bijvoorbeeld al op Tinerbox) al op enkele festivals.
Kan me goed voorstellen dat hij op Pinkpop staat.
Maar ik denk meer aan internationale headliners op Pinkpop, ipv Nationale headliners, Pinkpop is geen Glastonbury hé…

Klopt, de boeking van Tiësto was net 'voor mijn tijd'. Weet niet hoe dat destijds werd ontvangen. Ook omdat Pinkpop de laatste jaren experimenteerde met Aviicii (drie keer niks, vooral door het tijdstip) en Major Lazer (heel gaaf in mijn ogen), leek het me geen hele gekke gedachte. Áls Martin Garrix wordt geboekt, moet die een hele show in het dokter hebben.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.378
3.397
1. Jan heeft alleen gezegd dat er door het trio PJ,Radiohead en FF een streep kan. Hij zegt hier niet bij dat ze alledrie niet komen

Ik citeer even het artikel van Festileaks: 'Die komen alle drie niet.'
Dit betekent wel degelijk dat PJ, RH én FF niet komen (voor zover we de uitspraken moeten geloven natuurlijk).
Anders had hij gezegd 'Ze komen niet alle drie'. Redelijk belangrijk detail
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Maurice wrote:
1. Jan heeft alleen gezegd dat er door het trio PJ,Radiohead en FF een streep kan. Hij zegt hier niet bij dat ze alledrie niet komen

Ik citeer even het artikel van Festileaks: ‘Die komen alle drie niet.’
Dit betekent wel degelijk dat PJ, RH én FF niet komen (voor zover we de uitspraken moeten geloven natuurlijk).
Anders had hij gezegd ‘Ze komen niet alle drie’. Redelijk belangrijk detail
Als ik hier tussen mag komen, de exacte woorden aan Festileaks waren :
"Daar kan een grote streep doorheen. Die komen alle drie niet. Foo Fighters volgens mij niet eens naar Europa."
en
"Het kan zijn dat ze morgen bellen, maar ze hebben tot nu toe onze biedingen afgeslagen. Er is echter niets zo erg in beweging als deze industrie."
plus
tegenover LD zegt Smeets :
In de euforie van het moment heb ik dat meteen gedeeld, natuurlijk ook omdat je hoopt dat zulke artiesten echt komen. Ik kan me nu wel voor mijn kop slaan.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Hij zegt niet dat er nog een kans is dat daarna nog biedingen zijn geweest die ze misschien wel hebben geaccepteerd. Gewoon blijven hopen.
Waar is jouw : MAAR... gebleven. Ik merk dat jij ook niet alles uitsluit, ook Guns. Dit proef ik in sommige opmerkingen die je maakt.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Isle of Wight dit keer niet tegelijk met Pinkpop dus wellicht dit jaar wel weer eens een gedeelde headliner? http://us1.campaign-archive2.com/?u=34f8c64a4fbd26549f62fb54b&id=e1403e1a61&e=6bb5d3d0dc Nieuwe data net bekend gemaakt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Ik hoor net op 3fm dat John Mayer heeft getweet dat hij weer iets gaat doen. Natuurlijk verder helemaal niks bekend, maar wellicht iets om in de gaten te houden.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Zou Living Colour niks zijn voor Pinkpop?
Zouden mooi op dezelfde dag kunnen als Prophets Of Rage
Ze touren weer, want zijn net bevestigd als support voor Alter Bridge in de HMH.
Voor mij reden genoeg om toch maar naar Alter Bridge te gaan
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Ik hoor net op 3fm dat John Mayer heeft getweet dat hij weer iets gaat doen. Natuurlijk verder helemaal niks bekend, maar wellicht iets om in de gaten te houden.

die zou als het goed is met het Trio weer gaan touren, daar wordt ik erg enthousiast van moet ik zeggen. Weet wel niet of het Trio iets is voor op Pinkpop, op de een of andere manier vind ik dit qua muziek iets voor Bospop maar daar zijn ze eigenlijk door Johns naam alweer te groot. ik kon het niet laten om een filmpje in te plakken!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=q-uSnRVy0Fs[/video]
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Oasiss wrote:
Ik hoor net op 3fm dat John Mayer heeft getweet dat hij weer iets gaat doen. Natuurlijk verder helemaal niks bekend, maar wellicht iets om in de gaten te houden.


die zou als het goed is met het Trio weer gaan touren, daar wordt ik erg enthousiast van moet ik zeggen. Weet wel niet of het Trio iets is voor op Pinkpop, op de een of andere manier vind ik dit qua muziek iets voor Bospop maar daar zijn ze eigenlijk door Johns naam alweer te groot. ik kon het niet laten om een filmpje in te plakken!

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/q-uSnRVy0Fs" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid980723"></iframe>

Een dergelijk filmpje delen, neem ik je absoluut niet kwalijk ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zou Living Colour niks zijn voor Pinkpop?
Zouden mooi op dezelfde dag kunnen als Prophets Of Rage
Ze touren weer, want zijn net bevestigd als support voor Alter Bridge in de HMH.
Voor mij reden genoeg om toch maar naar Alter Bridge te gaan

Living Colour! Goede shout vind ik. Top band.

Top idd... Laatste keer was op Pinkpop Classic ( edit : PP Classic 2009 ) .
Stonden 91 en 93 op Pinkpop, lijkt me zeker wel een leuke.
Maar verwacht het niet zo snel (helaas)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken