Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
The Stones Roses is voor Pinkpop niet relevant, net zoals bijvoorbeeld Blur. heel erg populair in eigen land...Stone Roses gaan waarschijnlijk GB headline maar dat gaat hier echt geen volk trekken
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
maar the script 4 keer op 7 jaar krijgen minder klachten?

The Script vind ik ook kut maar die staan niet op elke fucking braderie in Nederland.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Nou zegt Jantje weer eind November, vind ik wat laat en nog 5 potentiele headliners?
Ben benieuwd van mij mag het nieuws eerder komen..

Oh en de Script zoals ik al eerder zei; tis een boybandje.. en wat zingt die gast vals btw!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Nou zegt Jantje weer eind November, vind ik wat laat en nog 5 potentiele headliners?
Ben benieuwd van mij mag het nieuws eerder komen..

Oh en de Script zoals ik al eerder zei; tis een boybandje.. en wat zingt die gast vals btw!

Welke vijf zijn dat dan?
Laten we eerlijk zijn; als je begint met 'RH, FF & PJ mogelijke headliners' en je dan na een paar weken al bij Kensington zit gaat er iets goed fout.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
Nou zegt Jantje weer eind November, vind ik wat laat en nog 5 potentiele headliners?
Ben benieuwd van mij mag het nieuws eerder komen..

Oh en de Script zoals ik al eerder zei; tis een boybandje.. en wat zingt die gast vals btw!


Welke vijf zijn dat dan?
Laten we eerlijk zijn; als je begint met ‘RH, FF & PJ mogelijke headliners’ en je dan na een paar weken al bij Kensington zit gaat er iets goed fout.
Dan gaat er ook iets fout, niet mijn woorden ouwe reus, over de 5 headliners, zie homepage van Festileaks.. wederom een geweldig intervieuwtje van Jan
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Marco Poloo wrote:
Nou zegt Jantje weer eind November, vind ik wat laat en nog 5 potentiele headliners?
Ben benieuwd van mij mag het nieuws eerder komen..

Oh en de Script zoals ik al eerder zei; tis een boybandje.. en wat zingt die gast vals btw!


Welke vijf zijn dat dan?
Laten we eerlijk zijn; als je begint met ‘RH, FF & PJ mogelijke headliners’ en je dan na een paar weken al bij Kensington zit gaat er iets goed fout.


Dan gaat er ook iets fout, niet mijn woorden ouwe reus, over de 5 headliners, zie homepage van Festileaks.. wederom een geweldig intervieuwtje van Jan

Wat een interview en wat een vent die Jan. Weet zichzelf toch keer op keer weer voor paal te zetten, vind het een beetje pijnlijk worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Rutger wrote:
Jan vindt vast een manier om Tool te strikken voor 2017


Beter laten we Jan niets meer strikken. Straks staan ineens Led Zeppelin, Pink Floyd en Queen pertinent ingepland
1f609.png
Dan koop ik METEEN en voor het eerst een kaartje... :)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
The Charlatans zijn wat mij betreft ook reuze welkom, geen idee hoe bekend ze hier zijn maar ik vind het top. Geven 27 mei een concert in Manchester, weekje later PP? Sub of 3FM-afsluiter? Geen idee wat die moeten kosten eigenlijk.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Wie zullen die 5 headliners dan zijn?? Sws SOAD, aangezien hij naar RAR verwijst en pinkpop geen die totenhosen als headliner gaat strikken denk ik. Dan blijft over (denk ik): Linkin park, green day, KOL en GNR ofzo?? Als gnr überhaupt nog festivals gaat doen tenminste.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wie zullen die 5 headliners dan zijn?? Sws SOAD, aangezien hij naar RAR verwijst en pinkpop geen die totenhosen als headliner gaat strikken denk ik. Dan blijft over (denk ik): Linkin park, green day, KOL en GNR ofzo?? Als gnr überhaupt nog festivals gaat doen tenminste.

Lijkt me wel uiterst karig deze vijf, maar je zou inderdaad zomaar eens gelijk kunnen hebben.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Waren de Stones al uitgesloten? En Jan kan ook goed verwijzen naar de laatste headliner op RaR natuurlijk... SOAD als headliner op Pinkpop kan ik me echt niet voorstellen... Dan zie ik nog eerder Macklemore headlinen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
@James
Hele grote namen zitten er op gnr na niet tussen nee maar wat is er nu eigenlijk nog over aan echte pinkpop headliners...
 

Banana-nas

Playlistbediener
22 jan 2016
17
0
Wie zullen die 5 headliners dan zijn?? Sws SOAD, aangezien hij naar RAR verwijst en pinkpop geen die totenhosen als headliner gaat strikken denk ik. Dan blijft over (denk ik): Linkin park, green day, KOL en GNR ofzo?? Als gnr überhaupt nog festivals gaat doen tenminste.

Mijn gok is SOAD - Green Day - De Amerikaanse band die zijn tour na de Amerikaanse verkiezingen gaat aankondigen (Probably GnR of KoL, hoop nog steeds op PJ)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
@james
Hele grote namen zitten er op gnr na niet tussen nee maar wat is er nu eigenlijk nog over aan echte pinkpop headliners…

Daar heb je gelijk in. Toch maar hopen op Radiohead misschien? Bod omhoog gooien dan maar..!
Maar voor Linkin Park of KOL ga ik niet naar PP hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
http://festileaks.com/2016/10/jan-smeets-kan-zichzelf-wel-voor-zijn-kop-slaan-voor-bevestigen-pearl-jam/
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Download Frankrijk was toch niet heel boeiend nieuws, alleen SOAD bevestigd, wat iedereen al wist. Ze zeggen 31 oktober met meer namen te komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken