Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Het is dus officieel, het eerste festival in 2017 met Radiohead als headliner is Glastonbury eind juni...

Kom hier bij Pinkpop maar met de conclusies...

Pinkpop geen Radiohead of Jan lult maar wat ? ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Er schijnt nog een festival vandaag namen bekend te maken (Openbaar Festival?). Ik las ergens dat er geruchten gingen dat dit Radiohead zou zijn. Als ze daar ook staan, is de kans dat ze Pinkpop doen m.i. een stuk groter.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Er schijnt nog een festival vandaag namen bekend te maken (Openbaar Festival?). Ik las ergens dat er geruchten gingen dat dit Radiohead zou zijn. Als ze daar ook staan, is de kans dat ze Pinkpop doen m.i. een stuk groter.

Open'er Festival in Polen. Zit normaliter in hetzelfde weekend als Werchter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Oasiss wrote:
Er schijnt nog een festival vandaag namen bekend te maken (Openbaar Festival?). Ik las ergens dat er geruchten gingen dat dit Radiohead zou zijn. Als ze daar ook staan, is de kans dat ze Pinkpop doen m.i. een stuk groter.


Open’er Festival in Polen. Zit normaliter in hetzelfde weekend als Werchter.

Open'er is een flink festival hoor...
Ze zijn flink aan het porren met 6pm op socials
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
visdave34 wrote:
Oasiss wrote:
Er schijnt nog een festival vandaag namen bekend te maken (Openbaar Festival?). Ik las ergens dat er geruchten gingen dat dit Radiohead zou zijn. Als ze daar ook staan, is de kans dat ze Pinkpop doen m.i. een stuk groter.


Open’er Festival in Polen. Zit normaliter in hetzelfde weekend als Werchter.


Open’er is een flink festival hoor…
Ze zijn flink aan het porren met 6pm op socials

Open'er is een serieus festival, ze hadden Bastille, Florence + the Machine, LCD Soundsystem, Kygo, RHCP, Last Shadow, 1975. Voor hun zou Radiohead inderdaad een Big Fish zijn, maar in Polen groot, net als Orange Warsaw (zelfde weekend als Pinkpop hebben ook vaak headliners gemeen met elkaar)
Dus ik zie Radiohead ze dat wel doen
 

Thom1617899559

Nieuw lid
20 okt 2016
2
0
Twenty one pilots zou imo een goede subheadliner kunnen zijn. Het enige probleem is dat ze nu aan het touren zijn in europa en daarna in australië / nieuw-zeeland tot maart. Ik weet niet of het aannemelijk zou zijn om ze op pinkpop te verwachten maar zou wel vet zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Laten we Copenhell (22 t/m 24 juni) ook niet vergeten
Vandaag ook SOAD bekend gemaakt
Copenhell is minder interessant voor Pinkpop, maar kan leuk zijn om te volgen omdat misschien een wat hardere headliner in het spel komt.
Ik denk momenteel dat wij moeten kijken bij laatste headliner Rock am Ring en Isle of Wight, maar ook nieuwe namen van Hurricane en Southside.
Daar zit vast iets bij dat begin juni in aanmerking gaat komen voor Pinkpop, ik verwacht ook nog wel wat nieuws van Download UK, Rockavaria en Rock in Vienna.
Tinderbox krijgt misschien nog wat leuks er bij en ik vraag me af waar Open'er mee komt.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.141
Ik hoop toch dat ze minimaal 1 niet al te standaard naam weten binnen te halen.

Soms lijkt het van te voren wel een beetje vast te liggen. Maar dit jaar durf ik echt totaal niets zinnigs over te zeggen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik hoop toch dat ze minimaal 1 niet al te standaard naam weten binnen te halen.



Dat zou dan Guns n' Roses moeten zijn. Of Coldplay als festival exclusive.

Ik geloof namelijk niet dat Coldplay Nederland in 2017 links laat liggen. Die vlak ik dus ook nog niet uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
visdave34 wrote:
Oasiss wrote:
Er schijnt nog een festival vandaag namen bekend te maken (Openbaar Festival?). Ik las ergens dat er geruchten gingen dat dit Radiohead zou zijn. Als ze daar ook staan, is de kans dat ze Pinkpop doen m.i. een stuk groter.


Open’er Festival in Polen. Zit normaliter in hetzelfde weekend als Werchter.


Open’er is een flink festival hoor…
Ze zijn flink aan het porren met 6pm op socials

Nou nog een uurtje dan.... Ben benieuwd maar ik denk dat ze komen met Green Day of Radiohead. Als dat past in de tourschema's want dat weet ik eigenlijk niet...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Ik hoop toch dat ze minimaal 1 niet al te standaard naam weten binnen te halen.


Dat zou dan Guns n’ Roses moeten zijn. Of Coldplay als festival exclusive.

Ik geloof namelijk niet dat Coldplay Nederland in 2017 links laat liggen. Die vlak ik dus ook nog niet uit.

Ik geloof dus ook niet dat ze NL overslaan.. Al is de wens vader van de gedachte.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Radiohead voor Open"er

http://www.nme.com/news/radiohead-named-first-headliner-opener-festival-1684540

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Enerzijds zou ik dus denken, dit vergroot de kansen voor Pinkpop. Glastonbury heeft ze dus niet exclusief. Anderzijds zie ik geen reden waarom Pinkpop niet ook met nieuws naar buiten treedt.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Nou idd... vreemd hoor..
Waarom zouden ze niet op pinkpop staan? Centen kwestie?
Lowlands?
Slecht te volgen allemaal..
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik houd de optie lowlands wel open idd. Vind 't wel een band die goed op dat festival past en t is natuurlijk hun 25e editie wat even gevierd moet worden (met een bijzondere headliner)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Het is dus officieel, het eerste festival in 2017 met Radiohead als headliner is Glastonbury en Open'er eind juni…

Kom hier bij Pinkpop maar met de conclusies…

Pinkpop geen Radiohead of Jan lult maar wat ? ?
Tja...
Roept u maar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken