Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
"Het probleem is dat veels te veel mensen Kensington nog leuk vinden. Die nieuwe single is gewoon Kensington maar dan met wat meer toeren.

3FM, Q-music draaien dit nog aan de lopende band…”geweldig” “fantastisch” etcetc.

Ik vind mainstream muziek ook gewoon leuk maar Kensington is hetzelfde…steeds hetzelfde..zelfde deuntje, flink wat Whohohoho en whahahahaha en whehehehe erin (scheelt met tekstschrijven), Gooi een simpel refrein er in waar vooral War een goed voorbeeld van is, herhaal de boel en hop je hebt een Kensingtonnummer."

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Daarnaast zijn Aerosmith en/of Bon Jovi een stukje beter voor pinkpop dan Lionel Richie, Pharell, etc .... en Kinsington
Amen!

Kensington, sorry, maar eerste album was leuk. Bij begin uitkomen 2e album was nog leuk. Maar vervolgens kwam er een deken van "daar heb je ze weer" overheen, imo...
Niets kon open, niets kon aan, nergens naar toe, of je kwam ze wel ergens tegen...
Er is een punt gekomen waar bij mij de omslag kwam, ben er klaar mee... Soort van Kane-effect...

Maar, hoop het toch niet, dat ze de nood-stap gaan nemen om ze f*ckin headliner te zetten. Dat zou echt ongelooflijk waardeloos zijn. Maar ben ik wel op tijd thuis, dat is het enige voordeel denk ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Oh, ik erken meteen dat het niet ingewikkeld is, wat ze doen hoor. Het is allemaal heel radiovriendelijk en volgens een bepaalde formule. Maar dat maakt niet dat ik het niet leuk vind. Daarnaast spelen ze live, die keren dat ik hun zag, gewoon goed. Dit in tegenstelling tot de artiesten die volgens een bepaalde formule hitjes scoren en vervolgens 80 euro voor een kaartje vragen en drie kwart van de show playbacken.

Ik besef verder ook heel goed dat het nieuwe album, qua moeilijkheidsgraad (ik vind kwaliteit zo'n moeilijk begrip binnen muziek) niet in de buurt komt van Radiohead of Nick Cave, maar ik zal er net zo graag/vaak naar luisteren.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maar nog refereren aan Kensington

@Oasiss Iedereen mag leuk en goed vinden wat ie leuk en goed vindt. Dat kun je gerust posten. Ik heb zelf een zwak voor ABBA en Adele. Muziek is wat je voelt en of iemand anders dat kut vind wel fuck them.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Maar nog refereren aan Kensington

@oasiss Iedereen mag leuk en goed vinden wat ie leuk en goed vindt. Dat kun je gerust posten. Ik heb zelf een zwak voor ABBA en Adele. Muziek is wat je voelt en of iemand anders dat kut vind wel fuck them.

Oh, het was ook niet heel serieus bedoeld dat het moed kostte om te posten. Ik was vooral benieuwd waar de aversie hier vandaan kwam.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
bcmrmaybe wrote:
Maar nog refereren aan Kensington

@oasiss Iedereen mag leuk en goed vinden wat ie leuk en goed vindt. Dat kun je gerust posten. Ik heb zelf een zwak voor ABBA en Adele. Muziek is wat je voelt en of iemand anders dat kut vind wel fuck them.


Oh, het was ook niet heel serieus bedoeld dat het moed kostte om te posten. Ik was vooral benieuwd waar de aversie hier vandaan kwam.

Hallelujah! AMEN BROTHER! :lol:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Oh, het was ook niet heel serieus bedoeld dat het moed kostte om te posten. Ik was vooral benieuwd waar de aversie hier vandaan kwam.

Overkill en het gevoel als 1 nummer heb gehoord dat ik ze allemaal heb gehoord. Ik denk dat ik maar eens een Kensington nummer ga schrijven. Kijken of dat lukt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik hou ook niet van Kensington. Maar dat is inderdaad een kwestie van smaak.

Een zeer hoge spot op Pinkpop valt niet uit te sluiten denk ik; waanzinnig populaire band. Ze verkopen drie dagen achter elkaar de Ziggdome uit. Lijkt me alleen niet verstandig om hen te koppelen aan Kings of Leon. Dan weet je op een gegeven moment ook niet meer wie je nou eigenlijk hoort volgens mij ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Een zeer hoge spot op Pinkpop valt niet uit te sluiten denk ik; waanzinnig populaire band. Ze verkopen drie dagen achter elkaar de Ziggdome uit. Lijkt me alleen niet verstandig om hen te koppelen aan Kings of Leon. Dan weet je op een gegeven moment ook niet meer wie je nou eigenlijk hoort volgens mij

Als de zanger dronken is dan is het Kensington :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Laat ik dan ook nog even Kensington aankaarten. Persoonlijk niet mijn favoriet maar gewoon mateloos populair in Nederland. En als je drie keer achter elkaar de Ziggo Dome tot de nok toe uitverkoopt zou ik me PP wel kunnen voorstellen dat ze die (weer) zouden boeken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kensington stond er op 2013 en 2015...2017 zou ik echt overkill vinden....Net als Kensington...Ik ben bang dat ik ze in 2017 nog wel op CAS tegenkom helaas.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Kensington stond er op 2013 en 2015…2017 zou ik echt overkill vinden….Net als Kensington…Ik ben bang dat ik ze in 2017 nog wel op CAS tegenkom helaas.

Je bedoelt dat je hier Kensington en Kings of Leon ook door elkaar haalt? ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Je bedoelt dat je hier Kensington en Kings of Leon ook door elkaar haalt?

Sytem failure...does not compute!!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Man, wat ben ik aan het bidden voor het headline-trio: Radiohead - The Stone Roses - Green Day, al lijkt die laatste me matig.

Voor de mensen die TSR niet headline waardig vinden: snelst uitverkochte band volgens Guinness World Records ;) 220.000 plekjes in een halfuur voor de reünie concerten in Manchester.
Maar goed, dat is in Engeland, ik weet het, maar dromen mag.

Kensington als headliner zou echt de ondergang van Pinkpop zijn naar mijn mening.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
TSR is een goede band maar als headliner voor PP heb ik er eerlijk gezegd mijn twijfels over.. Zouden die ook genoegen nemen met sub?? Van mij mogen ze in ieder geval komen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
TSR is een goede band maar als headliner voor PP heb ik er eerlijk gezegd mijn twijfels over.. Zouden die ook genoegen nemen met sub?? Van mij mogen ze in ieder geval komen.

Ik vind ze super, zijn in Nederland niet zo groot als in Engeland helaas dus trekt misschien niet genoeg publiek. Lijken me wel wat duur voor sub. In Engeland verkopen ze namelijk Wembley zo uit, dus dan is het logischer voor hen om een plekje op Glastonbury of iets in die richting te willen, omdat ze daar meer publiek trekken. Kortom, ze lijken me als sub wel wat groot en duur. Maar zou tof zijn!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
PJ wrote:
TSR is een goede band maar als headliner voor PP heb ik er eerlijk gezegd mijn twijfels over.. Zouden die ook genoegen nemen met sub?? Van mij mogen ze in ieder geval komen.


Ik vind ze super, zijn in Nederland niet zo groot als in Engeland helaas dus trekt misschien niet genoeg publiek. Lijken me wel wat duur voor sub. In Engeland verkopen ze namelijk Wembley zo uit, dus dan is het logischer voor hen om een plekje op Glastonbury of iets in die richting te willen, omdat ze daar meer publiek trekken. Kortom, ze lijken me als sub wel wat groot en duur. Maar zou tof zijn!

In Nederland? Stone Roses, moet ik laten bezinken die gedachte... Niet te verwachten denk ik...
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
bcmrmaybe wrote:
Kensington stond er op 2013 en 2015…2017 zou ik echt overkill vinden….Net als Kensington…Ik ben bang dat ik ze in 2017 nog wel op CAS tegenkom helaas.


Je bedoelt dat je hier Kensington en Kings of Leon ook door elkaar haalt?
1f609.png

maar the script 4 keer op 7 jaar krijgen minder klachten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken