Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Vergeet ook niet dat Pinkpop nog drie weken voor Glastonbury zit, nog voor het Amerikaanse Bonnaroo. Kan natuurlijk heel goed zijn dat ze dan simpelweg nog niet in de buurt zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Maar wanneer Jan een band afschrijft komt die ook daadwerkelijk niet. Het is wanneer de onderhandelingen nog positief zouden kunnen uitdraaien dat hij soms op de feiten vooruit gaat lopen.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik zit op het moment nog zo hard op Radiohead te hopen... En dat terwijl ik niet eens zo'n grote fan ben. Maar ik weer wel dat Radiohead de lineup erg ten goede zou komen als je ziet dat er nu gepraat wordt over KOL en Green Day. Green Day kan ik alleen waarderen als dat in combinatie is met twee beter bands als headlinertrio, anders is het echt waardeloos.

Ik ben nu sinds 2010 elk jaar geweest, en als ze dus weer met KOL en Green Day komen zou dat betekenen dat ik ze allebei voor de derde keer zou zien...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Nou idd… vreemd hoor..
Waarom zouden ze niet op pinkpop staan? Centen kwestie?
Lowlands?
Slecht te volgen allemaal..


BKS misschien? Zou toch wel kunnen denk ik.

Ofwel geen Nederlandse datum deze leg omdat ze al twee keer een Nederlandse zaal deden deze tour.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Organisator van Open'er doet momenteel een livechat op Facebook waarin hij laat weten dat de festivaltour voor 2017 al eind 2015 geboekt werd. Dus Pinkpop was bij voorbaat kansloos door pas enkele maanden geleden bij Radiohead aan te kloppen. Overigens laat hij ook weten dat het weer een tour met slechts een handvol Europese data wordt, dus best aannemelijk dat Nederland overgeslagen wordt ten voordele van Werchter ofzo.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
2015? Geloof daar niet zo in.
Bands veranderen zo vaak nog weer hun plannen.. maar zou kunnen.......
In dat geval, hebben de bookers liggen snurken. Haha..

Ik zet nog in op een verrassing dat Coldplay heet.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
2015? Geloof daar niet zo in.
Bands veranderen zo vaak nog weer hun plannen.. maar zou kunnen…….
In dat geval, hebben de bookers liggen snurken. Haha..

Ik zet nog in op een verrassing dat Coldplay heet.
jep coldplay zou echt geweldig zijn maar de verrassing mag ook GnR heten vind ik ook goed. we gaan richting eind oktober en er zijn nog zo weinig zekerheden het kan een hele goede editie worden maar het kan ook heel slecht worden. dit lijkt me niet standaard of wel, tenminste ik neem aan dat er normaal toch wel wat zekerheden zijn zoals soad op veel festivals. die werd al gedacht voor t bekend gemaakt werd
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Ik snap dat SOAD op de wat stevigere festivals als grote act of zelfs headliner wordt gezien, maar ik vind het echt geen band die een pinkpop dag kan dragen en afsluiten, laat staan onverhoopt het complete festivak afsluiten. Daar had een Foo Fighters, Pearl Jam of Radiohead 100% beter gestaan.

Voor nu dus schijnbaar nog een a anderhalve maand gissen, want met zn allen weten we eigenlijk niet wat we qua grote namen daadwerkelijk kunnen verwachten. Moeilijk!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Dit schoot opeens door mijn hoofd... Wat nou als die grote artiest die wacht tot na de presidentsverkiezingen in Amerika Eminem is?

Hij heeft zich al openlijk tegen Trump uitgesproken, en heeft daarover net een nummer uitgebracht.

Ook komt ie met een nieuw album. Het zou zomaar kunnen...
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Dit schoot opeens door mijn hoofd… Wat nou als die grote artiest die wacht tot na de presidentsverkiezingen in Amerika Eminem is?

Hij heeft zich al openlijk tegen Trump uitgesproken, en heeft daarover net een nummer uitgebracht.

Ook komt ie met een nieuw album. Het zou zomaar kunnen…

Nieuw idee, goed idee. Ik vind het niet eens zo gek bedacht, hoe staat het qua verleden met rap op pinkpop? Ik weet dat 2014 of 2015 Ice-T nog aanwezig was met Body Count, ik vond het erg tof maar natuurlijk geen 100% rap.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nieuw nummer van Keane - Tear up this town

Weer bij elkaar na een rustpauze?

Zou een leuke aanvulling zijn op de festivals volgend jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Organisator van Open’er doet momenteel een livechat op Facebook waarin hij laat weten dat de festivaltour voor 2017 al eind 2015 geboekt werd. Dus Pinkpop was bij voorbaat kansloos door pas enkele maanden geleden bij Radiohead aan te kloppen. Overigens laat hij ook weten dat het weer een tour met slechts een handvol Europese data wordt, dus best aannemelijk dat Nederland overgeslagen wordt ten voordele van Werchter ofzo.

2015? Geloof daar niet zo in.
Bands veranderen zo vaak nog weer hun plannen.. maar zou kunnen…….
In dat geval, hebben de bookers liggen snurken. Haha..

Ik zet nog in op een verrassing dat Coldplay heet.

Niet... Het schijnt dat enkele data van Guns N' Roses achter de schermen besproken zijn onder de hoge heren in de World on Fire Tour in 2015 van Slash.
Mij lijkt het ook vroeg, maar wel op tijd.
Daarnaast zei Eavis in 2015 dat de headliners voor 2016 en 2017 al vast lagen, wat dat betreft lijkt dat ook te kloppen.

Ik zal dit niet zomaar onder stoelen of banken schuiven...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Zelf zat ik niet te wachten op GnR, maar het is dan wel weer een naam van formaat waar een 'streep door kan'.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
GnR in juli 2017 (zo goed als zeker) stadions waaronder ArenA, zie GnR-topic

Als die lijst klopt dan ga ik lekker naar Gelsenkirchen..das 1.5 uur rijden en geen galmbak zoals de Arena.

On topic. Wel erg jammer voor Pinkpop.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Het begint nu langzaam wel zo te draaien dat festival nieuws, de grote festivals komen langzaam met namen, Gok dat Rock Werchter ook wel binnenkort wat meer info gaat droppen (op zijn minst wanneer het gaat plaatsvinden!)
Als deze naar buiten treden kan ik het mij niet voorstellen dat Pinkpop achter blijft, zoals ik eerder zei, hoe meer er gepraat wordt, des te meer het gaat leven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Verward wel momenteel...
Kom tot de conclusie dat de namen waar ik momenteel nog op let 2 redelijk nieuwe zijn, maar vooral de oude garde er uit springt nu.
Kings Of Leon en Linkin Park
Neil Young, Rolling Stones, Aerosmith, Bon Jovi, Fleetwood Mac, The Who, Elton John.

Hebben jullie a.u.b. nog opties voor Pinkpop 2017 ?
( Zie zomaar gebeuren dat het straks Aerosmith, Bon Jovi en The Who worden uit de hoge hoed... )

Roept u maar...


( edit, het was laatst een grapje. Maar vraag me nu dus echt af of Iron Maiden nog festivals achter de tour zal plakken.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken